Didaktické počítačové hry na 2. stupni ZŠ
Didactic cumputer games on the second grade of elementary school
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/17973Identifikátory
SIS: 61659
Kolekce
- Kvalifikační práce [19159]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Černochová, Miroslava
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchova - Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - technická a informační výchova
Katedra / ústav / klinika
Katedra informačních technologií a technické výchovy
Datum obhajoby
9. 9. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Diplomová práce se zaměřuje na zmapování nabídky počítačových her a možnosti jejich případného využití proedukaci za předpokladu vhodného výběru a cíleného použití učitelem. Práce primárně vychází z on-line zdrojů, zaměřuje se na nejaktuálnější produkty počítačových her, vyhodnocuje vlastní dotazníkový průzkum zaměřený na rodiče a jejich děti, sekundárně využívá vlastních zkušeností autora, jeho rozhovorů s učiteli a dostupnou literaturu. Těžištěm práce je zmapování nabídky různých zaměřených počítačových her, pro děti ve věku 10 - 141et, a příkladů jejich nasazení v didaktickém procesu vyučování na 2. stupni Cílem je na příkladech počítačových her poukázat na možnosti jejich užití při podpoře výuky a rozvoje žáků v různých předmětech.
The thesis deals with the computer games and examples of their use for the education on assumption of good choice and appropriate use by the teacher. It works primarily with online sources, aims at actual game products, own survey aimed at parents and their children, secondarily own experience, interviews with teachers and available bibliography. The main focus is to make overview of different aimed games for children of age 10 -14 years and the usage examples in didactic process of education on the second grade of elementary school. The aim is to point out the possibilities of usage the games in the education assistance and progress of students in different subjects.