Zobrazit minimální záznam

Populism and persuasive propaganda in Czech party system
dc.contributor.advisorShavit, Anna
dc.creatorKharisova, Kamilla
dc.date.accessioned2022-10-17T11:17:02Z
dc.date.available2022-10-17T11:17:02Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/176923
dc.description.abstractThis diploma thesis aims to study populist statements that appear in the advertising campaigns of political parties during the pre-election period. The main idea is to examine the discourse of this phenomenon during parliamentary elections in the Czech Republic held in 2017. The aim of the work is to identify and describe the use of populist elements in nine political entities that passed the 5% clause. Our work is based on the theory of populism as a marketing strategy by Winder and Tenscher (2012). Since populism is a widespread phenomenon, we wanted to show that it permeates through every political party, whether populist or not. The diploma thesis uses content analysis of outdoor and television advertisements of political parties. This study concludes that populism is a very popular and well-functioning concept whose elements can be applied by practically any political actor. Key words: Populism, parliamentary elections, political communication, Czech Republic Title: Populism as political communicationen_US
dc.description.abstractTato diplomová práce se věnuje problematice populistických výroků, které se objevují v reklamních kampaních politických stran během předvolebního období. Práce je pojata jako průzkum diskurzu populismu v rámci parlamentních voleb v České republice, které probíhaly v roce 2017. Práce si klade za cíl analyzovat a popsat použití populistických prvků u devíti politických subjektů, které prošly 5% klauzulí. Práce se odrážela od teorie populismu jako marketingové strategie od Windera a Tenschera (2012). Vzhledem tomu, že je populismus rozšířeným fenoménem, snahou bylo prokázat, že se tento fenomén prolíná skrz každou zkoumanou politickou stranu. Nehledě na to, zda je strana populistická či nikoliv. Diplomová práce vychází z obsahové analýzy venkovních a televizních reklam politických stran. Závěrem této práce je, že populismus je velmi populární a dobře fungující koncept, jehož prvky může uplatnit prakticky kterýkoliv politický aktér. Klíčová slova: Populismus, parlamentní volby, politická komunikace, Česká republika Název práce: Populismus jako politická komunikacecs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectPopulismen_US
dc.subjectparliamentary electionsen_US
dc.subjectpolitical communicationen_US
dc.subjectCzech Republicen_US
dc.subjectPopulismuscs_CZ
dc.subjectparlamentní volbycs_CZ
dc.subjectpolitická komunikacecs_CZ
dc.subjectČeská republikacs_CZ
dc.titlePopulismus a přesvědčovací propaganda v českém stranickém systémucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-09-15
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId238811
dc.title.translatedPopulism and persuasive propaganda in Czech party systemen_US
dc.contributor.refereeRosenfeldová, Jana
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineStrategic communicationen_US
thesis.degree.disciplineStrategická komunikacecs_CZ
thesis.degree.programStrategic communicationen_US
thesis.degree.programStrategická komunikacecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csStrategická komunikacecs_CZ
uk.degree-discipline.enStrategic communicationen_US
uk.degree-program.csStrategická komunikacecs_CZ
uk.degree-program.enStrategic communicationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se věnuje problematice populistických výroků, které se objevují v reklamních kampaních politických stran během předvolebního období. Práce je pojata jako průzkum diskurzu populismu v rámci parlamentních voleb v České republice, které probíhaly v roce 2017. Práce si klade za cíl analyzovat a popsat použití populistických prvků u devíti politických subjektů, které prošly 5% klauzulí. Práce se odrážela od teorie populismu jako marketingové strategie od Windera a Tenschera (2012). Vzhledem tomu, že je populismus rozšířeným fenoménem, snahou bylo prokázat, že se tento fenomén prolíná skrz každou zkoumanou politickou stranu. Nehledě na to, zda je strana populistická či nikoliv. Diplomová práce vychází z obsahové analýzy venkovních a televizních reklam politických stran. Závěrem této práce je, že populismus je velmi populární a dobře fungující koncept, jehož prvky může uplatnit prakticky kterýkoliv politický aktér. Klíčová slova: Populismus, parlamentní volby, politická komunikace, Česká republika Název práce: Populismus jako politická komunikacecs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis aims to study populist statements that appear in the advertising campaigns of political parties during the pre-election period. The main idea is to examine the discourse of this phenomenon during parliamentary elections in the Czech Republic held in 2017. The aim of the work is to identify and describe the use of populist elements in nine political entities that passed the 5% clause. Our work is based on the theory of populism as a marketing strategy by Winder and Tenscher (2012). Since populism is a widespread phenomenon, we wanted to show that it permeates through every political party, whether populist or not. The diploma thesis uses content analysis of outdoor and television advertisements of political parties. This study concludes that populism is a very popular and well-functioning concept whose elements can be applied by practically any political actor. Key words: Populism, parliamentary elections, political communication, Czech Republic Title: Populism as political communicationen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeC
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV