dc.contributor.advisor | Přibyl, Ivan | |
dc.creator | Křížková, Iva | |
dc.date.accessioned | 2017-04-10T13:17:42Z | |
dc.date.available | 2017-04-10T13:17:42Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/15538 | |
dc.description.abstract | Ve své práci jsem se chtěla zaměřit na možnou souvislost mezi pohybovou aktivitou dětí a mládeže a jejich školní úspěšností. V úvodu se snažím přiblížit definice pohybu a jeho vývoje jak fylogenetického, tak ontogenetického. Dále jsem se zaměřila na teorie a výzkumy podporující myšlenku prospěšnosti pohybové aktivity a jejího vlivu na myšlení a zhodnocení významu a organizace tělesné výchovy ve školách i mimo ně. Ve vlastním výzkumu jsem se snažila na základě dotazníků porovnat pohybovou aktivnost dětí a mládeže v benešovských školách s jejich školní úspěšností. Následuje malý test fyzických a duševních schopností dětí. Zařadila jsem také názory pedagogů různého zaměření na tento problém. | en_US |
dc.description.abstract | Ve své práci jsem se chtěla zaměřit na možnou souvislost mezi pohybovou aktivitou dětí a mládeže a jejich školní úspěšností. V úvodu se snažím přiblížit definice pohybu a jeho vývoje jak fylogenetického, tak ontogenetického. Dále jsem se zaměřila na teorie a výzkumy podporující myšlenku prospěšnosti pohybové aktivity a jejího vlivu na myšlení a zhodnocení významu a organizace tělesné výchovy ve školách i mimo ně. Ve vlastním výzkumu jsem se snažila na základě dotazníků porovnat pohybovou aktivnost dětí a mládeže v benešovských školách s jejich školní úspěšností. Následuje malý test fyzických a duševních schopností dětí. Zařadila jsem také názory pedagogů různého zaměření na tento problém. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Pohybová aktivita a úspěšnost ve škole | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-05-06 | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 59013 | |
dc.title.translated | Physical Activity and Prosperousness of School Children | en_US |
dc.contributor.referee | Mojžíšová, Jarmila | |
dc.identifier.aleph | 001115430 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Vychovatelství | cs_CZ |
thesis.degree.program | Vychovatelství | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Vychovatelství | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Vychovatelství | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Ve své práci jsem se chtěla zaměřit na možnou souvislost mezi pohybovou aktivitou dětí a mládeže a jejich školní úspěšností. V úvodu se snažím přiblížit definice pohybu a jeho vývoje jak fylogenetického, tak ontogenetického. Dále jsem se zaměřila na teorie a výzkumy podporující myšlenku prospěšnosti pohybové aktivity a jejího vlivu na myšlení a zhodnocení významu a organizace tělesné výchovy ve školách i mimo ně. Ve vlastním výzkumu jsem se snažila na základě dotazníků porovnat pohybovou aktivnost dětí a mládeže v benešovských školách s jejich školní úspěšností. Následuje malý test fyzických a duševních schopností dětí. Zařadila jsem také názory pedagogů různého zaměření na tento problém. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Ve své práci jsem se chtěla zaměřit na možnou souvislost mezi pohybovou aktivitou dětí a mládeže a jejich školní úspěšností. V úvodu se snažím přiblížit definice pohybu a jeho vývoje jak fylogenetického, tak ontogenetického. Dále jsem se zaměřila na teorie a výzkumy podporující myšlenku prospěšnosti pohybové aktivity a jejího vlivu na myšlení a zhodnocení významu a organizace tělesné výchovy ve školách i mimo ně. Ve vlastním výzkumu jsem se snažila na základě dotazníků porovnat pohybovou aktivnost dětí a mládeže v benešovských školách s jejich školní úspěšností. Následuje malý test fyzických a duševních schopností dětí. Zařadila jsem také názory pedagogů různého zaměření na tento problém. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011154300106986 | |