Zobrazit minimální záznam

Educator with body modifications through the eyes of the faculty
dc.contributor.advisorBlažková, Veronika
dc.creatorŠimůnková, Lucie
dc.date.accessioned2022-10-04T17:52:37Z
dc.date.available2022-10-04T17:52:37Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/175907
dc.description.abstractNÁZEV: Pedagog s tělesnými modifikacemi očima učitelského sboru NÁZEV PRÁCE V AJ: Educator with body modifications through the eyes of the fakulty AUTOR: Bc. Lucie Šimůnková KATEDRA (ÚSTAV) Katedra Pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. ABSTRACT: In this theses I deal with the theme of perception of the teacher with body modifications such as tattoos, piercings, etc. by other teachers at school. In the theoretical part I will explain all the terms from the field of pedagogy as well as the topic of body modifications. The practical part will be dedicated to the personal experiences, opinions and thoughts of teachers without body modifications, and the method of semi-structured interview will be used to find out this information. To supplement the information obtained from the interviews, the practical part will also include case studies with teachers who have body modifications. The goal of the thesis is to find out if teachers with modifications are perceived by other teachers positively, negatively or neutrally. Furthermore, whether the modifications affect the behavior of other teachers towards them, their approach, if they try to avoid them or have no problem cooperating with them, or whether they do not take into account the look of the teacher with the modifications at all. KEYWORDS:...en_US
dc.description.abstractNÁZEV: tělesnými modifikacemi očima učitelského sboru Lucie Šimůnková KATEDRA (ÚSTAV) VEDOUCÍ PRÁCE: . Veronika Blažková, Ph.D. V této práci se věnuji tématu ímání pedagoga s tělesnými tetování, piercingy, atd ostatními učiteli na škole. V teoretické části vysvětlím veškeré pojmy é tématu tělesných modifikací. Praktická část bude věnována osobním zkušenostem, názorům a myšlenkám pedagogů bez tělesných modifikací, přičemž k zjištění těchto informací bude použita metoda polostrukturovaného Pro doplnění informací získaných z rozhovorů á část také učiteli kteří mají tělesné modifika Cílem práce je z učitelé modifikacemi vnímáni ostatními pozitivně negativně či neutrálně. Dále jestli modifikace ovlivňují chování ostatních učitelů vůči nim, jejich přístup, zda se jim snaží vyhýbat nebo s nimi nemají problém spolupracovat, popřípadě jestli neberou vzhled učitele s modifikacemi vůbec v KLÍČOVÁ SLOVA: pedagog, učitelský sbor, tetování, , předsudkycs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjecteducatoren_US
dc.subjectfacultyen_US
dc.subjectmodificationsen_US
dc.subjecttattoosen_US
dc.subjectpiercingsen_US
dc.subjectprejudicesen_US
dc.subjectpedagogcs_CZ
dc.subjectučitelský sborcs_CZ
dc.subjectmodifikacecs_CZ
dc.subjecttetovánícs_CZ
dc.subjectpiercingcs_CZ
dc.subjectpředsudkycs_CZ
dc.titlePedagog s tělesnými modifikacemi očima učitelského sborucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-09-08
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId238407
dc.title.translatedEducator with body modifications through the eyes of the facultyen_US
dc.contributor.refereeHanková, Zdeňka
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Health Educationen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - výchova ke zdravícs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - výchova ke zdravícs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Health Educationen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNÁZEV: tělesnými modifikacemi očima učitelského sboru Lucie Šimůnková KATEDRA (ÚSTAV) VEDOUCÍ PRÁCE: . Veronika Blažková, Ph.D. V této práci se věnuji tématu ímání pedagoga s tělesnými tetování, piercingy, atd ostatními učiteli na škole. V teoretické části vysvětlím veškeré pojmy é tématu tělesných modifikací. Praktická část bude věnována osobním zkušenostem, názorům a myšlenkám pedagogů bez tělesných modifikací, přičemž k zjištění těchto informací bude použita metoda polostrukturovaného Pro doplnění informací získaných z rozhovorů á část také učiteli kteří mají tělesné modifika Cílem práce je z učitelé modifikacemi vnímáni ostatními pozitivně negativně či neutrálně. Dále jestli modifikace ovlivňují chování ostatních učitelů vůči nim, jejich přístup, zda se jim snaží vyhýbat nebo s nimi nemají problém spolupracovat, popřípadě jestli neberou vzhled učitele s modifikacemi vůbec v KLÍČOVÁ SLOVA: pedagog, učitelský sbor, tetování, , předsudkycs_CZ
uk.abstract.enNÁZEV: Pedagog s tělesnými modifikacemi očima učitelského sboru NÁZEV PRÁCE V AJ: Educator with body modifications through the eyes of the fakulty AUTOR: Bc. Lucie Šimůnková KATEDRA (ÚSTAV) Katedra Pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. ABSTRACT: In this theses I deal with the theme of perception of the teacher with body modifications such as tattoos, piercings, etc. by other teachers at school. In the theoretical part I will explain all the terms from the field of pedagogy as well as the topic of body modifications. The practical part will be dedicated to the personal experiences, opinions and thoughts of teachers without body modifications, and the method of semi-structured interview will be used to find out this information. To supplement the information obtained from the interviews, the practical part will also include case studies with teachers who have body modifications. The goal of the thesis is to find out if teachers with modifications are perceived by other teachers positively, negatively or neutrally. Furthermore, whether the modifications affect the behavior of other teachers towards them, their approach, if they try to avoid them or have no problem cooperating with them, or whether they do not take into account the look of the teacher with the modifications at all. KEYWORDS:...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV