Moderní aplikace Facebook marketingu ve fotbalovém prostředí
Modern Application of Facebook Marketing in a football environment
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/179197Identifikátory
SIS: 234798
Kolekce
- Kvalifikační práce [8847]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Voráček, Josef
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
25. 1. 2023
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
sociální sítě, marketing, fotbal, sport, příspěvky, propagaceKlíčová slova (anglicky)
Social Media, Marketing, Football, Sport, Posts, PromotionNázev: Moderní aplikace Facebook marketingu ve fotbalovém prostředí Cíle: Cílem této diplomové práce je vyvodit doporučení pro správu účtu FORTUNA:LIGY na sociální síti Facebook jako marketingového nástroje. Metody: Hlavní metodou využitou ve výzkumu byla analýza zaměřená na příspěvky publikované na Facebooku FORTUNA:LIGY. Pro zajištění objektivity výsledků byla tato metoda podpořena analýzou oficiálních statistik a realizací ohniskové skupiny s odborníky. Výsledky: Výzkum práce potvrdil, že Facebook je v současnosti důležitou součástí marketingové komunikace FORTUNA:LIGY. Analyzované příspěvky v určitých aspektech reflektovaly moderní trendy vycházející z informací zjištěných v odborné literatuře. Jednalo se například o tvorbu zábavného obsahu, videí ze zákulisí, nebo publikaci příspěvků s vysokou úrovní zapojení uživatelů. Navržená doporučení se následně zaměřovala především na oblasti, ve kterých byly nalezeny určité nedostatky. Z celkového počtu devíti doporučení bylo prvních sedm určeno obecným radám věnovaným správě účtů na Facebooku. Mohou je proto využít při zohlednění vlastních specifik i subjekty s odlišným zaměřením. Další dva body už směřovaly na konkrétní oblasti, kterými je zajištění aktuálních videozáběru ze zápasů a úzká spolupráce s kluby účastnícími se české nejvyšší fotbalové...
Title: Modern Application of Facebook Marketing in the Football Environment Objectives: The objective of this thesis is to propose recommendations for the management of FORTUNA:LIGA's Facebook account as a marketing tool. Methods: The main method used in the research was an analysis, which focused on posts published on the FORTUNA:LIGA Facebook page. To ensure the objectivity of the results, this method was supported by the analysis of official statistics and the realisation of a focus group with experts. Results: The research confirmed that Facebook is currently an important part of FORTUNA:LIGA's marketing communication. The analysed papers reflected certain aspects of modern trends based on information found in the literature. These included the creation of entertaining content, behind-the-scenes videos, or the publication of posts with a high level of user engagement. The proposed recommendations then focused mainly on areas where certain shortcomings were identified. Of the nine recommendations, the first seven aimed for general advice on managing Facebook accounts. They can therefore be used by entities with a different focus, considering their own specific needs. The next two points were directed at certain areas, namely ensuring up-to-date video footage of football matches and close...