Zobrazit minimální záznam

Creative movement - the way to precive the world and the self
dc.contributor.advisorMarušák, Radek
dc.creatorKotlíková, Veronika
dc.date.accessioned2017-04-10T13:01:06Z
dc.date.available2017-04-10T13:01:06Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/15456
dc.description.abstractThis diploma thesis defines methods and techniques of movement abilities qualitative development of children between six and twelve years of age. The work is specifically focused on the advancement of children's personal social potential. The study strives for closer elucidation of author's own work with children especially involving 'psychophysical games and improvisations' method. The author argues that this method represents an effective and a valuable option for a healthy personality development. The thesis exposes underpinnings of this method and at the same time it illustrates direction that work with children can take. In the second part, the author confronts theoretical assumptions with author's practical experience and concludes with their assessment.en_US
dc.description.abstractTato práce definuje metody a techniky kvalitativního rozvoje pohybových schopností dětí v období mladšího školního věku s důrazem na rozvoj jejich osobnostně sociálního potenciálu. Cílem je blíže popsat autorčin vlastní způsob práce s dětmi, kteiý zahrnuje především metodu psychofyzických her a improvizací. Tato metoda je představena jako efektivní a perspektivní možnost rozvoje zdravé osobnosti. Práce představuje východiska, ze kterých se tato metoda rozvíjela a současně ukazuje směr, kterým může práce s dětmi ubírat. Teoretické předpoklady jsou ve druhé části práce konfrontovány s vlastními praktickými zkušenostmi a výsledné poznatky jsou shrnuty v závěrečném vyhodnocení.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleKreativní pohyb - cesta k poznávání světa kolem sebe a v soběcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-15
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId58401
dc.title.translatedCreative movement - the way to precive the world and the selfen_US
dc.contributor.refereePavlasová, Lenka
dc.identifier.aleph000980342
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato práce definuje metody a techniky kvalitativního rozvoje pohybových schopností dětí v období mladšího školního věku s důrazem na rozvoj jejich osobnostně sociálního potenciálu. Cílem je blíže popsat autorčin vlastní způsob práce s dětmi, kteiý zahrnuje především metodu psychofyzických her a improvizací. Tato metoda je představena jako efektivní a perspektivní možnost rozvoje zdravé osobnosti. Práce představuje východiska, ze kterých se tato metoda rozvíjela a současně ukazuje směr, kterým může práce s dětmi ubírat. Teoretické předpoklady jsou ve druhé části práce konfrontovány s vlastními praktickými zkušenostmi a výsledné poznatky jsou shrnuty v závěrečném vyhodnocení.cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis defines methods and techniques of movement abilities qualitative development of children between six and twelve years of age. The work is specifically focused on the advancement of children's personal social potential. The study strives for closer elucidation of author's own work with children especially involving 'psychophysical games and improvisations' method. The author argues that this method represents an effective and a valuable option for a healthy personality development. The thesis exposes underpinnings of this method and at the same time it illustrates direction that work with children can take. In the second part, the author confronts theoretical assumptions with author's practical experience and concludes with their assessment.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990009803420106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV