dc.contributor.advisor | Housarová, Blanka | |
dc.creator | Jehnětová, Martina | |
dc.date.accessioned | 2017-04-10T12:59:59Z | |
dc.date.available | 2017-04-10T12:59:59Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/15451 | |
dc.description.abstract | The thesis is divided in two main parties - the theoretical and the practical part. In the theoretical part 1 resumed the knowledge about the words, the vocabulary and about the saving of the vocabulary in the brain. 1 outlined the physiologic and pathologic evolution of the vocabulary. In the practical part I focused on the identification of the vocabulary of children between 4 and 8 years with the evolutional dysphasia. For this purpose 1 draw up the test which is composed of four sub-tests. The first sub-test is based on the description of the pictures, others sub-tests are not based on pictures. The aim of this thesis is to find how the vocabulary of children with evolutional dysphasia develops depending on the children's age. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.description.abstract | Diplomová práce má dvě hlavní části, část teoretickou a část praktickou. V části teoretické jsou shrnuty poznatky o slově a slovní zásobě, o uložení slovní zásoby v mozku a dále je nastíněn fyziologický a patologický vývoj slovní zásoby. Praktická část je zaměřena na zmapování slovní zásoby u děti s vývojovou dysfázií ve věku od 4 do 8 let. K tomuto účelu byl sestaven test, který se skládá ze čtyř subtestů. První subtest je založen na pojmenování obrázků, ostatní subtesty už se o obrázky neopírají. Cílem této práce je zjistit, jak roste slovní zásoba u dětí s vývojovou dysfázií v závislosti na věku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Lexikálně - sémantická rovina u dětí s vývojovou dysfázií z dynamického pohledu | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-05-19 | |
dc.description.department | Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 58637 | |
dc.title.translated | Lexical - semantic level of children with the evolutional dysphasia from the dynamic point of view | en_US |
dc.contributor.referee | Štěpáníková, Alena | |
dc.identifier.aleph | 002095754 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Special Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství na speciálních školách | cs_CZ |
thesis.degree.program | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Special Education | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství na speciálních školách | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Special Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Special Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce má dvě hlavní části, část teoretickou a část praktickou. V části teoretické jsou shrnuty poznatky o slově a slovní zásobě, o uložení slovní zásoby v mozku a dále je nastíněn fyziologický a patologický vývoj slovní zásoby. Praktická část je zaměřena na zmapování slovní zásoby u děti s vývojovou dysfázií ve věku od 4 do 8 let. K tomuto účelu byl sestaven test, který se skládá ze čtyř subtestů. První subtest je založen na pojmenování obrázků, ostatní subtesty už se o obrázky neopírají. Cílem této práce je zjistit, jak roste slovní zásoba u dětí s vývojovou dysfázií v závislosti na věku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | The thesis is divided in two main parties - the theoretical and the practical part. In the theoretical part 1 resumed the knowledge about the words, the vocabulary and about the saving of the vocabulary in the brain. 1 outlined the physiologic and pathologic evolution of the vocabulary. In the practical part I focused on the identification of the vocabulary of children between 4 and 8 years with the evolutional dysphasia. For this purpose 1 draw up the test which is composed of four sub-tests. The first sub-test is based on the description of the pictures, others sub-tests are not based on pictures. The aim of this thesis is to find how the vocabulary of children with evolutional dysphasia develops depending on the children's age. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020957540106986 | |