Zobrazit minimální záznam

Evaluation of client satisfaction with the Sanitka project of SANANIM field programme
dc.contributor.advisorŠťastná, Lenka
dc.creatorLimpouchová, Markéta
dc.date.accessioned2022-10-04T16:37:32Z
dc.date.available2022-10-04T16:37:32Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/176371
dc.description.abstractBackground: The satisfaction evaluation is method of obtaining feedback on the services provided by the Sananim field program within the Sanitka project. It provides clients with the opportunity to "share" their experience with the program, comment on individual interventions, or express the need for a new service or intervention. Aims: The aim of the research was to find out whether the clients of the field program Sananim are satisfied with the services offered by the Sanitka project. Above all, it was about local and time availability, the main components of the sanitka project (exchange program, counseling, treatment, testing, staff access) and about identifying the weak points of the service. The research was supposed to provide information on whether the clients are satisfied with the individual interventions, whether they are missing something (and what) within the services provided, and how the services could be improved. Methods and research file: The RAR - Rapid assessment and response methodology was used to collect data. Data collection took place in the form of semi-structured interviews with 30 clients. Respondents were selected purposively and through the institution. These were clients of TP Sananim who use drugs at risk (especially by injection) and at the same time use the varied...en_US
dc.description.abstractVýchodiska: Evaluace spokojenosti je zde prostředkem k získání zpětné vazby ke službám, které jsou poskytovány Terénním programem Sananim v rámci projektu Sanitka. Klientům poskytuje možnost "podělit se" o své zkušenosti s programem, vyjádřit se k jednotlivým intervencím, případně vyjádřit potřebu služby či intervence nové. Cíle: Cílem výzkumu bylo zjistit, zda jsou klienti terénního programu Sananim spokojeni s nabízenými službami projektu Sanitka. Především šlo o místní a časovou dostupnost, hlavní složky projektu Sanitka (výměnný program, poradenství, ošetření, testování, přístup personálu) a o zjištění slabých stránek služby. Výzkum měl přinést informace o tom, zda klientům vyhovují jednotlivé intervence, zda jim v rámci poskytovaných služeb něco nechybí (případně co) a jak by bylo možné služby zdokonalit. Metody a výzkumný soubor: K získávání dat byla využita metodika RAR - Rapid assesment and response. Sběr dat probíhal formou polostrukturovaného interview se 30 klienty. Respondenti byli vybráni záměrným výběrem a přes instituci. Šlo o klienty TP Sananim, kteří užívají drogy rizikově (zejména injekčně) a zároveň využívají pestré nabídky služeb sanitního vozu. Dále byla provedena analýza existujících dat z výročních a závěrečných zpráv TP Sananim. Výsledky: Z výsledků studie je patrné, že...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, 1. lékařská fakultacs_CZ
dc.subjectsatisfaction evaluationen_US
dc.subjectHarm Reductionen_US
dc.subjectfield programen_US
dc.subjectrisky drug useen_US
dc.subjectinjection drug useen_US
dc.subjectdrug scene in Pragueen_US
dc.subjectevaluace spokojenostics_CZ
dc.subjectHarm Reductioncs_CZ
dc.subjectterénní programcs_CZ
dc.subjectrizikové užívání návykových látekcs_CZ
dc.subjectinjekční užívání návykových látekcs_CZ
dc.subjectdrogová scéna v Prazecs_CZ
dc.titleEvaluace spokojenosti klientů Terénního programu SANANIM s projektem Sanitkacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-09-13
dc.description.departmentDepartment of Addictology First Faculty of Medicine Charles University and General University Hospital in Pragueen_US
dc.description.departmentKlinika adiktologie 1. LF UK a VFNcs_CZ
dc.description.faculty1. lékařská fakultacs_CZ
dc.description.facultyFirst Faculty of Medicineen_US
dc.identifier.repId241978
dc.title.translatedEvaluation of client satisfaction with the Sanitka project of SANANIM field programmeen_US
dc.contributor.refereeVacek, Jaroslav
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAddictologyen_US
thesis.degree.disciplineAdiktologiecs_CZ
thesis.degree.programAddictologyen_US
thesis.degree.programAdiktologiecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-cs1. lékařská fakulta::Klinika adiktologie 1. LF UK a VFNcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFirst Faculty of Medicine::Department of Addictology First Faculty of Medicine Charles University and General University Hospital in Pragueen_US
uk.faculty-name.cs1. lékařská fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFirst Faculty of Medicineen_US
uk.faculty-abbr.cs1.LFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAdiktologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enAddictologyen_US
uk.degree-program.csAdiktologiecs_CZ
uk.degree-program.enAddictologyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csVýchodiska: Evaluace spokojenosti je zde prostředkem k získání zpětné vazby ke službám, které jsou poskytovány Terénním programem Sananim v rámci projektu Sanitka. Klientům poskytuje možnost "podělit se" o své zkušenosti s programem, vyjádřit se k jednotlivým intervencím, případně vyjádřit potřebu služby či intervence nové. Cíle: Cílem výzkumu bylo zjistit, zda jsou klienti terénního programu Sananim spokojeni s nabízenými službami projektu Sanitka. Především šlo o místní a časovou dostupnost, hlavní složky projektu Sanitka (výměnný program, poradenství, ošetření, testování, přístup personálu) a o zjištění slabých stránek služby. Výzkum měl přinést informace o tom, zda klientům vyhovují jednotlivé intervence, zda jim v rámci poskytovaných služeb něco nechybí (případně co) a jak by bylo možné služby zdokonalit. Metody a výzkumný soubor: K získávání dat byla využita metodika RAR - Rapid assesment and response. Sběr dat probíhal formou polostrukturovaného interview se 30 klienty. Respondenti byli vybráni záměrným výběrem a přes instituci. Šlo o klienty TP Sananim, kteří užívají drogy rizikově (zejména injekčně) a zároveň využívají pestré nabídky služeb sanitního vozu. Dále byla provedena analýza existujících dat z výročních a závěrečných zpráv TP Sananim. Výsledky: Z výsledků studie je patrné, že...cs_CZ
uk.abstract.enBackground: The satisfaction evaluation is method of obtaining feedback on the services provided by the Sananim field program within the Sanitka project. It provides clients with the opportunity to "share" their experience with the program, comment on individual interventions, or express the need for a new service or intervention. Aims: The aim of the research was to find out whether the clients of the field program Sananim are satisfied with the services offered by the Sanitka project. Above all, it was about local and time availability, the main components of the sanitka project (exchange program, counseling, treatment, testing, staff access) and about identifying the weak points of the service. The research was supposed to provide information on whether the clients are satisfied with the individual interventions, whether they are missing something (and what) within the services provided, and how the services could be improved. Methods and research file: The RAR - Rapid assessment and response methodology was used to collect data. Data collection took place in the form of semi-structured interviews with 30 clients. Respondents were selected purposively and through the institution. These were clients of TP Sananim who use drugs at risk (especially by injection) and at the same time use the varied...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, 1. lékařská fakulta, Klinika adiktologie 1. LF UK a VFNcs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV