Analýza komunikace advokátních kanceláří na sociálních médiích
Analysis of communication of law firms on social media
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/177295Identifikátory
SIS: 211990
Kolekce
- Kvalifikační práce [18324]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Benda, Josef
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Mediální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
19. 9. 2022
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
advokátní kancelář, sociální média, etický kodex, komunikaceKlíčová slova (anglicky)
law firm, social media, Code of Ethics, communicationPředkládaná diplomová práce se zaměřuje na komunikaci advokátních kanceláří na sociálních médiích. Diplomová práce si klade za cíl zjistit, zda významné české a mezinárodní advokátní kanceláře působící v českém prostředí používají aktivně sociální média a jaké charakteristické rysy komunikace českých a mezinárodních advokátních kanceláří, které v českém prostředí působí, na sociálních médií lze vysledovat. Na základě získaných poznatků jsou v práci dále porovnány způsoby a účely využití sociálních médií českými advokátními kancelářemi a advokátními kancelářemi mezinárodními působícími v České republice. Zároveň se práce zabývá otázkou, zda komunikace advokátních kanceláří na sociálních médiích vyhovuje Etickému kodexu České advokátní komory. Odpovědi na stanovené výzkumné otázky zajišťuje provedení exploratorní kvalitativní analýzy obsahu sociálních médií dvou českých advokátních kanceláří a dvou mezinárodních advokátních kanceláří v českém prostředí působících.
The presented master thesis focuses on the communication of law firms on social media. The diploma thesis aims to find out whether important Czech and international law firms operating in the Czech environment actively use social media and what characteristic features of the communication of Czech and international law firms operating in the Czech environment can be traced to social media. Based on the knowledge gained, the work further compares the methods and purposes of social media use by Czech law firms and international law firms operating in the Czech Republic. Simultaneously the thesis deals with the question of whether the communication of law firms on social media complies with the Code of Ethics of the Czech Bar Association. An exploratory qualitative analysis of the social media content of two Czech law firms and two international law firms operating in the Czech environment provides answers to set research questions.