Zobrazit minimální záznam

Marketing communication of the Surf-trip travel agency
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorKováříková, Klára
dc.date.accessioned2022-04-05T11:18:25Z
dc.date.available2022-04-05T11:18:25Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/171178
dc.description.abstractNázev: Marketingová komunikace cestovní kanceláře Surf-trip Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je na základě analýzy současné marketingové komunikace Surf-tripu z pohledu zákazníka i vedení vytvořit návrh na její zlepšení pro rok 2022. Metody: Pro zhodnocení současné marketingové komunikace byla v této práci využita metoda kvalitativní ve formě polo-strukturovaného rozhovoru se zaměstnancem Surf-tripu a analýzy dat. Dále byla využita metoda kvantitativní v podobě elektronického dotazníku se zákazníky. Dotazník byl vytvořen pomocí Google formuláře. Výsledky: Výsledkem této bakalářské práce je návrh marketingové komunikace cestovní kanceláře Surf-trip pro rok 2022, který vychází z analýzy aktuální marketingové komunikace. Provedením analýzy bylo zjištěno, že cestovní kancelář využívá pro svou komunikaci hlavně online formu komunikace, která byla následně využita i v návrhu marketingové komunikace pro rok 2022. Klíčová slova: Cestovní kancelář, marketingová komunikace, sociální sítě.cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing communication of the travel agency Surf-trip Aims: The main aim of this bachelor's thesis is based on the analysis of the current marketing communication of Surf-trip from the perspective of the customer and management to create a proposal for its improvement for 2022. Methods: To evaluate the current marketing communication, a qualitative method was used in this work in the form of a semi-structured interview with an employee of Surf-trip and data analysis. Furthermore, a quantitative method in the form of an electronic questionnaire with customers was used. The questionnaire was created using a Google form. Results: This bachelor's thesis is a proposal for marketing communication of the travel agency Surf-trip for the year 2022, which is based on an analysis of current marketing communications. The analysis showed that the travel agency uses for its communication mainly online form of communication, which was subsequently used in the design of marketing communication for 2022. Keywords: Travel agency, marketing communication, social networks.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectTravel agencyen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectCestovní kancelářcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.titleMarketingová komunikace cestovní kanceláře Surf-tripcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-01-19
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId212746
dc.title.translatedMarketing communication of the Surf-trip travel agencyen_US
dc.contributor.refereeOpelík, Daniel
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingová komunikace cestovní kanceláře Surf-trip Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je na základě analýzy současné marketingové komunikace Surf-tripu z pohledu zákazníka i vedení vytvořit návrh na její zlepšení pro rok 2022. Metody: Pro zhodnocení současné marketingové komunikace byla v této práci využita metoda kvalitativní ve formě polo-strukturovaného rozhovoru se zaměstnancem Surf-tripu a analýzy dat. Dále byla využita metoda kvantitativní v podobě elektronického dotazníku se zákazníky. Dotazník byl vytvořen pomocí Google formuláře. Výsledky: Výsledkem této bakalářské práce je návrh marketingové komunikace cestovní kanceláře Surf-trip pro rok 2022, který vychází z analýzy aktuální marketingové komunikace. Provedením analýzy bylo zjištěno, že cestovní kancelář využívá pro svou komunikaci hlavně online formu komunikace, která byla následně využita i v návrhu marketingové komunikace pro rok 2022. Klíčová slova: Cestovní kancelář, marketingová komunikace, sociální sítě.cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing communication of the travel agency Surf-trip Aims: The main aim of this bachelor's thesis is based on the analysis of the current marketing communication of Surf-trip from the perspective of the customer and management to create a proposal for its improvement for 2022. Methods: To evaluate the current marketing communication, a qualitative method was used in this work in the form of a semi-structured interview with an employee of Surf-trip and data analysis. Furthermore, a quantitative method in the form of an electronic questionnaire with customers was used. The questionnaire was created using a Google form. Results: This bachelor's thesis is a proposal for marketing communication of the travel agency Surf-trip for the year 2022, which is based on an analysis of current marketing communications. The analysis showed that the travel agency uses for its communication mainly online form of communication, which was subsequently used in the design of marketing communication for 2022. Keywords: Travel agency, marketing communication, social networks.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV