Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.authorSpilková, Jana
dc.date.accessioned2021-11-25T05:10:04Z
dc.date.available2021-11-25T05:10:04Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/169624
dc.language.isocs
dc.language.isoen
dc.titleNový fenomén: nákupní centrum a utváření nákupního chování spotřebitelů v transformačním obdobícs
dc.typePříspěvek v časopisucs
dc.description.startPage277
dc.description.endPage288
dcterms.isPartOf.nameGeografie : sborník České geografické společnostics
dcterms.isPartOf.journalYear2003
dcterms.isPartOf.journalVolume108
dcterms.isPartOf.journalIssue4
dcterms.isPartOf.issn1212-0014
dc.identifier.lisID000024340
dc.subject.keywordmikrogeografiecs
dc.subject.keywordgeografie maloobchoducs
dc.subject.keywordtransformační ekonomiecs
dc.subject.keywordekonomikacs
dc.subject.keywordgeografiecs


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV