Zobrazit minimální záznam

Pressure of advertisiment on consumer behavior of pharmacy visitors
dc.contributor.advisorFabera, Vladimír
dc.creatorŠtěpánová, Vendula
dc.date.accessioned2017-04-11T12:06:57Z
dc.date.available2017-04-11T12:06:57Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/16203
dc.description.abstractV L I V R E K L A M Y N A SPOTŘEBNÍ C H O V Á N Í N Á V Š T Ě V N Í K Ů L É K Á R E N Autor: Vendula Štěpánová Konzultant diplomové práce: PhDr.Vladimír Fabera,CSc. Zdravotnická psychologie, Katedra sociální a klinické farmacie, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové, Univerzita Karlova v Praze, Česká republika Cíl práce: Cílem práce bylo sledovat ovlivnění lidí reklamou na léky.Výzkumná část byla vypracována na základě dotazníku, kde bylo 14 otázek. Metodika: Navazovala jsem na diplomové práce Krkošové 2000 a Pacasové 2002 .Zvolila jsem několik otázek shodných s těmito diplomovými prácemi. Důvodem byla možnost srovnat výsledky z obou prací s mými výsledky. Zbývající otázky byly odlišné. Otázky byly položeny tak, aby jim každý rozuměl a byl schopen na ně odpovědět. Respondent měl na výběr z několika odpovědí, které měl zakroužkovat, popřípadě mohl odpovědět podle svého vlastního uvážení. Jednotlivé odpovědi jsem potom vyhodnotila. Výsledky: Výzkumu se zúčastnilo 160 lidí. Z mých výsledků vyplývá, že 80% lidí tvrdilo, že se ovlivnit reklamou během 6 měsíců nenechalo. Ti co se nechali ovlivnit se o daném léku nejčastěji dozvěděli z TV. 39% nedává přednost léku z reklamy před tím, který v reklamě neviděli. 52% uvedlo, že se zajímají o nová léčiva jen tehdy, podle toho o jaký výrobek se jedná Jen 33%...cs_CZ
dc.description.abstract1 SUMMARY INFLUENCE OF PROMOTION ON CONSUMER BEHAVIOUR OF VISITORS OF CHEMIST'S Author: Vendula Štěpánová Tutor: PhDr.Vladimír Fabera, CSc. Dept. of Social and Clinical Pharmacy, Fakulty of Pharmacy in Hradec Králové, Charles University in Prague, Czech Republic Aim of study: The objective of this work is to observe an influence of people by a promotion of drugs. An observational part was made according to a survey, where 14 questions were asked. Methods: I have taken up the dissertation of Krkošová 2000 and Pacasová 2002. I have chosen some questions which are the same as the questions in the dissertation of Krkošová and Pacasová. The reason was to compare results from both works with my results. Other questions were different. The questions were asked so everyone could understand and answer them. Respondents had to choose and highlight or could write their own answers. Then the answers were analysed. Results: 160 people participated in this research. 80% of the respondents have answered that they were not ifluenced by promotion during 6 months. Respondents who were influenced by promotion got the information from TV. 39% of the respondents do not prefer drugs seen in advertisements. 52% of the respondents have answered that they were interested in new drugs, but it only depends on what kind of drug it is....en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Farmaceutická fakulta v Hradci Královécs_CZ
dc.titleVliv reklamy na spotřební chování návštěvníků lékárencs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-06-13
dc.description.departmentKatedra sociální a klinické farmaciecs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Social and Clinical Pharmacyen_US
dc.description.facultyFaculty of Pharmacy in Hradec Královéen_US
dc.description.facultyFarmaceutická fakulta v Hradci Královécs_CZ
dc.identifier.repId18160
dc.title.translatedPressure of advertisiment on consumer behavior of pharmacy visitorsen_US
dc.contributor.refereeKotlářová, Jana
dc.identifier.aleph000986471
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineFarmaciecs_CZ
thesis.degree.disciplinePharmacyen_US
thesis.degree.programFarmaciecs_CZ
thesis.degree.programPharmacyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFarmaceutická fakulta v Hradci Králové::Katedra sociální a klinické farmaciecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Pharmacy in Hradec Králové::Department of Social and Clinical Pharmacyen_US
uk.faculty-name.csFarmaceutická fakulta v Hradci Královécs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Pharmacy in Hradec Královéen_US
uk.faculty-abbr.csFaFcs_CZ
uk.degree-discipline.csFarmaciecs_CZ
uk.degree-discipline.enPharmacyen_US
uk.degree-program.csFarmaciecs_CZ
uk.degree-program.enPharmacyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csV L I V R E K L A M Y N A SPOTŘEBNÍ C H O V Á N Í N Á V Š T Ě V N Í K Ů L É K Á R E N Autor: Vendula Štěpánová Konzultant diplomové práce: PhDr.Vladimír Fabera,CSc. Zdravotnická psychologie, Katedra sociální a klinické farmacie, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové, Univerzita Karlova v Praze, Česká republika Cíl práce: Cílem práce bylo sledovat ovlivnění lidí reklamou na léky.Výzkumná část byla vypracována na základě dotazníku, kde bylo 14 otázek. Metodika: Navazovala jsem na diplomové práce Krkošové 2000 a Pacasové 2002 .Zvolila jsem několik otázek shodných s těmito diplomovými prácemi. Důvodem byla možnost srovnat výsledky z obou prací s mými výsledky. Zbývající otázky byly odlišné. Otázky byly položeny tak, aby jim každý rozuměl a byl schopen na ně odpovědět. Respondent měl na výběr z několika odpovědí, které měl zakroužkovat, popřípadě mohl odpovědět podle svého vlastního uvážení. Jednotlivé odpovědi jsem potom vyhodnotila. Výsledky: Výzkumu se zúčastnilo 160 lidí. Z mých výsledků vyplývá, že 80% lidí tvrdilo, že se ovlivnit reklamou během 6 měsíců nenechalo. Ti co se nechali ovlivnit se o daném léku nejčastěji dozvěděli z TV. 39% nedává přednost léku z reklamy před tím, který v reklamě neviděli. 52% uvedlo, že se zajímají o nová léčiva jen tehdy, podle toho o jaký výrobek se jedná Jen 33%...cs_CZ
uk.abstract.en1 SUMMARY INFLUENCE OF PROMOTION ON CONSUMER BEHAVIOUR OF VISITORS OF CHEMIST'S Author: Vendula Štěpánová Tutor: PhDr.Vladimír Fabera, CSc. Dept. of Social and Clinical Pharmacy, Fakulty of Pharmacy in Hradec Králové, Charles University in Prague, Czech Republic Aim of study: The objective of this work is to observe an influence of people by a promotion of drugs. An observational part was made according to a survey, where 14 questions were asked. Methods: I have taken up the dissertation of Krkošová 2000 and Pacasová 2002. I have chosen some questions which are the same as the questions in the dissertation of Krkošová and Pacasová. The reason was to compare results from both works with my results. Other questions were different. The questions were asked so everyone could understand and answer them. Respondents had to choose and highlight or could write their own answers. Then the answers were analysed. Results: 160 people participated in this research. 80% of the respondents have answered that they were not ifluenced by promotion during 6 months. Respondents who were influenced by promotion got the information from TV. 39% of the respondents do not prefer drugs seen in advertisements. 52% of the respondents have answered that they were interested in new drugs, but it only depends on what kind of drug it is....en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placeHradec Královécs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové, Katedra sociální a klinické farmaciecs_CZ
dc.identifier.lisID990009864710106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV