dc.contributor.advisor | Šíma, Jan | |
dc.creator | Náhlovský, Daniel | |
dc.date.accessioned | 2023-07-24T17:21:11Z | |
dc.date.available | 2023-07-24T17:21:11Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/182269 | |
dc.description.abstract | Title: Success rate of students of the TV and Sport Management study programme in selected subjects during full-time and distance learning Objectives: The main goal of this bachelor's thesis was to compare the success rate of students of the bachelor's degree study program Management of physical education and sports during face-to-face and then distance learning, while focus was on students of the 1st year of the bachelor's degree program Management of physical education and sports. Methods: In the first part of the thesis, it was applied a quantitative method, i.e. comparasion. To carry out the research, it was first necessary to obtain data on the study results of 1st-year students in the academic years 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 and 2020/2021 for specific obligatory accreditation subjects. This data was provided to me in an anonymized form by the supervisor of the bachelor's thesis using the Study Information system of the Charles University. Research and core set represented 1-st year students who had enrolled specific obligatory accreditation subject in the monitored academic years, regardless of whether they passed or not. In the second (qualitative) part of the research was conducted semi-structured in-depth interview with teachers of those subjects, where significant deviations and... | en_US |
dc.description.abstract | Název: Úspěšnost studentů studijního programu Management TV ve vybraných předmětech a sportu v době prezenční a distanční výuky Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce bylo porovnat úspěšnost studentů bakalářského studia studijního programu Management tělesné výchovy a sportu v době prezenční a následně distanční výuky, přičemž pozornost byla zaměřena na studenty 1. ročníků studijního programu Management tělesné výchovy a sportu bakalářského studia. Metody: V první části práce byla aplikovaná kvantitativní výzkumná metoda, tj. komparace. K realizaci výzkumu, bylo nejprve nutné získat data o studijních výsledcích studentů 1. ročníků v akademických letech 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 a 2020/2021 u konkrétních povinných předmětů akreditace. Tato data mi poskytl v anonymizované formě vedoucí bakalářské práce pomocí Studijního informačního systému UK. Výzkumný a zároveň základní soubor představoval studenty 1. ročníků, kteří měli zapsaný konkrétní povinný předmět akreditace ve sledovaných akademických letech, nezávisle na tom, zda uspěli či nikoliv. V druhé (kvalitativní) části výzkumu byl prováděn polostrukturovaný hloubkový rozhovor s učiteli těch předmětů, kde byly zpozorovány výrazné odchylky a rozdíly ve výsledcích studentů ve sledovaných akademických letech. Výsledky: Výsledky, kterých jsem... | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
dc.subject | pandemic | en_US |
dc.subject | learning outcomes | en_US |
dc.subject | online learning | en_US |
dc.subject | pandemie | cs_CZ |
dc.subject | studijní výsledky | cs_CZ |
dc.subject | online výuka | cs_CZ |
dc.title | Úspěšnost studentů studijního programu Management TV a sportu ve vybraných předmětech v době prezenční a distanční výuky | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2023 | |
dcterms.dateAccepted | 2023-06-16 | |
dc.description.department | Katedra managementu sportu | cs_CZ |
dc.description.department | Department of Sport Management | en_US |
dc.description.faculty | Faculty of Physical Education and Sport | en_US |
dc.description.faculty | Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 234893 | |
dc.title.translated | Success rate of students of the TV and Sport Management study programme in selected subjects during full-time and distance learning | en_US |
dc.contributor.referee | Viplerová, Tereza | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Management tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Sports Management | en_US |
thesis.degree.program | Management tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
thesis.degree.program | Sports Management | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Fakulta tělesné výchovy a sportu::Katedra managementu sportu | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Physical Education and Sport::Department of Sport Management | en_US |
uk.faculty-name.cs | Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Physical Education and Sport | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FTVS | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Management tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Sports Management | en_US |
uk.degree-program.cs | Management tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Sports Management | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Název: Úspěšnost studentů studijního programu Management TV ve vybraných předmětech a sportu v době prezenční a distanční výuky Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce bylo porovnat úspěšnost studentů bakalářského studia studijního programu Management tělesné výchovy a sportu v době prezenční a následně distanční výuky, přičemž pozornost byla zaměřena na studenty 1. ročníků studijního programu Management tělesné výchovy a sportu bakalářského studia. Metody: V první části práce byla aplikovaná kvantitativní výzkumná metoda, tj. komparace. K realizaci výzkumu, bylo nejprve nutné získat data o studijních výsledcích studentů 1. ročníků v akademických letech 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 a 2020/2021 u konkrétních povinných předmětů akreditace. Tato data mi poskytl v anonymizované formě vedoucí bakalářské práce pomocí Studijního informačního systému UK. Výzkumný a zároveň základní soubor představoval studenty 1. ročníků, kteří měli zapsaný konkrétní povinný předmět akreditace ve sledovaných akademických letech, nezávisle na tom, zda uspěli či nikoliv. V druhé (kvalitativní) části výzkumu byl prováděn polostrukturovaný hloubkový rozhovor s učiteli těch předmětů, kde byly zpozorovány výrazné odchylky a rozdíly ve výsledcích studentů ve sledovaných akademických letech. Výsledky: Výsledky, kterých jsem... | cs_CZ |
uk.abstract.en | Title: Success rate of students of the TV and Sport Management study programme in selected subjects during full-time and distance learning Objectives: The main goal of this bachelor's thesis was to compare the success rate of students of the bachelor's degree study program Management of physical education and sports during face-to-face and then distance learning, while focus was on students of the 1st year of the bachelor's degree program Management of physical education and sports. Methods: In the first part of the thesis, it was applied a quantitative method, i.e. comparasion. To carry out the research, it was first necessary to obtain data on the study results of 1st-year students in the academic years 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 and 2020/2021 for specific obligatory accreditation subjects. This data was provided to me in an anonymized form by the supervisor of the bachelor's thesis using the Study Information system of the Charles University. Research and core set represented 1-st year students who had enrolled specific obligatory accreditation subject in the monitored academic years, regardless of whether they passed or not. In the second (qualitative) part of the research was conducted semi-structured in-depth interview with teachers of those subjects, where significant deviations and... | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Katedra managementu sportu | cs_CZ |
thesis.grade.code | 3 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |