Zobrazit minimální záznam

Education to reading as a part of pupil's personality development
dc.contributor.advisorKrykorková, Hana
dc.creatorŠejnohová, Daniela
dc.date.accessioned2017-04-12T10:54:26Z
dc.date.available2017-04-12T10:54:26Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/17479
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá otázkou vl ivu čtenářství v mladším školním věku na rozvoj osobnost i dí těte. Cí lem teoret i cké část i je analýza základní ch faktorů, které prost ředni ctvím čtenářství dětskou osobnost rozví jej í . V empi r i cké část i jsou pomocí dvou výzkumných metod zachyceny a prezentovány zaj ímavé př ípady z praxe.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleVýchova ke čtenářství jako součást rozvoje osobnosti žákacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-09-25
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId62266
dc.title.translatedEducation to reading as a part of pupil's personality developmenten_US
dc.contributor.refereePelikán, Jiří
dc.identifier.aleph001011922
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se zabývá otázkou vl ivu čtenářství v mladším školním věku na rozvoj osobnost i dí těte. Cí lem teoret i cké část i je analýza základní ch faktorů, které prost ředni ctvím čtenářství dětskou osobnost rozví jej í . V empi r i cké část i jsou pomocí dvou výzkumných metod zachyceny a prezentovány zaj ímavé př ípady z praxe.cs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990010119220106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV