Zobrazit minimální záznam

Analysis of social networks of NHL clubs
dc.contributor.advisorŠtědroň, Bohumír
dc.creatorKothera, Daniel
dc.date.accessioned2022-04-05T11:27:15Z
dc.date.available2022-04-05T11:27:15Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/171223
dc.description.abstractNázev: Analýza sociálních sítí klubů NHL Cíl: Cílem této diplomové práce je na základě obsahové analýzy příspěvků na sociálních sítích klubů NHL stanovit doporučení pro přispívání na těchto sociálních sítích pro ostatní hokejové kluby. Metody: Metody, které byly využity v této diplomové práci jsou: obsahová analýza, statistické metody. Sběr dat probíhal formou pozorování a zápisu do připravené tabulky. Data byla sbírána ze čtyř sociálních sítí u pěti vybraných klubů NHL. Statistické metody pomohly k interpretaci dat a stanovení doporučení. Výsledky: Pomocí stanovených kategorií jsem výzkumem určil podíl obsahu příspěvků na jednotlivých sociálních sítích klubů NHL. Na základě těchto poznatků jsem stanovil, jaké příspěvky by se měly uveřejňovat hokejovými kluby na vybraných sociálních sítích. Klíčová slova: sociální sítě, NHL, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, obsahová analýzacs_CZ
dc.description.abstractTitle: Analysis of social networks of NHL clubs Objectives: The aim of this thesis is to analyze content of social media posts from NHL clubs. Based on that I will establish recommendations which content should be published on each social media for other ice hockey clubs. Methods: In my thesis I used these methods: content analysis, statistical methods. I collected data from social media and wrote them in prepared tables. Data were collected from four social media platforms from five NHL clubs. Statistical methods helped for interpretation and for establishing recommendations. Results: With categorization of each post published by NHL clubs on each social media platform I could establish recommendations which content should be published on each social media. Keywords: social media, NHL, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, content analysisen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectNHLen_US
dc.subjectFacebooken_US
dc.subjectTwitteren_US
dc.subjectInstagramen_US
dc.subjectYouTubeen_US
dc.subjectcontent analysisen_US
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectNHLcs_CZ
dc.subjectFacebookcs_CZ
dc.subjectTwittercs_CZ
dc.subjectInstagramcs_CZ
dc.subjectYouTubecs_CZ
dc.subjectobsahová analýzacs_CZ
dc.titleAnalýza sociálních sítí klubů NHLcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-01-20
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId230449
dc.title.translatedAnalysis of social networks of NHL clubsen_US
dc.contributor.refereeJanák, Vladimír
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programSports Managementen_US
thesis.degree.programManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.enSports Managementen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Analýza sociálních sítí klubů NHL Cíl: Cílem této diplomové práce je na základě obsahové analýzy příspěvků na sociálních sítích klubů NHL stanovit doporučení pro přispívání na těchto sociálních sítích pro ostatní hokejové kluby. Metody: Metody, které byly využity v této diplomové práci jsou: obsahová analýza, statistické metody. Sběr dat probíhal formou pozorování a zápisu do připravené tabulky. Data byla sbírána ze čtyř sociálních sítí u pěti vybraných klubů NHL. Statistické metody pomohly k interpretaci dat a stanovení doporučení. Výsledky: Pomocí stanovených kategorií jsem výzkumem určil podíl obsahu příspěvků na jednotlivých sociálních sítích klubů NHL. Na základě těchto poznatků jsem stanovil, jaké příspěvky by se měly uveřejňovat hokejovými kluby na vybraných sociálních sítích. Klíčová slova: sociální sítě, NHL, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, obsahová analýzacs_CZ
uk.abstract.enTitle: Analysis of social networks of NHL clubs Objectives: The aim of this thesis is to analyze content of social media posts from NHL clubs. Based on that I will establish recommendations which content should be published on each social media for other ice hockey clubs. Methods: In my thesis I used these methods: content analysis, statistical methods. I collected data from social media and wrote them in prepared tables. Data were collected from four social media platforms from five NHL clubs. Statistical methods helped for interpretation and for establishing recommendations. Results: With categorization of each post published by NHL clubs on each social media platform I could establish recommendations which content should be published on each social media. Keywords: social media, NHL, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, content analysisen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV