Zobrazit minimální záznam

The image of Czechoslovak edition of world's fashion magazine Vogue
dc.contributor.advisorRosenfeldová, Jana
dc.creatorKonjoryan, Lusik
dc.date.accessioned2023-03-22T13:21:41Z
dc.date.available2023-03-22T13:21:41Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/179374
dc.description.abstractDiplomová práce Podoba česko-slovenské edice světového módního magazínu Vogue se zabývá v teoretické částí charakteristikou tisku pro ženy a teorií módy z filozoficko-sociálního aspektu. Praktická část práce se zabývá obsahovou analýzou československé edice Vogue pomocí komparace s dalšími dvěma světovými edicemi - americkou a britskou. Obsahová analýza je provedena dle následujících bodů: titulní strana časopisu, editorial, pravidelné rubriky a fotostories. Součástí praktické části je i obsahová analýza tématu feminismu a přístupu magazínu Vogue CS ke čtenářům, zejména pak udržování stereotypu ženy, která se má starat o svůj zevnějšek a dbát na svůj mladistvý vzhled. Cílem práce bylo přiblížit obsah časopisu Vogue CS, jenž se na tuzemském mediálním trhu objevil v roce 2018. Klíčová slova tištěná média, módní časopis, Vogue, obsahová analýza, móda, feminismuscs_CZ
dc.description.abstractThis thesis The image of Czechoslovak edition of world's fashion magazine Vogue deals in the theoretical part with the characteristics of the press for women and the theory of fashion from a philosophical-social aspect. The practical part of the thesis deals with the content analysis of Czechoslovak Vogue by comparison with two other world editions, American and British. The content analysis is carried out according to the following points: the front page of the magazine, editorial, regular sections and photo stories. Part of the practical part is also a content analysis of the topic of feminism and Vogue CS's approach to female readers. In particular, maintaining the stereotype of a woman who should take care of her appearance and maintain a youthful appearance. The aim of the work was to describe the content of the Czechoslovak version of Vogue magazine, which has been newly introduced to the domestic media market since 2018. Keywords press, fashion magazine, Vogue, content analysis, fashion, feminismen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titlePodoba československé edice světového módního časopisu Voguecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-02-01
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId215294
dc.title.translatedThe image of Czechoslovak edition of world's fashion magazine Vogueen_US
dc.contributor.refereeSupa, Markéta
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce Podoba česko-slovenské edice světového módního magazínu Vogue se zabývá v teoretické částí charakteristikou tisku pro ženy a teorií módy z filozoficko-sociálního aspektu. Praktická část práce se zabývá obsahovou analýzou československé edice Vogue pomocí komparace s dalšími dvěma světovými edicemi - americkou a britskou. Obsahová analýza je provedena dle následujících bodů: titulní strana časopisu, editorial, pravidelné rubriky a fotostories. Součástí praktické části je i obsahová analýza tématu feminismu a přístupu magazínu Vogue CS ke čtenářům, zejména pak udržování stereotypu ženy, která se má starat o svůj zevnějšek a dbát na svůj mladistvý vzhled. Cílem práce bylo přiblížit obsah časopisu Vogue CS, jenž se na tuzemském mediálním trhu objevil v roce 2018. Klíčová slova tištěná média, módní časopis, Vogue, obsahová analýza, móda, feminismuscs_CZ
uk.abstract.enThis thesis The image of Czechoslovak edition of world's fashion magazine Vogue deals in the theoretical part with the characteristics of the press for women and the theory of fashion from a philosophical-social aspect. The practical part of the thesis deals with the content analysis of Czechoslovak Vogue by comparison with two other world editions, American and British. The content analysis is carried out according to the following points: the front page of the magazine, editorial, regular sections and photo stories. Part of the practical part is also a content analysis of the topic of feminism and Vogue CS's approach to female readers. In particular, maintaining the stereotype of a woman who should take care of her appearance and maintain a youthful appearance. The aim of the work was to describe the content of the Czechoslovak version of Vogue magazine, which has been newly introduced to the domestic media market since 2018. Keywords press, fashion magazine, Vogue, content analysis, fashion, feminismen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.codeD
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV