dc.contributor.advisor | Marušák, Radek | |
dc.creator | Kotlíková, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2017-04-10T13:01:06Z | |
dc.date.available | 2017-04-10T13:01:06Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/15456 | |
dc.description.abstract | This diploma thesis defines methods and techniques of movement abilities qualitative development of children between six and twelve years of age. The work is specifically focused on the advancement of children's personal social potential. The study strives for closer elucidation of author's own work with children especially involving 'psychophysical games and improvisations' method. The author argues that this method represents an effective and a valuable option for a healthy personality development. The thesis exposes underpinnings of this method and at the same time it illustrates direction that work with children can take. In the second part, the author confronts theoretical assumptions with author's practical experience and concludes with their assessment. | en_US |
dc.description.abstract | Tato práce definuje metody a techniky kvalitativního rozvoje pohybových schopností dětí v období mladšího školního věku s důrazem na rozvoj jejich osobnostně sociálního potenciálu. Cílem je blíže popsat autorčin vlastní způsob práce s dětmi, kteiý zahrnuje především metodu psychofyzických her a improvizací. Tato metoda je představena jako efektivní a perspektivní možnost rozvoje zdravé osobnosti. Práce představuje východiska, ze kterých se tato metoda rozvíjela a současně ukazuje směr, kterým může práce s dětmi ubírat. Teoretické předpoklady jsou ve druhé části práce konfrontovány s vlastními praktickými zkušenostmi a výsledné poznatky jsou shrnuty v závěrečném vyhodnocení. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Kreativní pohyb - cesta k poznávání světa kolem sebe a v sobě | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-05-15 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 58401 | |
dc.title.translated | Creative movement - the way to precive the world and the self | en_US |
dc.contributor.referee | Pavlasová, Lenka | |
dc.identifier.aleph | 000980342 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Tato práce definuje metody a techniky kvalitativního rozvoje pohybových schopností dětí v období mladšího školního věku s důrazem na rozvoj jejich osobnostně sociálního potenciálu. Cílem je blíže popsat autorčin vlastní způsob práce s dětmi, kteiý zahrnuje především metodu psychofyzických her a improvizací. Tato metoda je představena jako efektivní a perspektivní možnost rozvoje zdravé osobnosti. Práce představuje východiska, ze kterých se tato metoda rozvíjela a současně ukazuje směr, kterým může práce s dětmi ubírat. Teoretické předpoklady jsou ve druhé části práce konfrontovány s vlastními praktickými zkušenostmi a výsledné poznatky jsou shrnuty v závěrečném vyhodnocení. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This diploma thesis defines methods and techniques of movement abilities qualitative development of children between six and twelve years of age. The work is specifically focused on the advancement of children's personal social potential. The study strives for closer elucidation of author's own work with children especially involving 'psychophysical games and improvisations' method. The author argues that this method represents an effective and a valuable option for a healthy personality development. The thesis exposes underpinnings of this method and at the same time it illustrates direction that work with children can take. In the second part, the author confronts theoretical assumptions with author's practical experience and concludes with their assessment. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990009803420106986 | |