Zobrazit minimální záznam

Director's personality in the process of effective managing and developing school of the arts
dc.contributor.advisorVališová, Alena
dc.creatorMazánková, Jana
dc.date.accessioned2017-04-10T11:18:41Z
dc.date.available2017-04-10T11:18:41Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/15033
dc.description.abstractThe dissertation work is focused on directing the School of the Arts in a complex period of curricular reform of music education and on director's personality as key participant currently implementing transformation process and as guarantor of qualitative functionality and long-term successful development of the school. The dissertation work shows an overview of contemporary approaches, paradigms and whole structure of management and areas of managerial work, which closely relates to process of reform, such as directing changes, managing knowledge and talent management. The dissertation work points out meaning of knowledgeable and conscious managing people especially the leadership. The dissertation work brings result of empirical examination, which declares opinions of directors on substantial personal characteristics of manager and about their experiences with activities realized in connection with up-to-date process of directing internally planned changes.en_US
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na řízení základní umělecké školy ve složitém období kurikulární reformy základního uměleckého vzdělávání a na osobnost ředitele jako klíčového aktéra aktuálně uskutečňovaného transformačního procesu a garanta kvalitního fungování a dlouhodobého úspěšného rozvoje školy. Poskytuje přehled o moderních přístupech, paradigmatech a celkové struktuře managementu a oblastech manažerské práce, které úzce souvisejí s reformním procesem, a sice o řízení změn, řízení znalostí a kurikulárním managementu. Poukazuje na význam poučeného a uvědomělého vedení lidí, zvláště pak leadershipu. Přináší výsledky empirického šetření, které vypovídají o názorech ředitelů škol na podstatné osobnostní charakteristiky řídícího pracovníka a o jejich zkušenostech s činnostmi realizovanými v souvislosti s aktuálním procesem řízení vnitřních záměrných změn.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleOsobnost ředitele v procesu efektivního řízení a rozvoje základní umělecké školycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-27
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId58887
dc.title.translatedDirector's personality in the process of effective managing and developing school of the artsen_US
dc.contributor.refereeTvrzová, Ivana
dc.identifier.aleph001012002
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce je zaměřena na řízení základní umělecké školy ve složitém období kurikulární reformy základního uměleckého vzdělávání a na osobnost ředitele jako klíčového aktéra aktuálně uskutečňovaného transformačního procesu a garanta kvalitního fungování a dlouhodobého úspěšného rozvoje školy. Poskytuje přehled o moderních přístupech, paradigmatech a celkové struktuře managementu a oblastech manažerské práce, které úzce souvisejí s reformním procesem, a sice o řízení změn, řízení znalostí a kurikulárním managementu. Poukazuje na význam poučeného a uvědomělého vedení lidí, zvláště pak leadershipu. Přináší výsledky empirického šetření, které vypovídají o názorech ředitelů škol na podstatné osobnostní charakteristiky řídícího pracovníka a o jejich zkušenostech s činnostmi realizovanými v souvislosti s aktuálním procesem řízení vnitřních záměrných změn.cs_CZ
uk.abstract.enThe dissertation work is focused on directing the School of the Arts in a complex period of curricular reform of music education and on director's personality as key participant currently implementing transformation process and as guarantor of qualitative functionality and long-term successful development of the school. The dissertation work shows an overview of contemporary approaches, paradigms and whole structure of management and areas of managerial work, which closely relates to process of reform, such as directing changes, managing knowledge and talent management. The dissertation work points out meaning of knowledgeable and conscious managing people especially the leadership. The dissertation work brings result of empirical examination, which declares opinions of directors on substantial personal characteristics of manager and about their experiences with activities realized in connection with up-to-date process of directing internally planned changes.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990010120020106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV