Zobrazit minimální záznam

Drama Education Suitable for Use in Health Education in Elementary School
dc.contributor.advisorKovaříková, Miroslava
dc.creatorKunášková, Alena
dc.date.accessioned2017-04-10T13:39:33Z
dc.date.available2017-04-10T13:39:33Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/15646
dc.description.abstractThis thesis discovers if there is any possibility to use methods of drama education while supporting the good health education at school. One of the goals of this thesis is to find an agreement in the theme and subject between the subjects of Health education and Drama education. The agreement in these themes is verified by comparing the themes and subjects of RVP ZV, by comparing with information from literature search and also by research investigation applied to the teachers of Drama education. The results of this comparation were the base for the practical part of the thesis which accumulate methods and techniques of Drama education suitable for use in the Health education subject field. Key words Adolescence, health, health support, RVP ZV (educational document of Ministry of Education), Health education, Drama education, methods of Drama education, makebelieve game, improvisation, imaginary situation, drama structures.en_US
dc.description.abstractTato diplomová práce zjišťuje, zdaje možné využít metody dramatické výchovy při výchově k podpoře zdraví na ZŠ. Jedním z cílů této diplomové práce je najít shody v tématech a námětech mezi předměty Výchova ke zdraví a dramatická výchova. Shoda v tématech je ověřena srovnáním témat a námětů z RVP ZV, dále srovnáním s informacemi z odborné literatury a nakonec také orientačním výzkumným šetřením zaměřeným na učitele dramatické výchovy. Výsledky porovnávání byly podkladem pro praktickou část práce, která shromažďuje metody a techniky dramatické výchovy vhodné pro využití ve výuce Výchovy ke zdraví. Klíčová slova Dospívání, zdraví, podpora zdraví, rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání, výchova ke zdraví, dramatická výchova, metody dramatické výchovy, hra v roli, improvizace, fiktivní situace, strukturované (příběhové) dramacs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleVyužití dramatické výchovy ve výchově k podpoře zdraví na základní školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-14
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId58557
dc.title.translatedDrama Education Suitable for Use in Health Education in Elementary Schoolen_US
dc.contributor.refereeMarádová, Eva
dc.identifier.aleph000969593
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Domestic Scienceen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - rodinná výchovacs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - rodinná výchovacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Domestic Scienceen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato diplomová práce zjišťuje, zdaje možné využít metody dramatické výchovy při výchově k podpoře zdraví na ZŠ. Jedním z cílů této diplomové práce je najít shody v tématech a námětech mezi předměty Výchova ke zdraví a dramatická výchova. Shoda v tématech je ověřena srovnáním témat a námětů z RVP ZV, dále srovnáním s informacemi z odborné literatury a nakonec také orientačním výzkumným šetřením zaměřeným na učitele dramatické výchovy. Výsledky porovnávání byly podkladem pro praktickou část práce, která shromažďuje metody a techniky dramatické výchovy vhodné pro využití ve výuce Výchovy ke zdraví. Klíčová slova Dospívání, zdraví, podpora zdraví, rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání, výchova ke zdraví, dramatická výchova, metody dramatické výchovy, hra v roli, improvizace, fiktivní situace, strukturované (příběhové) dramacs_CZ
uk.abstract.enThis thesis discovers if there is any possibility to use methods of drama education while supporting the good health education at school. One of the goals of this thesis is to find an agreement in the theme and subject between the subjects of Health education and Drama education. The agreement in these themes is verified by comparing the themes and subjects of RVP ZV, by comparing with information from literature search and also by research investigation applied to the teachers of Drama education. The results of this comparation were the base for the practical part of the thesis which accumulate methods and techniques of Drama education suitable for use in the Health education subject field. Key words Adolescence, health, health support, RVP ZV (educational document of Ministry of Education), Health education, Drama education, methods of Drama education, makebelieve game, improvisation, imaginary situation, drama structures.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990009695930106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV