Zobrazit minimální záznam

Integration and Involvement of School and Family in Environmental Education
dc.contributor.advisorMarádová, Eva
dc.creatorHošková, Monika
dc.date.accessioned2017-04-12T12:49:27Z
dc.date.available2017-04-12T12:49:27Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/17968
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou současného stavu environmentální výchovy související se změnou jejího postavení v rodině, škole a kurikulárních dokumentech. Práce mapuje roli obecného ekologického povědomí ve společnosti při začleňování environmentální výchovy v rodinách i do výuky na základních školách. Práce obsahuje kvantitativní (výzkumná sonda) i kvalitativní (řízené rozhovory) metody zjišťování, jak si mohou vzájemně rodiny a školy pomoci v integraci poznatků a dovedností z environmentální výchovy. Tato práce obsahuje i neobvyklé metody, jako je celorepubliková soutěž pro rodiny na téma environmentální výchova. Obsahuje také anotaci ekologického výukového programu, který musí být kvalitní a poskytovat učiteli dobrý návod a motivaci pro realizaci environmentální výchovy a dalších průřezových témat ve výuce. Cílem práce je vytvoření strategie pro zkvalitňování spolupráce rodiny a školy při realizaci environmentální výchovy.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis deals with the analysis of the actual environment education and with the changé of the status at family, school and within the curriculum. The thesis surveys the role of environmental education in families also in company for the implementation of environmental education into the primary school education. Work contains quantitative (exploratory probe) and qualitative (controlled dialogue) methods recognition, as yourself they can mutually families and school help in integration recognize and facility from environmental education. This work contains also unusual method, as is national competition for families at topic environmental education. The thesis contains also annotation of environmental educational program. Environmental educational programs should be of high quality and they should supply the teacher with good instruction and motivation for the realization of environmental education and other cross-disciplinaiy issues at school. The aim of the thesis is to create a strategy for improving cooperation of family and school at realization the quality of the environmental education.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleIntegrace vzájemné podpory školy a rodiny v environmentální výchověcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-09-15
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId61848
dc.title.translatedIntegration and Involvement of School and Family in Environmental Educationen_US
dc.contributor.refereeKovaříková, Miroslava
dc.identifier.aleph001006986
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy biologie - rodinná výchovacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Biology - Domestic Scienceen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy biologie - rodinná výchovacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Biology - Domestic Scienceen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá analýzou současného stavu environmentální výchovy související se změnou jejího postavení v rodině, škole a kurikulárních dokumentech. Práce mapuje roli obecného ekologického povědomí ve společnosti při začleňování environmentální výchovy v rodinách i do výuky na základních školách. Práce obsahuje kvantitativní (výzkumná sonda) i kvalitativní (řízené rozhovory) metody zjišťování, jak si mohou vzájemně rodiny a školy pomoci v integraci poznatků a dovedností z environmentální výchovy. Tato práce obsahuje i neobvyklé metody, jako je celorepubliková soutěž pro rodiny na téma environmentální výchova. Obsahuje také anotaci ekologického výukového programu, který musí být kvalitní a poskytovat učiteli dobrý návod a motivaci pro realizaci environmentální výchovy a dalších průřezových témat ve výuce. Cílem práce je vytvoření strategie pro zkvalitňování spolupráce rodiny a školy při realizaci environmentální výchovy.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis deals with the analysis of the actual environment education and with the changé of the status at family, school and within the curriculum. The thesis surveys the role of environmental education in families also in company for the implementation of environmental education into the primary school education. Work contains quantitative (exploratory probe) and qualitative (controlled dialogue) methods recognition, as yourself they can mutually families and school help in integration recognize and facility from environmental education. This work contains also unusual method, as is national competition for families at topic environmental education. The thesis contains also annotation of environmental educational program. Environmental educational programs should be of high quality and they should supply the teacher with good instruction and motivation for the realization of environmental education and other cross-disciplinaiy issues at school. The aim of the thesis is to create a strategy for improving cooperation of family and school at realization the quality of the environmental education.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990010069860106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV