Zobrazit minimální záznam

Local Brands Communication during the Third Republic - Case Study of Three Selected Destilleries
dc.contributor.advisorHalada, Jan
dc.creatorRieger, Matyáš
dc.date.accessioned2023-03-22T13:54:49Z
dc.date.available2023-03-22T13:54:49Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/179194
dc.description.abstractCílem práce je probádat zatím jen okrajově popsanou éru dobového marketingu a poskytnout odpověď na otázku, zda se v komunikaci směrem k zákazníkovi projevoval strach z nového třídního rozdělení. Vycházím z předpokladu, že se do komunikace firem a jednotlivých aspektů marketingu vždy promítá doba a pohled majitelů. Součástí výzkumu bude také objasnění čistě praktického procesu návrhů marketingových materiálů a výběru komunikačních kanálů, které se výrazně lišily od toho, jak je známe dnes.cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to explore the so far only marginally described era of marketing and to provide an answer to the question if the fear of the new class division was manifested in communication towards the customer. I start from the premise that the era and the owners' perspective are always reflected in the communication of firms and the different aspects of marketing. The research will also include an examination of the purely practical process of designing marketing materials and selecting communication channels that differ significantly from those we know today.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectLiquor companiesen_US
dc.subjectlabelsen_US
dc.subjectstrategic communicationen_US
dc.subjectAntonín Metelkaen_US
dc.subjectRudolf Poborskýen_US
dc.subjectJan Ptáčníken_US
dc.subjectLikérkycs_CZ
dc.subjectetiketycs_CZ
dc.subjectstrategická komunikacecs_CZ
dc.subjectAntonín Metelkacs_CZ
dc.subjectRudolf Poborskýcs_CZ
dc.subjectJan Ptáčníkcs_CZ
dc.titleRozbor komunikační strategie lokálních lihovarů za třetí republiky, přípěhy tří podnikatelůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-01-25
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId238810
dc.title.translatedLocal Brands Communication during the Third Republic - Case Study of Three Selected Destilleriesen_US
dc.contributor.refereeKoudelková, Petra
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineStrategická komunikacecs_CZ
thesis.degree.disciplineStrategic communicationen_US
thesis.degree.programStrategická komunikacecs_CZ
thesis.degree.programStrategic communicationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csStrategická komunikacecs_CZ
uk.degree-discipline.enStrategic communicationen_US
uk.degree-program.csStrategická komunikacecs_CZ
uk.degree-program.enStrategic communicationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem práce je probádat zatím jen okrajově popsanou éru dobového marketingu a poskytnout odpověď na otázku, zda se v komunikaci směrem k zákazníkovi projevoval strach z nového třídního rozdělení. Vycházím z předpokladu, že se do komunikace firem a jednotlivých aspektů marketingu vždy promítá doba a pohled majitelů. Součástí výzkumu bude také objasnění čistě praktického procesu návrhů marketingových materiálů a výběru komunikačních kanálů, které se výrazně lišily od toho, jak je známe dnes.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of the thesis is to explore the so far only marginally described era of marketing and to provide an answer to the question if the fear of the new class division was manifested in communication towards the customer. I start from the premise that the era and the owners' perspective are always reflected in the communication of firms and the different aspects of marketing. The research will also include an examination of the purely practical process of designing marketing materials and selecting communication channels that differ significantly from those we know today.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeB
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV