dc.contributor.advisor | Parkan, František | |
dc.creator | Fabiniová, Linda | |
dc.date.accessioned | 2017-04-10T11:42:58Z | |
dc.date.available | 2017-04-10T11:42:58Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/15128 | |
dc.description.abstract | Motivem sepsání diplomové práce zaměřené na porovnání učebnic domácí a zahraniční provenience je osobní zájem o srovnání různých forem a obsahů vzdělávání ve světě. Při příležitosti seznámení se s francouzským školstvím na francouzském lyceu v Praze, r výukou dějepisu na francouzských školách a používanými učebnicemi mě ihned napadlo využít své jazykové znalosti pro jejich srovnání s učebnicemi českými. Díky studijnímu pobytu v rámci mezinárodního programu Erasmus na francouzské universitě ve městě Perpignan jsem získala přístup velkému množství současných francouzských učebnic, které jsem mohla studovat. | en_US |
dc.description.abstract | Motivem sepsání diplomové práce zaměřené na porovnání učebnic domácí a zahraniční provenience je osobní zájem o srovnání různých forem a obsahů vzdělávání ve světě. Při příležitosti seznámení se s francouzským školstvím na francouzském lyceu v Praze, r výukou dějepisu na francouzských školách a používanými učebnicemi mě ihned napadlo využít své jazykové znalosti pro jejich srovnání s učebnicemi českými. Díky studijnímu pobytu v rámci mezinárodního programu Erasmus na francouzské universitě ve městě Perpignan jsem získala přístup velkému množství současných francouzských učebnic, které jsem mohla studovat. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Srovnání českých a francouzských středoškolských učebnic dějepisu | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-05-13 | |
dc.description.department | Katedra dějin a didaktiky dějepisu | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 59066 | |
dc.title.translated | Comparison of textbooks of subject history at secondary school in France and Czech Republic | en_US |
dc.contributor.referee | Mikeska, Tomáš | |
dc.identifier.aleph | 001831391 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French - History | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - dějepis | cs_CZ |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra dějin a didaktiky dějepisu | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - dějepis | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French - History | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Motivem sepsání diplomové práce zaměřené na porovnání učebnic domácí a zahraniční provenience je osobní zájem o srovnání různých forem a obsahů vzdělávání ve světě. Při příležitosti seznámení se s francouzským školstvím na francouzském lyceu v Praze, r výukou dějepisu na francouzských školách a používanými učebnicemi mě ihned napadlo využít své jazykové znalosti pro jejich srovnání s učebnicemi českými. Díky studijnímu pobytu v rámci mezinárodního programu Erasmus na francouzské universitě ve městě Perpignan jsem získala přístup velkému množství současných francouzských učebnic, které jsem mohla studovat. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Motivem sepsání diplomové práce zaměřené na porovnání učebnic domácí a zahraniční provenience je osobní zájem o srovnání různých forem a obsahů vzdělávání ve světě. Při příležitosti seznámení se s francouzským školstvím na francouzském lyceu v Praze, r výukou dějepisu na francouzských školách a používanými učebnicemi mě ihned napadlo využít své jazykové znalosti pro jejich srovnání s učebnicemi českými. Díky studijnímu pobytu v rámci mezinárodního programu Erasmus na francouzské universitě ve městě Perpignan jsem získala přístup velkému množství současných francouzských učebnic, které jsem mohla studovat. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra dějin a didaktiky dějepisu | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990018313910106986 | |