Zobrazit minimální záznam

Audio processing - filters and editing
dc.contributor.advisorPoch, Tomáš
dc.creatorKeznikl, Jaroslav
dc.date.accessioned2017-04-11T10:57:33Z
dc.date.available2017-04-11T10:57:33Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/15888
dc.description.abstractCílem této práce je rozebrat a implementovat některé metody používané v programech pro zpracování zvuku. Práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část obsahuje popis jednotlivých metod, postupů a datových struktur používaných v této oblasti. Popisuje proces vzorkování zvuku, strukturu WAVE formátu a vysvětluje principy základních digitálních audio filtr. Praktická část je tvořena implementací některých rozebíraných metod v programu pro vizuální editaci zvuku. Vlastní program nazvaný AEditor umožňuje zobrazování editované stopy v hlavním okně aplikace, její přehrávání, editaci a aplikaci digitálních fi ltrů s možností náhledu nastavení fi ltru v reálném čase.cs_CZ
dc.description.abstractThe subject of this work is to analyse and implement some of the methods used in programs for sound processing. The work consists of two parts. The theoretical part contains a description of methods, procedures and data structures used in this area. It describes the process of sound sampling, structure of the WAVE format and explains the principles of basic digital audio fi lters. The practical part is formed from the implementation of some mentioned methods in the visual audio editor. The program, entitled AEditor, allows projection of the track in the main window, its playing, editing and the application of digital fi lters, with the preview of the filter setting in real time.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.titleZpracování audia - audiofiltry a editacecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-06-24
dc.description.departmentKatedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Software Engineeringen_US
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId48954
dc.title.translatedAudio processing - filters and editingen_US
dc.contributor.refereeKofroň, Jan
dc.identifier.aleph001037042
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineProgramovánícs_CZ
thesis.degree.disciplineProgrammingen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software Engineeringen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csProgramovánícs_CZ
uk.degree-discipline.enProgrammingen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem této práce je rozebrat a implementovat některé metody používané v programech pro zpracování zvuku. Práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část obsahuje popis jednotlivých metod, postupů a datových struktur používaných v této oblasti. Popisuje proces vzorkování zvuku, strukturu WAVE formátu a vysvětluje principy základních digitálních audio filtr. Praktická část je tvořena implementací některých rozebíraných metod v programu pro vizuální editaci zvuku. Vlastní program nazvaný AEditor umožňuje zobrazování editované stopy v hlavním okně aplikace, její přehrávání, editaci a aplikaci digitálních fi ltrů s možností náhledu nastavení fi ltru v reálném čase.cs_CZ
uk.abstract.enThe subject of this work is to analyse and implement some of the methods used in programs for sound processing. The work consists of two parts. The theoretical part contains a description of methods, procedures and data structures used in this area. It describes the process of sound sampling, structure of the WAVE format and explains the principles of basic digital audio fi lters. The practical part is formed from the implementation of some mentioned methods in the visual audio editor. The program, entitled AEditor, allows projection of the track in the main window, its playing, editing and the application of digital fi lters, with the preview of the filter setting in real time.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990010370420106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV