Zobrazit minimální záznam

Femvertising in the body cosmetics industry in the Czech republic
dc.contributor.advisorRosenfeldová, Jana
dc.creatorKašperková, Tereza
dc.date.accessioned2023-07-24T15:40:01Z
dc.date.available2023-07-24T15:40:01Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/182278
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the trend of femvertising in advertisements for body cosmetics in the Czech Republic. Femvertising is a relatively new phenomenon used in promotions that seek to present positive images of women and to counteract gender stereotypes. The aim of the study was to determine whether and how elements of femvertising are present in the selected advertisements intended for the Czech market from 2019-2022. For this purpose, a qualitative content analysis was conducted, which showed that elements of femvertising are present in all the selected advertisements and three of them could be described as fully femvertising.en_US
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na trend femvertisingu v reklamách na tělovou kosmetiku v České republice. Femvertising je poměrně novým fenoménem využívaným v propagaci, který se snaží prezentovat pozitivní obrazy žen a vystupovat proti genderovým stereotypům. Cílem práce bylo zjistit, zda se prvky femvertisingu vyskytují, případně jakým způsobem, ve zvolených reklamách určených pro český trh z let 2019-2022. Za tím účelem pak byla realizována kvalitativní obsahová analýza, která ukázala, že se prvky femvertisingu vyskytují ve všech vybraných reklamních spotech a tři z nich bylo možné označit za zcela femvertisingové.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectFemvertisingen_US
dc.subjectgender stereotypesen_US
dc.subjectgender roleen_US
dc.subjectfeminismen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectFemvertisingcs_CZ
dc.subjectgenderové stereotypycs_CZ
dc.subjectgenderové rolecs_CZ
dc.subjectfeminismuscs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.titleFemvertising v odvětví tělové kosmetiky v České republicecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-06-16
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId251461
dc.title.translatedFemvertising in the body cosmetics industry in the Czech republicen_US
dc.contributor.refereeOrtová, Nina
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineKomunikační studia se specializací Mediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineCommunication Studies with specialisation in Media Studiesen_US
thesis.degree.programKomunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programCommunication Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csKomunikační studia se specializací Mediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enCommunication Studies with specialisation in Media Studiesen_US
uk.degree-program.csKomunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enCommunication Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zaměřuje na trend femvertisingu v reklamách na tělovou kosmetiku v České republice. Femvertising je poměrně novým fenoménem využívaným v propagaci, který se snaží prezentovat pozitivní obrazy žen a vystupovat proti genderovým stereotypům. Cílem práce bylo zjistit, zda se prvky femvertisingu vyskytují, případně jakým způsobem, ve zvolených reklamách určených pro český trh z let 2019-2022. Za tím účelem pak byla realizována kvalitativní obsahová analýza, která ukázala, že se prvky femvertisingu vyskytují ve všech vybraných reklamních spotech a tři z nich bylo možné označit za zcela femvertisingové.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis focuses on the trend of femvertising in advertisements for body cosmetics in the Czech Republic. Femvertising is a relatively new phenomenon used in promotions that seek to present positive images of women and to counteract gender stereotypes. The aim of the study was to determine whether and how elements of femvertising are present in the selected advertisements intended for the Czech market from 2019-2022. For this purpose, a qualitative content analysis was conducted, which showed that elements of femvertising are present in all the selected advertisements and three of them could be described as fully femvertising.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.codeB
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV