dc.contributor.advisor | Hejlová, Helena | |
dc.creator | Hynková, Šárka | |
dc.date.accessioned | 2017-04-10T12:57:58Z | |
dc.date.available | 2017-04-10T12:57:58Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/15442 | |
dc.description.abstract | La thse s'adonne la question d'enseignement des élves doués dans la premire année de l'école primaire. La thse résume dans la partie théorique des informations disponibles concernants le talent et les élves doués. La partie théorique met au fait des modifications d'enseignement de ces élves, qui sont permis par la legislature tchque. La partie pratique poursuit un objet de décrire et lever une des formes possibles d'enseignemet des élves doués - la ségrégation partielle - sur la base de la recherche d'action. Elle rapproche aussi des exigences sur l'enseignant des élves doués. | en_US |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá otázkou vzdělávání mimořádně nadaných žáků v prvním ročníku základní školy. V teoretické části diplomová práce shromažďuje dostupné informace o nadání a mimořádně nadaných žácích a seznamuje s úpravami vzdělávání těchto žáků, které umožňuje česká legislativa. Praktická část si stanovuje cíl na základě akčního výzkumu popsat a zmapovat jednu z možných forem vzdělávání mimořádně nadaných žáků - částečnou segregaci na dva vyučovací předměty, a přiblížit nároky na učitele mimořádně nadaných žáků a specifika jeho práce s takovými žáky. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Práce s nadanými žáky v 1. ročníku ZŠ | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-05-15 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 58346 | |
dc.title.translated | The work with the talented pupils in the first year of the primary education | en_US |
dc.contributor.referee | Krčmářová, Tereza | |
dc.identifier.aleph | 000977874 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce se zabývá otázkou vzdělávání mimořádně nadaných žáků v prvním ročníku základní školy. V teoretické části diplomová práce shromažďuje dostupné informace o nadání a mimořádně nadaných žácích a seznamuje s úpravami vzdělávání těchto žáků, které umožňuje česká legislativa. Praktická část si stanovuje cíl na základě akčního výzkumu popsat a zmapovat jednu z možných forem vzdělávání mimořádně nadaných žáků - částečnou segregaci na dva vyučovací předměty, a přiblížit nároky na učitele mimořádně nadaných žáků a specifika jeho práce s takovými žáky. | cs_CZ |
uk.abstract.en | La thse s'adonne la question d'enseignement des élves doués dans la premire année de l'école primaire. La thse résume dans la partie théorique des informations disponibles concernants le talent et les élves doués. La partie théorique met au fait des modifications d'enseignement de ces élves, qui sont permis par la legislature tchque. La partie pratique poursuit un objet de décrire et lever une des formes possibles d'enseignemet des élves doués - la ségrégation partielle - sur la base de la recherche d'action. Elle rapproche aussi des exigences sur l'enseignant des élves doués. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990009778740106986 | |