Zobrazit minimální záznam

The work with the talented pupils in the first year of the primary education
dc.contributor.advisorHejlová, Helena
dc.creatorHynková, Šárka
dc.date.accessioned2017-04-10T12:57:58Z
dc.date.available2017-04-10T12:57:58Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/15442
dc.description.abstractLa thse s'adonne la question d'enseignement des élves doués dans la premire année de l'école primaire. La thse résume dans la partie théorique des informations disponibles concernants le talent et les élves doués. La partie théorique met au fait des modifications d'enseignement de ces élves, qui sont permis par la legislature tchque. La partie pratique poursuit un objet de décrire et lever une des formes possibles d'enseignemet des élves doués - la ségrégation partielle - sur la base de la recherche d'action. Elle rapproche aussi des exigences sur l'enseignant des élves doués.en_US
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá otázkou vzdělávání mimořádně nadaných žáků v prvním ročníku základní školy. V teoretické části diplomová práce shromažďuje dostupné informace o nadání a mimořádně nadaných žácích a seznamuje s úpravami vzdělávání těchto žáků, které umožňuje česká legislativa. Praktická část si stanovuje cíl na základě akčního výzkumu popsat a zmapovat jednu z možných forem vzdělávání mimořádně nadaných žáků - částečnou segregaci na dva vyučovací předměty, a přiblížit nároky na učitele mimořádně nadaných žáků a specifika jeho práce s takovými žáky.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titlePráce s nadanými žáky v 1. ročníku ZŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-15
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId58346
dc.title.translatedThe work with the talented pupils in the first year of the primary educationen_US
dc.contributor.refereeKrčmářová, Tereza
dc.identifier.aleph000977874
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá otázkou vzdělávání mimořádně nadaných žáků v prvním ročníku základní školy. V teoretické části diplomová práce shromažďuje dostupné informace o nadání a mimořádně nadaných žácích a seznamuje s úpravami vzdělávání těchto žáků, které umožňuje česká legislativa. Praktická část si stanovuje cíl na základě akčního výzkumu popsat a zmapovat jednu z možných forem vzdělávání mimořádně nadaných žáků - částečnou segregaci na dva vyučovací předměty, a přiblížit nároky na učitele mimořádně nadaných žáků a specifika jeho práce s takovými žáky.cs_CZ
uk.abstract.enLa thse s'adonne la question d'enseignement des élves doués dans la premire année de l'école primaire. La thse résume dans la partie théorique des informations disponibles concernants le talent et les élves doués. La partie théorique met au fait des modifications d'enseignement de ces élves, qui sont permis par la legislature tchque. La partie pratique poursuit un objet de décrire et lever une des formes possibles d'enseignemet des élves doués - la ségrégation partielle - sur la base de la recherche d'action. Elle rapproche aussi des exigences sur l'enseignant des élves doués.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990009778740106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV