Zobrazit minimální záznam

Individuální změny vnímání a výkonnosti během 3 týdenního intervenčního programu u začínajících golfistů
dc.contributor.advisorGryc, Tomáš
dc.creatorPatzeltová, Michaela
dc.date.accessioned2023-07-24T17:11:02Z
dc.date.available2023-07-24T17:11:02Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/182120
dc.description.abstractTitle: Individual perception and performance changes during 3 week intervention programme with beginners golfers Objectives The study aimed to evaluate the effect of a 3 week coaching program on golf skills (full swing and putting) and the perception of golf motor skills. It also sought to monitor participants' perceived difficulty and commitment levels using training diaries and investigate their subjective goal-setting and strategies for achieving them. Methods The study involved 43 participants who were divided into four groups, three of which had 11 participants and one with 10 participants. The participants were engaged in this project for 5 weeks in total. There was an MSRS questionnaire one week before the pre-test, then 3 weeks of intervention, post-test and again MSRS after one week after the tournament. Participants completed a reflective post-block diary after every week. The training diaries were used to identify players understanding of general golf instruction and the perception of golf motor skills. Results According to the quantitative results of this study, there was a significant difference in MSRS between pre-and and post-test. There was also a significant difference in perceived difficulty, however, no significant difference was found over the weeks in mental effort. There was a...en_US
dc.description.abstractNázev: Individuální změny vnímání a výkonnosti během 3 týdenního intervenčního programu u začínajících golfistů Cíle Cílem studie bylo zhodnotit vliv třítýdenního tréninkového programu na golfové dovednosti (plný švih, puttování) a vnímání golfové motoriky. Jejím cílem bylo také sledovat vnímanou obtížnost a míru odhodlání účastníků pomocí tréninkových deníků a zkoumat jejich subjektivní stanovení cílů a strategie pro jejich dosažení. Metody Studie se zúčastnilo 43 účastníků, kteří byli rozděleni do čtyř skupin, z nichž tři měly 11 účastníků a jedna 10 účastníků. Účastníci se tomuto projektu věnovali celkem 5 týdnů. Týden před začátkem intervenčního programu proběhl dotazník MSRS, test před, poté 3 týdny intervence, test po a po týdnu opět MSRS. Po každém týdnu účastníci vyplnili reflexní deník po ukončení bloku. Tréninkové deníky sloužily ke zjištění, jak hráči chápou obecné golfové instrukce a jak vnímají golfovou motoriku. Výsledky Podle kvantitativních výsledků této studie byl zjištěn významný rozdíl v MSRS mezi testem před a po. Významný rozdíl byl také ve vnímané obtížnosti, avšak v průběhu týdnů nebyl zjištěn významný rozdíl v mentálním úsilí. Došlo k významnému zvýšení přesnosti v puttování a míry kontaktu při plném švihu. Kvalitativní analýza odhalila rozdílné nastavení mysli a...cs_CZ
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectSkillsen_US
dc.subjecttestingen_US
dc.subjectinstructionen_US
dc.subjectgolf swingen_US
dc.subjectdiaryen_US
dc.subjectdovednostics_CZ
dc.subjecttestcs_CZ
dc.subjectinstrukcecs_CZ
dc.subjectgolfový švihcs_CZ
dc.subjectdeníkcs_CZ
dc.titleIndividual perception and performance changes during 3 week intervention programme with beginners golfersen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-06-14
dc.description.departmentLaboratoř sportovní motorikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId245409
dc.title.translatedIndividuální změny vnímání a výkonnosti během 3 týdenního intervenčního programu u začínajících golfistůcs_CZ
dc.contributor.refereeCarboch, Jan
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAplikované sportovní vědycs_CZ
thesis.degree.disciplineApplied Sport Scienceen_US
thesis.degree.programAplikované sportovní vědycs_CZ
thesis.degree.programApplied Sport Scienceen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Laboratoř sportovní motorikycs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csAplikované sportovní vědycs_CZ
uk.degree-discipline.enApplied Sport Scienceen_US
uk.degree-program.csAplikované sportovní vědycs_CZ
uk.degree-program.enApplied Sport Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Individuální změny vnímání a výkonnosti během 3 týdenního intervenčního programu u začínajících golfistů Cíle Cílem studie bylo zhodnotit vliv třítýdenního tréninkového programu na golfové dovednosti (plný švih, puttování) a vnímání golfové motoriky. Jejím cílem bylo také sledovat vnímanou obtížnost a míru odhodlání účastníků pomocí tréninkových deníků a zkoumat jejich subjektivní stanovení cílů a strategie pro jejich dosažení. Metody Studie se zúčastnilo 43 účastníků, kteří byli rozděleni do čtyř skupin, z nichž tři měly 11 účastníků a jedna 10 účastníků. Účastníci se tomuto projektu věnovali celkem 5 týdnů. Týden před začátkem intervenčního programu proběhl dotazník MSRS, test před, poté 3 týdny intervence, test po a po týdnu opět MSRS. Po každém týdnu účastníci vyplnili reflexní deník po ukončení bloku. Tréninkové deníky sloužily ke zjištění, jak hráči chápou obecné golfové instrukce a jak vnímají golfovou motoriku. Výsledky Podle kvantitativních výsledků této studie byl zjištěn významný rozdíl v MSRS mezi testem před a po. Významný rozdíl byl také ve vnímané obtížnosti, avšak v průběhu týdnů nebyl zjištěn významný rozdíl v mentálním úsilí. Došlo k významnému zvýšení přesnosti v puttování a míry kontaktu při plném švihu. Kvalitativní analýza odhalila rozdílné nastavení mysli a...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Individual perception and performance changes during 3 week intervention programme with beginners golfers Objectives The study aimed to evaluate the effect of a 3 week coaching program on golf skills (full swing and putting) and the perception of golf motor skills. It also sought to monitor participants' perceived difficulty and commitment levels using training diaries and investigate their subjective goal-setting and strategies for achieving them. Methods The study involved 43 participants who were divided into four groups, three of which had 11 participants and one with 10 participants. The participants were engaged in this project for 5 weeks in total. There was an MSRS questionnaire one week before the pre-test, then 3 weeks of intervention, post-test and again MSRS after one week after the tournament. Participants completed a reflective post-block diary after every week. The training diaries were used to identify players understanding of general golf instruction and the perception of golf motor skills. Results According to the quantitative results of this study, there was a significant difference in MSRS between pre-and and post-test. There was also a significant difference in perceived difficulty, however, no significant difference was found over the weeks in mental effort. There was a...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Laboratoř sportovní motorikycs_CZ
thesis.grade.code1
dc.contributor.consultantBrožka, Matěj
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV