Zobrazit minimální záznam

Marketing strategies of selected Czechoslovak and Czech music publishers in the first half of the 1990s
dc.contributor.advisorJežková, Tereza
dc.creatorSpirit, Martin
dc.date.accessioned2022-04-14T18:13:00Z
dc.date.available2022-04-14T18:13:00Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/150369
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectmarketingový mixcs_CZ
dc.subjectmarketingové strategiecs_CZ
dc.subjecthudební průmyslcs_CZ
dc.subjectgramofonový průmyslcs_CZ
dc.subjecthudební vydavatelstvícs_CZ
dc.subjecthudební marketingcs_CZ
dc.subjectČeskoslovenskocs_CZ
dc.subjectdevadesátá létacs_CZ
dc.subjectsametová revolucecs_CZ
dc.subjectSupraphoncs_CZ
dc.subjectfyzický hudební nosičcs_CZ
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectmarketing strategiesen_US
dc.subjectmusic industryen_US
dc.subjectgramophone industryen_US
dc.subjectmusic publishingen_US
dc.subjectmusic marketingen_US
dc.subjectCzechoslovakiaen_US
dc.subject1990sen_US
dc.subjectvelvet revolutionen_US
dc.subjectSupraphonen_US
dc.subjectphysical music carrieren_US
dc.titleMarketingové strategie vybraných československých a českých hudebních vydavatelství v první polovině devadesátých let 20. stoletícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-09-15
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId229402
dc.title.translatedMarketing strategies of selected Czechoslovak and Czech music publishers in the first half of the 1990sen_US
dc.contributor.refereeHalada, Jan
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeA
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV