dc.contributor.advisor | Kalfiřtová, Eva | |
dc.creator | Vyhnalíková, Pavlína | |
dc.date.accessioned | 2017-04-10T12:40:43Z | |
dc.date.available | 2017-04-10T12:40:43Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/15377 | |
dc.description.abstract | Ce travail couvre l'essentiel des caractéristiques de la capitale française. Il n'a pas la prétention d'tre exhaustif sur chaque sujet, mais il peut faire naître l'envie chez les étudiants d'approfondir leurs connaissances sur des sujets qui les auraient intéressés. Le manuel veut offrir une vision globale de la capitale et amener les étudiants développer leurs compétences linguistiques. Avant tout la compréhension écrite et l'enrichissement du vocabulaire. On voudrait en mme temps susciter la curiosité des étudiants de langue française pour cette métropole européenne et soutenir leur motivation pour l'apprentissage de la langue française. | en_US |
dc.description.abstract | Vyučování cizího jazyka je komplexní záležitost. Nestačí jen učit studenty slovní zásobu či gramatické struktury daného jazyka, ale je také nutno rozvíjet jejich povědomí o reáliích země, jejíž jazyk si chtějí osvojit. To je důvod, proč vznikl tento didaktický materiál. Jeho cílem je nabídnout studentům ucelený obraz francouzského hlavního města, aby tak získali více vědomostí a zároveň se při studiu reálií zdokonalovali ve francouzském jazyce. Tím se také vysvětluje, proč je tato práce vypracována výhradně ve francouzském jazyce. Předkládaný didaktický materiál je určen především učitelům francouzského jazyka, kteří mají zájem v rámci vyučování poskytnout svým studentům možnost seznámit se blíže s reáliemi Paříže a současně tímto způsobem rozvíjet jazykové schopnosti studentů. Zároveň je ovšem koncipován tak, aby s ním mohli pracovat studenti i samostatně v rámci samostudia. Cílovou skupinou jsou zejména studenti gymnázií, připravující se na maturitu z francouzského jazyka, dále pak studenti jazykových škol, eventuelně studenti vysokých škol. Tato práce je rozdělena na dvě hlavní části, část teoretickou a část praktickou. V teoretické části předkládáme reálie francouzského hlavního města rozdělené tématicky do jednotlivých kapitol. Mezi nabízená témata patří například historie, ekonomika, statutární... | cs_CZ |
dc.language | French | cs_CZ |
dc.language.iso | fr_FR | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Paris dans le cadre de l'enseignement de la civilisation française | fr_FR |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-05-21 | |
dc.description.department | Katedra francouzského jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 59503 | |
dc.title.translated | Paris as a subject of the French culture studies | en_US |
dc.title.translated | Paříž v rámci vyučování reálií francouzského jazyka | cs_CZ |
dc.contributor.referee | Kolmanová, Jana | |
dc.identifier.aleph | 001131180 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - French | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - francouzský jazyk | cs_CZ |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra francouzského jazyka a literatury | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - francouzský jazyk | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - French | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Vyučování cizího jazyka je komplexní záležitost. Nestačí jen učit studenty slovní zásobu či gramatické struktury daného jazyka, ale je také nutno rozvíjet jejich povědomí o reáliích země, jejíž jazyk si chtějí osvojit. To je důvod, proč vznikl tento didaktický materiál. Jeho cílem je nabídnout studentům ucelený obraz francouzského hlavního města, aby tak získali více vědomostí a zároveň se při studiu reálií zdokonalovali ve francouzském jazyce. Tím se také vysvětluje, proč je tato práce vypracována výhradně ve francouzském jazyce. Předkládaný didaktický materiál je určen především učitelům francouzského jazyka, kteří mají zájem v rámci vyučování poskytnout svým studentům možnost seznámit se blíže s reáliemi Paříže a současně tímto způsobem rozvíjet jazykové schopnosti studentů. Zároveň je ovšem koncipován tak, aby s ním mohli pracovat studenti i samostatně v rámci samostudia. Cílovou skupinou jsou zejména studenti gymnázií, připravující se na maturitu z francouzského jazyka, dále pak studenti jazykových škol, eventuelně studenti vysokých škol. Tato práce je rozdělena na dvě hlavní části, část teoretickou a část praktickou. V teoretické části předkládáme reálie francouzského hlavního města rozdělené tématicky do jednotlivých kapitol. Mezi nabízená témata patří například historie, ekonomika, statutární... | cs_CZ |
uk.abstract.en | Ce travail couvre l'essentiel des caractéristiques de la capitale française. Il n'a pas la prétention d'tre exhaustif sur chaque sujet, mais il peut faire naître l'envie chez les étudiants d'approfondir leurs connaissances sur des sujets qui les auraient intéressés. Le manuel veut offrir une vision globale de la capitale et amener les étudiants développer leurs compétences linguistiques. Avant tout la compréhension écrite et l'enrichissement du vocabulaire. On voudrait en mme temps susciter la curiosité des étudiants de langue française pour cette métropole européenne et soutenir leur motivation pour l'apprentissage de la langue française. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra francouzského jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011311800106986 | |