Zobrazit minimální záznam

Aspects of new challenging behaviour in pupils in a lower secondary education in a primary school in Říčany in time of pandemic of covid-19
dc.contributor.advisorFelcmanová, Lenka
dc.creatorMcFadyen, Markéta
dc.date.accessioned2023-07-24T15:50:23Z
dc.date.available2023-07-24T15:50:23Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/180623
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with aspects of new challenging behaviour in pupils in a lower secondary education in a primary school in Říčany in time of pandemic of covid-19. The first part of the work includes basic theoretical points and concepts. The most common forms of challenging behavior that can be identified in primary schools are defined here. Furthermore, the most common factors influencing the rise of challenging behavior are listed here. The theoretical part also deals with the issue of psychological stress and the effect of distance learning on students during the covid-19 pandemic. This part of the work is also devoted to the importance of supporting wellbeing in the school environment and explains why it is important to deal with it. The practical part contains the objectives of the research. A mixed research method is chosen to achieve the main research objective. From the main research objective, sub-objectives are set out, from which research questions arise. In the introduction to the practical part, the research methodology, research samples, and the place of research are presented, followed by the course of the research investigations themselves, including data analysis and interpretation of results. Qualitative research is conducted using the semi- structured interview method...en_US
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá aspekty nového náročného chování u žáků druhého stupně na základní škole v Říčanech v době pandemie covid-19. První část práce zahrnuje základní teoretická východiska a pojmy. Jsou zde vymezeny nejběžnější podoby náročného chování, které lze na základních školách identifikovat. Dále jsou zde popsány nejčastější faktory ovlivňující vznik náročného chování. Teoretická část se také zabývá problematikou psychické zátěže a vlivu distanční výuky na žáky v době pandemie covid-19. V neposlední řadě je tato část práce věnována i důležitosti podpory wellbeingu ve školním prostředí a vysvětluje proč je důležité se jim zabývat. Praktická část obsahuje cíle výzkumného šetření. Pro dosažení hlavního výzkumného cíle je zvolena metoda smíšeného výzkumu. Z hlavního výzkumného cíle jsou vytyčeny dílčí cíle, ze kterých vyplývají výzkumné otázky. V úvodu praktické části je představena metodologie výzkumu, výzkumné vzorky, místo šetření a následuje také průběh samotných výzkumných šetření, včetně analýzy dat a interpretací výsledků. Kvalitativní výzkum je proveden metodou polostrukturovaného rozhovoru se školním metodikem prevence a kvantitativní výzkum je uskutečněn formou dvou dotazníkových šetření zadaných vybraným třídám druhého stupně a všem pedagogům druhého stupně zkoumané základní...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectelementary schoolen_US
dc.subjectfactors in the educational processen_US
dc.subjectchallenging behavioren_US
dc.subjectindividual dispositionen_US
dc.subjectpsychological problemsen_US
dc.subjectwellbeingen_US
dc.subjectfaktory edukačního procesucs_CZ
dc.subjectindividuální dispozice jedincecs_CZ
dc.subjectnáročné chovánícs_CZ
dc.subjectpsychické problémycs_CZ
dc.subjectwellbeingcs_CZ
dc.subjectzákladní školacs_CZ
dc.titleAspekty nového náročného chování u žáků druhého stupně ZŠ v Říčanech v době pandemie covid-19cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-05-18
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId247425
dc.title.translatedAspects of new challenging behaviour in pupils in a lower secondary education in a primary school in Říčany in time of pandemic of covid-19en_US
dc.contributor.refereeMužáková, Monika
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineSpecial Educationen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSpecial Educationen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá aspekty nového náročného chování u žáků druhého stupně na základní škole v Říčanech v době pandemie covid-19. První část práce zahrnuje základní teoretická východiska a pojmy. Jsou zde vymezeny nejběžnější podoby náročného chování, které lze na základních školách identifikovat. Dále jsou zde popsány nejčastější faktory ovlivňující vznik náročného chování. Teoretická část se také zabývá problematikou psychické zátěže a vlivu distanční výuky na žáky v době pandemie covid-19. V neposlední řadě je tato část práce věnována i důležitosti podpory wellbeingu ve školním prostředí a vysvětluje proč je důležité se jim zabývat. Praktická část obsahuje cíle výzkumného šetření. Pro dosažení hlavního výzkumného cíle je zvolena metoda smíšeného výzkumu. Z hlavního výzkumného cíle jsou vytyčeny dílčí cíle, ze kterých vyplývají výzkumné otázky. V úvodu praktické části je představena metodologie výzkumu, výzkumné vzorky, místo šetření a následuje také průběh samotných výzkumných šetření, včetně analýzy dat a interpretací výsledků. Kvalitativní výzkum je proveden metodou polostrukturovaného rozhovoru se školním metodikem prevence a kvantitativní výzkum je uskutečněn formou dvou dotazníkových šetření zadaných vybraným třídám druhého stupně a všem pedagogům druhého stupně zkoumané základní...cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis deals with aspects of new challenging behaviour in pupils in a lower secondary education in a primary school in Říčany in time of pandemic of covid-19. The first part of the work includes basic theoretical points and concepts. The most common forms of challenging behavior that can be identified in primary schools are defined here. Furthermore, the most common factors influencing the rise of challenging behavior are listed here. The theoretical part also deals with the issue of psychological stress and the effect of distance learning on students during the covid-19 pandemic. This part of the work is also devoted to the importance of supporting wellbeing in the school environment and explains why it is important to deal with it. The practical part contains the objectives of the research. A mixed research method is chosen to achieve the main research objective. From the main research objective, sub-objectives are set out, from which research questions arise. In the introduction to the practical part, the research methodology, research samples, and the place of research are presented, followed by the course of the research investigations themselves, including data analysis and interpretation of results. Qualitative research is conducted using the semi- structured interview method...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV