dc.contributor.advisor | Hartošová, Tereza | |
dc.creator | Jechová, Alžběta | |
dc.date.accessioned | 2022-04-12T08:36:43Z | |
dc.date.available | 2022-04-12T08:36:43Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/150561 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá expresivními přístupy a jejich aplikací v sociální práci. Zaměřuje se zejména na práci s traumatizovanými dětmi a mládeží, tedy problematikou emočního vývoje člověka a důsledky narušení tohoto vývoje traumatickým zážitkem. Jsou zde popsané jednotlivé typy expresivních přístupů a modely práce s cílovou skupinou. Výzkum pak mapuje reálné použití expresivních přístupů v praxi sociální práce v ČR. Klíčová slova: Sociální práce, expresivní přístupy, arteterapie, dramaterapie, syndrom CAN, syndrom CSA, trauma, dítě, mládež | cs_CZ |
dc.description.abstract | This thesis follows up models of expressive arts and their use in social work. The main focus is placed on work with traumatized children and young adults and therefore problematic of emotional development and the consequences of its disruption by experiencing a trauma. There are examples of different types of expressive arts and methods of work with this target group, which is often used in praxis. Theory follows up with research that maps the actual use of expressive art in praxis of social work in Czech Republic. Key words: Social work, expressive methods, art therapy, drama therapy, syndrome CAN, syndrome CSA, trauma, child, young adult | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Expressive arts|Trauma|Social work|Art therapy|Drama therapy|Emotional development|Child|Young adult|developmental psychology|Syndrome CAN|Syndrome CSA | en_US |
dc.subject | Expresivní přístupy|Trauma|Syndrom CAN|Sociální práce|Arteterapie|Dramaterapie|Muzikoterapie|Dítě|Mládež|vývojová psychologie | cs_CZ |
dc.title | Expresivní přístupy a jejich využití v sociální práci s dětmi s traumatem | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2021 | |
dcterms.dateAccepted | 2021-09-07 | |
dc.description.department | Department of Social Work | en_US |
dc.description.department | Katedra sociální práce | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 222956 | |
dc.title.translated | Expressive methods and their use in social work with traumatized children | en_US |
dc.contributor.referee | Vodáčková, Daniela | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Sociální práce | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Social Work | en_US |
thesis.degree.program | Sociální politika a sociální práce | cs_CZ |
thesis.degree.program | Social Politicy and Social Work | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra sociální práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Social Work | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Sociální práce | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Social Work | en_US |
uk.degree-program.cs | Sociální politika a sociální práce | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Social Politicy and Social Work | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Bakalářská práce se zabývá expresivními přístupy a jejich aplikací v sociální práci. Zaměřuje se zejména na práci s traumatizovanými dětmi a mládeží, tedy problematikou emočního vývoje člověka a důsledky narušení tohoto vývoje traumatickým zážitkem. Jsou zde popsané jednotlivé typy expresivních přístupů a modely práce s cílovou skupinou. Výzkum pak mapuje reálné použití expresivních přístupů v praxi sociální práce v ČR. Klíčová slova: Sociální práce, expresivní přístupy, arteterapie, dramaterapie, syndrom CAN, syndrom CSA, trauma, dítě, mládež | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis follows up models of expressive arts and their use in social work. The main focus is placed on work with traumatized children and young adults and therefore problematic of emotional development and the consequences of its disruption by experiencing a trauma. There are examples of different types of expressive arts and methods of work with this target group, which is often used in praxis. Theory follows up with research that maps the actual use of expressive art in praxis of social work in Czech Republic. Key words: Social work, expressive methods, art therapy, drama therapy, syndrome CAN, syndrome CSA, trauma, child, young adult | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra sociální práce | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |