Doplňková činnost v zuš a její přínos pro rozvoj školy
Schools of arts and their benefit for school development
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/15550Identifikátory
SIS: 59322
Kolekce
- Kvalifikační práce [19160]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Koberová, Eva
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Školský management
Katedra / ústav / klinika
Centrum školského managementu
Datum obhajoby
21. 5. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Tato bakalářská práce si dává za cíl zmapovat možnosti doplňkové činnosti v základních uměleckých školách, její dopad na práci ředitele školy a její možné využití pro rozvoj a prosperitu ZUŠ, zabývá se hledáním možných výhod i úskalí, které doplňková činnost pro ZUŠ představuje. Součástí práce jsou rovněž výsledky a analýza dotazníkového šetření mezi řediteli ZUŠ a mezi zástupci zřizovatelů. Výsledkem bakalářské práce by měl být souhrn informací potřebných k zahájení a úspěšnému provozování doplňkové činnosti, přehled o možnostech, které skýtá, problémech, které ji provázejí a inspirace pro ty, kteří by se chtěli doplňkové činnosti věnovat, či již stávající rozšířit.
The aim of this paper is to look at the possibilities of additional activities at basic schools of arts. It deals with their impact on the managenment of the schools, looks for possible difficulties, advantages and opportunities for usage of these additional activities for the development and prosperity of basic schools of arts. The results together with the data analysis are an important part of this paper in which managers and founders of basic schools of arts were interviewed. The survey was focused not only on the present situation at basic schools of arts but on the opinions of both addressed groups. As a result of this paper the collected information should help to start and run the additional activities successfully and inspire all who would like to apply them.