Zobrazit minimální záznam

Quality management in addiction treatment services
dc.contributor.advisorHradcová, Dana
dc.creatorLutseva, Gaziza
dc.date.accessioned2022-10-17T10:06:08Z
dc.date.available2022-10-17T10:06:08Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/177511
dc.description.abstractof the thesis This diploma thesis deals with quality management in the social service, providing addictology care. Its aim is to find out and describe how the selected contact center approaches quality and what methods and tools are used in the service for quality development. A partial goal is to propose recommendations on how to support further quality development in the examined service. The theoretical part defines the basic concepts related to quality in social services providing addictology care. A case study method was chosen for qualitative research. The data were obtained through semi-structured interviews with staff of the researched service and through document analysis. Data processing took place in the form of open coding. The main finding is that the contact center does not use an excellence quality model for quality management. Quality and its development is an important part of the overall management and operation of the contact center. The service does not have specially defined quality criteria and does not knowingly set indicators for quality monitoring. For quality development, the contact center mainly uses the tools that are available within the normal operation of the service. These are the operational manual, meetings (operational, evaluation, client, client, methodical),...en_US
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá řízením kvality v sociální službě, poskytující adiktologickou péči. Jejím cílem je zjistit a popsat, jak přistupuje ke kvalitě vybrané kontaktní centrum a jaké metody a nástroje jsou ve službě využívány pro rozvoj kvality. Dílčím cílem je návrh doporučení, jak podporovat další rozvoj kvality ve zkoumané službě. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se kvality v sociálních službách poskytujících adiktologickou péči. Pro kvalitativní výzkum byla zvolena metoda případové studie. Data byla získána pomoci polostrukturovaných interview s pracovníky zkoumané služby a prostřednictvím analýzy dokumentů. Zpracování dat probíhalo formou otevřeného kódování. Hlavním zjištěním je, že pro řízení kvality kontaktní centrum nepoužívá model kvality typu excellence. Kvalita a její rozvoj jsou důležitou součástí celkového řízení a fungování kontaktního centra. Služba nemá speciálně definovaná kritéria kvality a vědomě nestanovuje indikátory pro její sledování. Pro rozvoj kvality kontaktní centrum využívá hlavně nástroje, jež jsou k dispozici v rámci běžného fungování služby. Jedná se o operační manuál, porady (provozní, hodnoticí, klientské, s klienty, metodické), supervize, vzdělávání, teambuilding, dotazníky spokojenosti klientů a etický kodex. Klíčová slova:...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studiícs_CZ
dc.titleManagement kvality v adiktologických službáchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-09-21
dc.description.departmentProgramme Management and Supervisionen_US
dc.description.departmentProgram Řízení a supervizecs_CZ
dc.description.facultyFakulta humanitních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Humanitiesen_US
dc.identifier.repId233472
dc.title.translatedQuality management in addiction treatment servicesen_US
dc.contributor.refereeVrzáček, Petr
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement and Supervision in Social and Health Care Organizations with specialisation in Managementen_US
thesis.degree.disciplineŘízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacích se specializací Řízenícs_CZ
thesis.degree.programManagement and Supervision in Social and Health Care Organizationsen_US
thesis.degree.programŘízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacíchcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta humanitních studií::Program Řízení a supervizecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Humanities::Programme Management and Supervisionen_US
uk.faculty-name.csFakulta humanitních studiícs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Humanitiesen_US
uk.faculty-abbr.csFHScs_CZ
uk.degree-discipline.csŘízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacích se specializací Řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enManagement and Supervision in Social and Health Care Organizations with specialisation in Managementen_US
uk.degree-program.csŘízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacíchcs_CZ
uk.degree-program.enManagement and Supervision in Social and Health Care Organizationsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se zabývá řízením kvality v sociální službě, poskytující adiktologickou péči. Jejím cílem je zjistit a popsat, jak přistupuje ke kvalitě vybrané kontaktní centrum a jaké metody a nástroje jsou ve službě využívány pro rozvoj kvality. Dílčím cílem je návrh doporučení, jak podporovat další rozvoj kvality ve zkoumané službě. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se kvality v sociálních službách poskytujících adiktologickou péči. Pro kvalitativní výzkum byla zvolena metoda případové studie. Data byla získána pomoci polostrukturovaných interview s pracovníky zkoumané služby a prostřednictvím analýzy dokumentů. Zpracování dat probíhalo formou otevřeného kódování. Hlavním zjištěním je, že pro řízení kvality kontaktní centrum nepoužívá model kvality typu excellence. Kvalita a její rozvoj jsou důležitou součástí celkového řízení a fungování kontaktního centra. Služba nemá speciálně definovaná kritéria kvality a vědomě nestanovuje indikátory pro její sledování. Pro rozvoj kvality kontaktní centrum využívá hlavně nástroje, jež jsou k dispozici v rámci běžného fungování služby. Jedná se o operační manuál, porady (provozní, hodnoticí, klientské, s klienty, metodické), supervize, vzdělávání, teambuilding, dotazníky spokojenosti klientů a etický kodex. Klíčová slova:...cs_CZ
uk.abstract.enof the thesis This diploma thesis deals with quality management in the social service, providing addictology care. Its aim is to find out and describe how the selected contact center approaches quality and what methods and tools are used in the service for quality development. A partial goal is to propose recommendations on how to support further quality development in the examined service. The theoretical part defines the basic concepts related to quality in social services providing addictology care. A case study method was chosen for qualitative research. The data were obtained through semi-structured interviews with staff of the researched service and through document analysis. Data processing took place in the form of open coding. The main finding is that the contact center does not use an excellence quality model for quality management. Quality and its development is an important part of the overall management and operation of the contact center. The service does not have specially defined quality criteria and does not knowingly set indicators for quality monitoring. For quality development, the contact center mainly uses the tools that are available within the normal operation of the service. These are the operational manual, meetings (operational, evaluation, client, client, methodical),...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Program Řízení a supervizecs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV