Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.authorAitken, Stuart
dc.contributor.authorBuultjens, Marianna
dc.contributor.authorClark, Catherine
dc.date.accessioned2023-04-20T10:38:47Z
dc.date.available2023-04-20T10:38:47Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.isbn1-85346-674-3cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/180087
dc.language.isoencs
dc.publisherFulton Publishersen
dc.rightsDokument je na základě zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském a o právech souvisejících s právem určen pouze pro studijní účely studentů se specifickými potřebami. Jeho další šíření je zakázáno.cs
dc.subjecthluchoslepé dětics
dc.subjectinterpersonální komunikacecs
dc.subjectsociální integracecs
dc.subjectspeciální pedagogikacs
dc.titleTeaching children who are deafblind: contact, communication and learningen
dc.typeKnihacs
uk.internal-typeuk_digilit
uk.carolinaFormatapplication/pdfcs
uk.publication-placeLondonen
dc.identifier.lisID990015519180106986cs
uk.sourceCollectionName.enFaculty of Education Digitization Centreen
uk.sourceCollectionName.csDigitalizační středisko PedF UKcs
dc.relation.sourceCollectionURLhttps://dspace.cuni.cz/handle/20.500.11956/124468


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV