dc.contributor.advisor | Linková, Marie | |
dc.creator | Kučerová, Barbora | |
dc.date.accessioned | 2017-04-10T13:02:09Z | |
dc.date.available | 2017-04-10T13:02:09Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/15461 | |
dc.description.abstract | The work describes the evaluation and self-evaluation of pupils at the primary schools. In the theoretical part there are mentioned facts which are connected to the evaluation and self-evaluation. The research part describes the action research realized with the pupils from the primary school in Prague. The target of this part was the realization of mechanisms and criteria of the evaluation and self-evaluation. | en_US |
dc.description.abstract | Práce popisuje hodnocení a sebehodnocení žáků ŽS. V teoretické části jsou zachycena fakta vztahující se k hodnocení a sebehodnocení. Výzkumná část popisuje akční výzkum realizovaný se žáky prvního stupně pražské ZŠ, jehož cílem bylo zjištění mechanismů a kriterií hodnocení a sebehodnocení. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Hodnocení a sebehodnocení žáků na 1. stupni ZŠ | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-05-15 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 58422 | |
dc.title.translated | The evaluation and self-evaluation of pupils at the primary schools | en_US |
dc.contributor.referee | Křivánek, Zdeněk | |
dc.identifier.aleph | 000977166 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Práce popisuje hodnocení a sebehodnocení žáků ŽS. V teoretické části jsou zachycena fakta vztahující se k hodnocení a sebehodnocení. Výzkumná část popisuje akční výzkum realizovaný se žáky prvního stupně pražské ZŠ, jehož cílem bylo zjištění mechanismů a kriterií hodnocení a sebehodnocení. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The work describes the evaluation and self-evaluation of pupils at the primary schools. In the theoretical part there are mentioned facts which are connected to the evaluation and self-evaluation. The research part describes the action research realized with the pupils from the primary school in Prague. The target of this part was the realization of mechanisms and criteria of the evaluation and self-evaluation. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990009771660106986 | |