dc.contributor.advisor | Malenko, Jaromír | |
dc.creator | Hejda, Benjamin | |
dc.date.accessioned | 2017-04-11T10:53:37Z | |
dc.date.available | 2017-04-11T10:53:37Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/15870 | |
dc.description.abstract | Předložená práce popisuje program Damoklv meč, což je hra z kategorie budovatelských strategií, kde úkolem hráče je co nejlépe pečovat o svěřené město a lidi v něm. Těžištěm práce bylo navrhnout a implementovat způsob ovládání, který by umožnil podrobně a přitom efektivně spravovat rozsáhlá města, čehož bylo dosaženo systémem parametrů, které se zadávají jako výrazy závislé na jiných parametrech a ukazatelích stavu města. Další podstatnou vlastností hry je, že lidé ve městě se řídí vlastními zájmy a nelze je přímo ovládat. Součástí programu je také editor scénář, který umožňuje širokou kon gurovatelnost herních principů. Gra fické rozhraní je velmi jednoduché, ale je možné ho měnit bez zásahu do jádra aplikace. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Present work describes the Sword of Damocles application. It is a citybuilding strategy game, where player's task is to care about some city and wellbeing of its inhabitants. Main goal of the work was to design and implement a control that would allow to govern the city in detail and e ectively at once. That was achieved by system of parameters set as expressions referencing other parameters and city describing indicators. Substantial feature of the game are independently acting people that can not be directly controlled. Part of the program is a scenario editor that makes the gameplay widely customizable. The graphical user interface is very simple, however, it is possible to change it not a ecting core of the application. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.title | Budovatelská strategie | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-06-23 | |
dc.description.department | Katedra teoretické informatiky a matematické logiky | cs_CZ |
dc.description.department | Department of Theoretical Computer Science and Mathematical Logic | en_US |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 46676 | |
dc.title.translated | City-building game | en_US |
dc.contributor.referee | Hric, Jan | |
dc.identifier.aleph | 001098198 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Programování | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Programming | en_US |
thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra teoretické informatiky a matematické logiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Theoretical Computer Science and Mathematical Logic | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Programování | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Programming | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Předložená práce popisuje program Damoklv meč, což je hra z kategorie budovatelských strategií, kde úkolem hráče je co nejlépe pečovat o svěřené město a lidi v něm. Těžištěm práce bylo navrhnout a implementovat způsob ovládání, který by umožnil podrobně a přitom efektivně spravovat rozsáhlá města, čehož bylo dosaženo systémem parametrů, které se zadávají jako výrazy závislé na jiných parametrech a ukazatelích stavu města. Další podstatnou vlastností hry je, že lidé ve městě se řídí vlastními zájmy a nelze je přímo ovládat. Součástí programu je také editor scénář, který umožňuje širokou kon gurovatelnost herních principů. Gra fické rozhraní je velmi jednoduché, ale je možné ho měnit bez zásahu do jádra aplikace. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Present work describes the Sword of Damocles application. It is a citybuilding strategy game, where player's task is to care about some city and wellbeing of its inhabitants. Main goal of the work was to design and implement a control that would allow to govern the city in detail and e ectively at once. That was achieved by system of parameters set as expressions referencing other parameters and city describing indicators. Substantial feature of the game are independently acting people that can not be directly controlled. Part of the program is a scenario editor that makes the gameplay widely customizable. The graphical user interface is very simple, however, it is possible to change it not a ecting core of the application. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra teoretické informatiky a matematické logiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990010981980106986 | |