Zobrazit minimální záznam

Traffic - Road Network Simulation Game
dc.contributor.advisorJežek, Pavel
dc.creatorKripner, Matěj
dc.date.accessioned2022-07-25T13:38:16Z
dc.date.available2022-07-25T13:38:16Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/174266
dc.description.abstractThe goal of this thesis was to implement the mobile game Traffic, in which the player controls a car and navigates through a road network. The general concept of the game is based on our vision of a game simulating the experience of driving that would be different from similar existing games. This vision proved to be overly complex. Therefore, we selected only a subset of its features while ensuring that the resulting game can serve as a basis for future extension towards the original vision. We targeted the Android operating system and used the Unity game engine and C# for implementation. In the resulting game, the player acts as a taxi driver, i.e. they pick up customers and drop them off at designated locations. The player receives game money and rating based on the quality of each ride. The game world contains roads, intersections, sidewalks, buildings and pedestrians. The game world can be edited by a game designer with no programming skills. The designer can shape the roads and sidewalks using Bézier curves and connect roads into intersections. The shape of intersections is generated automatically. 1en_US
dc.description.abstractCílem této práce byla implementace mobilní hry Traffic, ve které hráč ovládá auto a projíždí herním světem po silniční síti. Její základní princip vychází z naší vize hry simulující řízení, která by obohatila nabídku již existujících her. Tato vize se ukázala jako příliš komplexní, a proto jsme z jejích funkcionalit vybrali pouze podmnožinu, přičemž jsme dbali na zachování rozšiřitelnosti směrem k původní vizi. Jako cílovou platformu jsme zvolili systém Android a jako implementační nástroj engine Unity spolu s jazykem C#. Ve výsledné hře je hráč v roli taxikáře, tj. převáží lidi na jimi určené destinace. Podle kvality jednotlivých jízd získává peníze a hodnocení. Při tom projíždí světem obsahujícím silnice, křižovatky, chodníky, budovy a chodce. Herní svět je připraven na modifikaci herním návrhářem, který ne nutně umí progra- movat. Návrhář silnicím a chodníkům přiřazuje libovolný tvar daný Bézierovou křivkou a silnice pak spojuje do křižovatek. Tvar křižovatek se automaticky určí z tvaru navazu- jících silnic. 1cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectUnity|.NET|silniční síť|Bézierova křivkacs_CZ
dc.subjectUnity|.NET|road network|Bézier curveen_US
dc.titleTraffic - hra se simulací silniční sítěcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-06-17
dc.description.departmentDepartment of Distributed and Dependable Systemsen_US
dc.description.departmentKatedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId244925
dc.title.translatedTraffic - Road Network Simulation Gameen_US
dc.contributor.refereeŠvancara, Jiří
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformatika se specializací Obecná informatikacs_CZ
thesis.degree.disciplineComputer Science with specialisation in General Computer Scienceen_US
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Distributed and Dependable Systemsen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformatika se specializací Obecná informatikacs_CZ
uk.degree-discipline.enComputer Science with specialisation in General Computer Scienceen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem této práce byla implementace mobilní hry Traffic, ve které hráč ovládá auto a projíždí herním světem po silniční síti. Její základní princip vychází z naší vize hry simulující řízení, která by obohatila nabídku již existujících her. Tato vize se ukázala jako příliš komplexní, a proto jsme z jejích funkcionalit vybrali pouze podmnožinu, přičemž jsme dbali na zachování rozšiřitelnosti směrem k původní vizi. Jako cílovou platformu jsme zvolili systém Android a jako implementační nástroj engine Unity spolu s jazykem C#. Ve výsledné hře je hráč v roli taxikáře, tj. převáží lidi na jimi určené destinace. Podle kvality jednotlivých jízd získává peníze a hodnocení. Při tom projíždí světem obsahujícím silnice, křižovatky, chodníky, budovy a chodce. Herní svět je připraven na modifikaci herním návrhářem, který ne nutně umí progra- movat. Návrhář silnicím a chodníkům přiřazuje libovolný tvar daný Bézierovou křivkou a silnice pak spojuje do křižovatek. Tvar křižovatek se automaticky určí z tvaru navazu- jících silnic. 1cs_CZ
uk.abstract.enThe goal of this thesis was to implement the mobile game Traffic, in which the player controls a car and navigates through a road network. The general concept of the game is based on our vision of a game simulating the experience of driving that would be different from similar existing games. This vision proved to be overly complex. Therefore, we selected only a subset of its features while ensuring that the resulting game can serve as a basis for future extension towards the original vision. We targeted the Android operating system and used the Unity game engine and C# for implementation. In the resulting game, the player acts as a taxi driver, i.e. they pick up customers and drop them off at designated locations. The player receives game money and rating based on the quality of each ride. The game world contains roads, intersections, sidewalks, buildings and pedestrians. The game world can be edited by a game designer with no programming skills. The designer can shape the roads and sidewalks using Bézier curves and connect roads into intersections. The shape of intersections is generated automatically. 1en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV