Zobrazit minimální záznam

Instagram and its risks and positives as perceived by adolescents aged 12-15
dc.contributor.advisorOdstrčilová, Klára
dc.creatorWagenknechtová, Anna
dc.date.accessioned2023-07-24T12:10:56Z
dc.date.available2023-07-24T12:10:56Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/182156
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the social network Instagram and the perception of this platform by adolescents aged 12-15. Specifically, the thesis looks at the risks and positive aspects or opportunities that adolescents see on this social network. Thus, the thesis aims to answer the research question: Which risks and opportunities do adolescents aged 12-15 perceive on the social network Instagram? The theoretical part is devoted to topics related to social networks and teens. It describes the Instagram platform, its origins and evolution, users, user interface and algorithm. Furthermore, it presents the age group relevant to this research, its relationship to the Internet, possible risks and opportunities in the online environment, and finally, the theoretical part describes users' motivations for using Instagram. The practical part uses qualitative research through in-depth interviews to explore how respondents perceive Instagram, how they use it and what risks or opportunities they see on it.en_US
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na sociální síť Instagram a na vnímání této platformy adolescenty ve věku 12-15 let. Konkrétně se práce zabývá riziky a pozitivními stránkami či příležitostmi, jež mladiství na této sociální síti vidí. Cílem práce je tedy zodpovědět na výzkumnou otázku: Která rizika a příležitosti dospívající mezi 12-15 lety vnímají na sociální síti Instagram? Teoretická část je věnována tématům souvisejícím se sociálními sítěmi a dospívajícími. Je zde popsána platforma Instagram, její vznik a vývoj, uživatelé, uživatelské rozhraní a algoritmus. Dále představuje věkovou skupinu relevantní pro tento výzkum, její vztah k internetu, možná rizika a příležitosti v online prostředí a na závěr teoretické části jsou popsány motivace uživatelů k používání Instagramu. Praktická část pomocí kvalitativního výzkumu skrz hloubkové rozhovory zkoumá, jak respondenti Instagram vnímají, jak jej používají a jaká rizika či příležitosti na něm vidí.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectInstagramen_US
dc.subjectadolescentsen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectInstagram risksen_US
dc.subjectInstagram positivesen_US
dc.subjectInstagramcs_CZ
dc.subjectmladistvícs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectrizika Instagramucs_CZ
dc.subjectpozitivní stánky Instagramucs_CZ
dc.titleInstagram a jeho rizika a pozitivní stránky vnímané očima mladistvých ve věku 12-15 letcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-06-15
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId251431
dc.title.translatedInstagram and its risks and positives as perceived by adolescents aged 12-15en_US
dc.contributor.refereeNainová, Victoria
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineKomunikační studia se specializací Mediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineCommunication Studies with specialisation in Media Studiesen_US
thesis.degree.programKomunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programCommunication Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csKomunikační studia se specializací Mediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enCommunication Studies with specialisation in Media Studiesen_US
uk.degree-program.csKomunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enCommunication Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zaměřuje na sociální síť Instagram a na vnímání této platformy adolescenty ve věku 12-15 let. Konkrétně se práce zabývá riziky a pozitivními stránkami či příležitostmi, jež mladiství na této sociální síti vidí. Cílem práce je tedy zodpovědět na výzkumnou otázku: Která rizika a příležitosti dospívající mezi 12-15 lety vnímají na sociální síti Instagram? Teoretická část je věnována tématům souvisejícím se sociálními sítěmi a dospívajícími. Je zde popsána platforma Instagram, její vznik a vývoj, uživatelé, uživatelské rozhraní a algoritmus. Dále představuje věkovou skupinu relevantní pro tento výzkum, její vztah k internetu, možná rizika a příležitosti v online prostředí a na závěr teoretické části jsou popsány motivace uživatelů k používání Instagramu. Praktická část pomocí kvalitativního výzkumu skrz hloubkové rozhovory zkoumá, jak respondenti Instagram vnímají, jak jej používají a jaká rizika či příležitosti na něm vidí.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis focuses on the social network Instagram and the perception of this platform by adolescents aged 12-15. Specifically, the thesis looks at the risks and positive aspects or opportunities that adolescents see on this social network. Thus, the thesis aims to answer the research question: Which risks and opportunities do adolescents aged 12-15 perceive on the social network Instagram? The theoretical part is devoted to topics related to social networks and teens. It describes the Instagram platform, its origins and evolution, users, user interface and algorithm. Furthermore, it presents the age group relevant to this research, its relationship to the Internet, possible risks and opportunities in the online environment, and finally, the theoretical part describes users' motivations for using Instagram. The practical part uses qualitative research through in-depth interviews to explore how respondents perceive Instagram, how they use it and what risks or opportunities they see on it.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.codeB
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV