Zobrazit minimální záznam

Crypto.com Marketing Case Study Wiithin Major Sport Events
dc.contributor.advisorOrtová, Nina
dc.creatorKamiš, Kilián
dc.date.accessioned2023-07-24T23:59:26Z
dc.date.available2023-07-24T23:59:26Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/182456
dc.description.abstractThe bachelor thesis examines marketing and communication outcomes of the cryptocurrency exchange Crypto.com at major sporting events between the years 2021 and 2022. Since the issue of cryptocurrencies and blockchain is not generally known at present, the theoretical part of the thesis is devoted to this topic. In the initial three chapters, I present, according to the market capitalization parameter, the main cryptocurrencies that Crypto.com has in its portfolio. Part of the excursion into the world of virtual currencies is also an insight into the nature of the blockchain and its potential use in marketing. The practical part is represented by a content study that analyzes media and sponsorship partnerships between Crypto.com and brands in the field of professional sports. Individual fragments are analyzed primarily in connection with Morning Consult's research, which examined the relationship of sports fans with cryptocurrencies and blockchain. In the second part of the research, the advertising outputs of the 2022 Super Bowl cryptocurrency exchange competitors and their impact on the current competitive market position are described. The thesis concludes with suggestions and findings that arise from the stated research questions.en_US
dc.description.abstractBakalářská práce zkoumá marketingové a komunikační výstupy kryptoměnové směnárny Crypto.com na významných sportovních akcích mezi lety 2021 a 2022. Jelikož problematika kryptoměn a blockchainu v současnosti není obecně známá, věnuje se jí teoretická část práce. V úvodních třech kapitolách představuji dle parametru tržní kapitalizace hlavní kryptoměny, které má Crypto.com ve svém portfoliu. Součástí exkurze do světa virtuálních měn je také vhled do podstaty fungování blockchainu a jeho potenciálního využití v marketingu. Praktická část je reprezentována obsahovou studií, která analyzuje mediální a sponzorská partnerství mezi Crypto.com a značkami na poli profesionálního sportu. Jednotlivé fragmenty jsou analyzovány primárně v návaznosti na výzkum společnosti Morning Consult, který mapoval vztah sportovních fanoušků ke kryptoměnám a blockchainu. Ve druhé části jsou vlastní obsahovou analýzou popsány reklamní výstupy konkurence z řad kryptoměnovcýh směnáren v rámci Super Bowlu z roku 2022 a jejich vliv na aktuální konkurenční postavení na trhu. Práce je zakončena doporučením a závěry, které plynou ze stanovených výzkumných otázek.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectCryptocurrenciesen_US
dc.subjectblockchainen_US
dc.subjectCrypto.comen_US
dc.subjectcryptocurrency exchangeen_US
dc.subjecttargetingen_US
dc.subjectOOH advertismenten_US
dc.subjectKryptoměnycs_CZ
dc.subjectblockchaincs_CZ
dc.subjectCrypto.comcs_CZ
dc.subjectkryptoměnová směnárnacs_CZ
dc.subjecttargetingcs_CZ
dc.subjectOOH reklamacs_CZ
dc.titlePřípadová studie marketingové komunikace Crypto.com v rámci významných sportovních akcícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-06-20
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId251878
dc.title.translatedCrypto.com Marketing Case Study Wiithin Major Sport Eventsen_US
dc.contributor.refereeKoblovský, Petr
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineCommunication Studies with specialisation in Marketing Communication and Public Relationsen_US
thesis.degree.programKomunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programCommunication Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enCommunication Studies with specialisation in Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csKomunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enCommunication Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce zkoumá marketingové a komunikační výstupy kryptoměnové směnárny Crypto.com na významných sportovních akcích mezi lety 2021 a 2022. Jelikož problematika kryptoměn a blockchainu v současnosti není obecně známá, věnuje se jí teoretická část práce. V úvodních třech kapitolách představuji dle parametru tržní kapitalizace hlavní kryptoměny, které má Crypto.com ve svém portfoliu. Součástí exkurze do světa virtuálních měn je také vhled do podstaty fungování blockchainu a jeho potenciálního využití v marketingu. Praktická část je reprezentována obsahovou studií, která analyzuje mediální a sponzorská partnerství mezi Crypto.com a značkami na poli profesionálního sportu. Jednotlivé fragmenty jsou analyzovány primárně v návaznosti na výzkum společnosti Morning Consult, který mapoval vztah sportovních fanoušků ke kryptoměnám a blockchainu. Ve druhé části jsou vlastní obsahovou analýzou popsány reklamní výstupy konkurence z řad kryptoměnovcýh směnáren v rámci Super Bowlu z roku 2022 a jejich vliv na aktuální konkurenční postavení na trhu. Práce je zakončena doporučením a závěry, které plynou ze stanovených výzkumných otázek.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis examines marketing and communication outcomes of the cryptocurrency exchange Crypto.com at major sporting events between the years 2021 and 2022. Since the issue of cryptocurrencies and blockchain is not generally known at present, the theoretical part of the thesis is devoted to this topic. In the initial three chapters, I present, according to the market capitalization parameter, the main cryptocurrencies that Crypto.com has in its portfolio. Part of the excursion into the world of virtual currencies is also an insight into the nature of the blockchain and its potential use in marketing. The practical part is represented by a content study that analyzes media and sponsorship partnerships between Crypto.com and brands in the field of professional sports. Individual fragments are analyzed primarily in connection with Morning Consult's research, which examined the relationship of sports fans with cryptocurrencies and blockchain. In the second part of the research, the advertising outputs of the 2022 Super Bowl cryptocurrency exchange competitors and their impact on the current competitive market position are described. The thesis concludes with suggestions and findings that arise from the stated research questions.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeD
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV