Zobrazit minimální záznam

"Instagrammable" Italy: Hyperreal Photography on Social Media
dc.contributor.advisorMarcelli, Miroslav
dc.creatorUhrová, Michaela
dc.date.accessioned2022-10-17T11:42:09Z
dc.date.available2022-10-17T11:42:09Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/177659
dc.description.abstract"Instagrammable" Italy: Hyperreal photography on social media This diploma thesis is dedicated to the phenomenon of authenticity and truthfulness of retouched digital travel photography on the social network Instagram. Social network users create a series of simulations and cause a shift of the meanings in the image by using predefined filters, masks, and other post-production techniques that transform the interpretation of reality to the point where they ultimately create hyperreality. According to Barthes, the literal meaning of the message is always accompanied by a connotation, while the two components of the message cannot be separated. In many cases, the connotations are inserted into the visual content by the creators themselves in order to achieve their purpose. In the analytical part of this work I focus on selected "instagrammable" travel photographs, which gradually lose contact with first-order reality due to interventions in the image and a shift of meanings and contexts. The aim of this work is to show how hyperreality is built in specific travel photographs that bloggers share on Instagram and what is actually required of travel photographs shared on a social network. Keywords: cyber-photography, post-production, Instagram, hyperreality, simulacrumen_US
dc.description.abstract"Instagramovatelná" Itálie yperreálné fotografie na sociální síti Diplomová práce věnuje čnosti a retušované digitální stovatelské fotografie na sociální síti Instagram. Uživatelé sociální sítě formují řadu simulací zapříčiňují posun významů v pomocí předdefinovaných filtrů, mas a další postprodukční ými transformují interpretaci reality do té míry, až v konečném důsledku vytvářejí oslovný význam ve sdělení vždy doprovází také konotativní promluva, přičemž obě složky sdělení není možné oddělit. V mnoha případech konotaci do vizuálního obsahu vkládají právě sami tvůrci, aby dosáhli svého záměru. analytické část této práce zaměř vybrané "instagramovatelné" cestovatelské které zásahy do obrazu a nabalováním dalších významů a kontextů postupně ztrácí spojení s prvního řádu Cílem této práce je ukázat, jakým způsobem je budována hyperrealita v konkrétní cestovatelských fotografiích, které blogeři sdílí se vlastně žádá od cestovatelské fotografie sdílené na sociální síti líčová slova:cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studiícs_CZ
dc.subjectcyber-photographyen_US
dc.subjectpost-productionen_US
dc.subjectInstagramen_US
dc.subjecthyperrealityen_US
dc.subjectsimulacrumen_US
dc.subjectkyberfotografiecs_CZ
dc.subjectpostprodukcecs_CZ
dc.subjectInstagramcs_CZ
dc.subjecthyperrealitacs_CZ
dc.subjectsimulakrumcs_CZ
dc.title"Instagramovatelná" Itálie: Hyperreálné fotografie na sociální sítics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-06-01
dc.description.departmentProgramme Electronic Culture and Semioticsen_US
dc.description.departmentProgram Elektronická kultura a semiotikacs_CZ
dc.description.facultyFakulta humanitních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Humanitiesen_US
dc.identifier.repId221852
dc.title.translated"Instagrammable" Italy: Hyperreal Photography on Social Mediaen_US
dc.contributor.refereeŘehořová, Irena
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineElectronic Culture and Semioticsen_US
thesis.degree.disciplineElektronická kultura a sémiotikacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta humanitních studií::Program Elektronická kultura a semiotikacs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Humanities::Programme Electronic Culture and Semioticsen_US
uk.faculty-name.csFakulta humanitních studiícs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Humanitiesen_US
uk.faculty-abbr.csFHScs_CZ
uk.degree-discipline.csElektronická kultura a sémiotikacs_CZ
uk.degree-discipline.enElectronic Culture and Semioticsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.cs"Instagramovatelná" Itálie yperreálné fotografie na sociální síti Diplomová práce věnuje čnosti a retušované digitální stovatelské fotografie na sociální síti Instagram. Uživatelé sociální sítě formují řadu simulací zapříčiňují posun významů v pomocí předdefinovaných filtrů, mas a další postprodukční ými transformují interpretaci reality do té míry, až v konečném důsledku vytvářejí oslovný význam ve sdělení vždy doprovází také konotativní promluva, přičemž obě složky sdělení není možné oddělit. V mnoha případech konotaci do vizuálního obsahu vkládají právě sami tvůrci, aby dosáhli svého záměru. analytické část této práce zaměř vybrané "instagramovatelné" cestovatelské které zásahy do obrazu a nabalováním dalších významů a kontextů postupně ztrácí spojení s prvního řádu Cílem této práce je ukázat, jakým způsobem je budována hyperrealita v konkrétní cestovatelských fotografiích, které blogeři sdílí se vlastně žádá od cestovatelské fotografie sdílené na sociální síti líčová slova:cs_CZ
uk.abstract.en"Instagrammable" Italy: Hyperreal photography on social media This diploma thesis is dedicated to the phenomenon of authenticity and truthfulness of retouched digital travel photography on the social network Instagram. Social network users create a series of simulations and cause a shift of the meanings in the image by using predefined filters, masks, and other post-production techniques that transform the interpretation of reality to the point where they ultimately create hyperreality. According to Barthes, the literal meaning of the message is always accompanied by a connotation, while the two components of the message cannot be separated. In many cases, the connotations are inserted into the visual content by the creators themselves in order to achieve their purpose. In the analytical part of this work I focus on selected "instagrammable" travel photographs, which gradually lose contact with first-order reality due to interventions in the image and a shift of meanings and contexts. The aim of this work is to show how hyperreality is built in specific travel photographs that bloggers share on Instagram and what is actually required of travel photographs shared on a social network. Keywords: cyber-photography, post-production, Instagram, hyperreality, simulacrumen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Program Elektronická kultura a semiotikacs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV