Zobrazit minimální záznam

Analysis of the structure and content of the weekly training microcycle in U13 and U15 football players
dc.contributor.advisorKokštejn, Jakub
dc.creatorNovotný, Adam
dc.date.accessioned2023-07-25T01:24:38Z
dc.date.available2023-07-25T01:24:38Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/182395
dc.description.abstractTitle: Analysis of the structure and content of the weekly training microcycle in U13 and U15 football players Name: Adam Novotný Thesis supervisor: Mgr. Jakub Kokštejn, Ph.D. Objective: The aim of the bachelor thesis is to compare the content, structure and time efficiency of the training process within a weekly microcycle between the football categories of younger pupils (category U13) and older pupils (category U15). At the same time, the aim is to compare the content and structure of the training process of the mentioned categories with the recommendations of the Football Association of the Czech Republic. Methods: The research population consisted of two student categories of players (U13 and U15). Non-participant observation and the creation of a video recording of a three-week training mesocycle were used for data collection. The significance of the differences with respect to the stated hypotheses was tested by assessing the substantive significance of Hedges' g coefficient and also by using percentages. Results: This study found a significant difference in the use of preparatory games between the U13 (25.9 %) and U15 (68.4 %) categories. As expected, a significant difference was also analyzed for the use of weight training. The U13 category did not use weight training at all and opted...en_US
dc.description.abstractNázev práce: Analýza struktury a obsahu týdenního tréninkového mikrocyklu u hráčů fotbalu v kategorii U13 a U15 Autor: Adam Novotný Vedoucí práce: Mgr. Jakub Kokštejn, Ph.D. Cíl práce: Cílem bakalářské práce je komparace obsahu, struktury a časové efektivity tréninkového procesu v rámci týdenního mikrocyklu mezi fotbalovými kategoriemi mladší žáci (kategorie U13) a starší žáci (kategorie U15). Současně je cílem komparace obsahu a struktury tréninkového procesu zmíněných kategorií s doporučením Fotbalové Asociace ČR. Metody řešení: Výzkumný soubor obsahoval dvě žákovské kategorie hráčů (U13 a U15). Pro sběr dat bylo využito nezúčastněné pozorování a vytvoření videozáznamu z tréninkového třítýdenního mezocyklu. Významnost rozdílů vzhledem ke stanoveným hypotézám byla ověřena pomocí hodnocení koeficientu věcné významnosti Hedgesova g a také pomocí procent. Výsledky práce: Tato studie zjistila významný rozdíl v užívání průpravných her mezi kategoriemi U13 (25,9 % z celkové náplně tréninku) a U15 (68,4 %). Významný rozdíl byl dle očekávání analyzován i u využití posilování. Kategorie U13 posilování se závažím nevyužila vůbec a volila spíše úpolovou metodu. Naopak U15 posilovala v 24,6 % času určeného pro kompenzace. U kategorie U13 bylo užívání sociálně-interakčních forem vždy mezi kategoriemi středně...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectfootballen_US
dc.subjectcontent of training processen_US
dc.subjectolder school ageen_US
dc.subjectU13en_US
dc.subjectU15en_US
dc.subjectfotbalcs_CZ
dc.subjectobsah tréninkového procesucs_CZ
dc.subjectstarší školní věkcs_CZ
dc.subjectmladší žácics_CZ
dc.subjectstarší žácics_CZ
dc.titleAnalýza struktury a obsahu týdenního tréninkového mikrocyklu u hráčů fotbalu v kategorii U13 a U15cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-06-19
dc.description.departmentKatedra sportovních hercs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Sport Gamesen_US
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId238589
dc.title.translatedAnalysis of the structure and content of the weekly training microcycle in U13 and U15 football playersen_US
dc.contributor.refereeFrýbort, Pavel
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTrenércs_CZ
thesis.degree.disciplineCoachen_US
thesis.degree.programTrenércs_CZ
thesis.degree.programCoachen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Katedra sportovních hercs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Physical Education and Sport::Department of Sport Gamesen_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTrenércs_CZ
uk.degree-discipline.enCoachen_US
uk.degree-program.csTrenércs_CZ
uk.degree-program.enCoachen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev práce: Analýza struktury a obsahu týdenního tréninkového mikrocyklu u hráčů fotbalu v kategorii U13 a U15 Autor: Adam Novotný Vedoucí práce: Mgr. Jakub Kokštejn, Ph.D. Cíl práce: Cílem bakalářské práce je komparace obsahu, struktury a časové efektivity tréninkového procesu v rámci týdenního mikrocyklu mezi fotbalovými kategoriemi mladší žáci (kategorie U13) a starší žáci (kategorie U15). Současně je cílem komparace obsahu a struktury tréninkového procesu zmíněných kategorií s doporučením Fotbalové Asociace ČR. Metody řešení: Výzkumný soubor obsahoval dvě žákovské kategorie hráčů (U13 a U15). Pro sběr dat bylo využito nezúčastněné pozorování a vytvoření videozáznamu z tréninkového třítýdenního mezocyklu. Významnost rozdílů vzhledem ke stanoveným hypotézám byla ověřena pomocí hodnocení koeficientu věcné významnosti Hedgesova g a také pomocí procent. Výsledky práce: Tato studie zjistila významný rozdíl v užívání průpravných her mezi kategoriemi U13 (25,9 % z celkové náplně tréninku) a U15 (68,4 %). Významný rozdíl byl dle očekávání analyzován i u využití posilování. Kategorie U13 posilování se závažím nevyužila vůbec a volila spíše úpolovou metodu. Naopak U15 posilovala v 24,6 % času určeného pro kompenzace. U kategorie U13 bylo užívání sociálně-interakčních forem vždy mezi kategoriemi středně...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Analysis of the structure and content of the weekly training microcycle in U13 and U15 football players Name: Adam Novotný Thesis supervisor: Mgr. Jakub Kokštejn, Ph.D. Objective: The aim of the bachelor thesis is to compare the content, structure and time efficiency of the training process within a weekly microcycle between the football categories of younger pupils (category U13) and older pupils (category U15). At the same time, the aim is to compare the content and structure of the training process of the mentioned categories with the recommendations of the Football Association of the Czech Republic. Methods: The research population consisted of two student categories of players (U13 and U15). Non-participant observation and the creation of a video recording of a three-week training mesocycle were used for data collection. The significance of the differences with respect to the stated hypotheses was tested by assessing the substantive significance of Hedges' g coefficient and also by using percentages. Results: This study found a significant difference in the use of preparatory games between the U13 (25.9 %) and U15 (68.4 %) categories. As expected, a significant difference was also analyzed for the use of weight training. The U13 category did not use weight training at all and opted...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Katedra sportovních hercs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV