Zobrazit minimální záznam

Crisis Intervention as a Form How to Help the Students SPŠ Tachov
dc.contributor.advisorSivek, Vojtěch
dc.creatorKlimeš, Milan
dc.date.accessioned2019-09-20T08:20:25Z
dc.date.available2019-09-20T08:20:25Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/18142
dc.description.abstractPráce popisuje a vyhodnocuje možnost použití krizové intervence ve školním prostředí. Učitel je zároveň pracovník pomáhající profese. Pomocí krizové intervence se řeší psychosociální problematika studentů, která se týká školních, rodinných a osobních záležitostí studentů. V teoretické části je vymezen pojem krize, jsou popsány příčiny krize, jednotlivé typy krize a podána stručná charakteristika zvládání strategie krize. Je popsán postup řešení krize a zmiňují se základní formy odborné krizové pomoci. V části nazvané krizová intervence je vymezen pojem krizové intervence a popsány její důležité principy. Dále se práce zaměřuje na průběh krizové intervence, popisuje pracovníka krizové intervence a specifika práce ve školním prostředí. V praktické části je popsáno hodnocení chování žáků a uveden jeden příklad řešení krizové intervence. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThis work describes and values the possibility of using the crisis intervention at school. The teacher is also a worker of helping profession. We solve the social dilemma of students with the help of the crisis intervention. The social dilemma is about students ́ matters at school, home and their private life. In the theoretic part there is a term "crises", there are reasons, types of crises and style of dealing with the crises. There is also the way how to solve the crises and there are also some basic forms of the skilled crisis intervention. In the part called crisis intervention there is the term "crisis intervention" and there are its important principles. Than the work is focused on process of the crisis intervention, it describes the worker of the crisis intervention and specification of the work at schools. In the practical part there is a classification of the students ́ behaving and there is one example of the solving the crisis intervention. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakultacs_CZ
dc.titleKrizová intervence jako forma pomoci žákům SPŠ Tachovcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-09-11
dc.description.departmentJabokcs_CZ
dc.description.departmentJaboken_US
dc.description.facultyEvangelická teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyProtestant Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId61579
dc.title.translatedCrisis Intervention as a Form How to Help the Students SPŠ Tachoven_US
dc.contributor.refereeČerná Lammelová, Alexandra
dc.identifier.aleph001171661
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePastorační a sociální prácecs_CZ
thesis.degree.disciplinePastoral and Social Worken_US
thesis.degree.programSocial Worken_US
thesis.degree.programSociální prácecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csEvangelická teologická fakulta::Jabokcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enProtestant Theological Faculty::Jaboken_US
uk.faculty-name.csEvangelická teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enProtestant Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csETFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPastorační a sociální prácecs_CZ
uk.degree-discipline.enPastoral and Social Worken_US
uk.degree-program.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Worken_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPráce popisuje a vyhodnocuje možnost použití krizové intervence ve školním prostředí. Učitel je zároveň pracovník pomáhající profese. Pomocí krizové intervence se řeší psychosociální problematika studentů, která se týká školních, rodinných a osobních záležitostí studentů. V teoretické části je vymezen pojem krize, jsou popsány příčiny krize, jednotlivé typy krize a podána stručná charakteristika zvládání strategie krize. Je popsán postup řešení krize a zmiňují se základní formy odborné krizové pomoci. V části nazvané krizová intervence je vymezen pojem krizové intervence a popsány její důležité principy. Dále se práce zaměřuje na průběh krizové intervence, popisuje pracovníka krizové intervence a specifika práce ve školním prostředí. V praktické části je popsáno hodnocení chování žáků a uveden jeden příklad řešení krizové intervence. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThis work describes and values the possibility of using the crisis intervention at school. The teacher is also a worker of helping profession. We solve the social dilemma of students with the help of the crisis intervention. The social dilemma is about students ́ matters at school, home and their private life. In the theoretic part there is a term "crises", there are reasons, types of crises and style of dealing with the crises. There is also the way how to solve the crises and there are also some basic forms of the skilled crisis intervention. In the part called crisis intervention there is the term "crisis intervention" and there are its important principles. Than the work is focused on process of the crisis intervention, it describes the worker of the crisis intervention and specification of the work at schools. In the practical part there is a classification of the students ́ behaving and there is one example of the solving the crisis intervention. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, Jabokcs_CZ
thesis.grade.codeC
dc.identifier.lisID990011716610106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV