Zobrazit minimální záznam

Public Relations Activities of The On-line Investment Platform: Case Study Portu
dc.contributor.advisorOrtová, Nina
dc.creatorVaníčková, Tereza
dc.date.accessioned2023-07-24T15:05:51Z
dc.date.available2023-07-24T15:05:51Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/182473
dc.description.abstractThe bachelor thesis entitled Public Relations Activities of The On-line Investment Platform: Case Study Portu aims to map and describe the PR activities of Portu in 2021. The theoretical part summarises literature research on the history, description, tools and techniques, and theoretical concepts of public relations. The analytical part focuses on applying the theoretical background to own research. Within the framework of the case study, this bachelor thesis examines and then evaluates the public relations activities of the on-line investment platform Portu in the analysed year 2021, which the founder of Portu, Radim Krejčí, himself called the year of the investment boom for Portu and the year when the company experienced unprecedented growth. The company's PR activities were analysed from publicly available sources, the company's social networks, its website, and through personal communication with the company's marketing manager, who is responsible for public relations at Portu. The research involved a qualitative case study method and a quantitative content analysis of media mentions and a questionnaire survey of the company's target audience. The methodological part of the thesis describes the methods used and their further implementation. The success rate of press releases in the media, the...en_US
dc.description.abstractBakalářská práce s názvem Public relations aktivity on line investiční platformy: Případová studie Portu má za cíl zmapovat a popsat PR aktivity společnosti Portu v teoretické části je shrnuta rešerše odborné literatury zabývající se historií, a teoretickými pojmy veřejného mínění. Výzkumná část je věnována výzkumu, který vychází rámci případové studie jsou v této bakalářské práci zmapovány a následně zhodnoceny public relations aktivity on nvestiční platformy Portu analyzovaném roce 2021, který sám zakladatel Portu, Radim Krejčí, nazval rokem investičního boomu pro Portu a zároveň rokem, kdy společnost zaznamenala bezprecedentní růst. PR aktivity společnosti byly zkoumány z veřejně dostupných zdrojů, sociálních sítí společnosti, webových stránek a pomocí osobní komunikace s marketingovým manažerem společnosti, který se v Portu public relations věnuje. Výzkum je postaven na kvalitativní metodě případové studie a na kvantitativní obsahové ana a na dotazníkovém šetření u cílové skupiny společnosti. Metodologická část práce popisuje použité metody a jejich konkrétní uplatnění. Analyzovaná je úspěšnost tiskových zpráv v médiích, sentiment publikovaných mediálních obsahů o a čtenost publikovaných zmínek v roce 2021 o této investiční platformě s využitím nástroje závěru práce jsou tyto aktivity podle výsledků...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titlePublic relations aktivity on-line investiční platformy: Případová studie Portucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-06-20
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId251889
dc.title.translatedPublic Relations Activities of The On-line Investment Platform: Case Study Portuen_US
dc.contributor.refereeVranka, Marek
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineCommunication Studies with specialisation in Marketing Communication and Public Relationsen_US
thesis.degree.programKomunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programCommunication Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enCommunication Studies with specialisation in Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csKomunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enCommunication Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce s názvem Public relations aktivity on line investiční platformy: Případová studie Portu má za cíl zmapovat a popsat PR aktivity společnosti Portu v teoretické části je shrnuta rešerše odborné literatury zabývající se historií, a teoretickými pojmy veřejného mínění. Výzkumná část je věnována výzkumu, který vychází rámci případové studie jsou v této bakalářské práci zmapovány a následně zhodnoceny public relations aktivity on nvestiční platformy Portu analyzovaném roce 2021, který sám zakladatel Portu, Radim Krejčí, nazval rokem investičního boomu pro Portu a zároveň rokem, kdy společnost zaznamenala bezprecedentní růst. PR aktivity společnosti byly zkoumány z veřejně dostupných zdrojů, sociálních sítí společnosti, webových stránek a pomocí osobní komunikace s marketingovým manažerem společnosti, který se v Portu public relations věnuje. Výzkum je postaven na kvalitativní metodě případové studie a na kvantitativní obsahové ana a na dotazníkovém šetření u cílové skupiny společnosti. Metodologická část práce popisuje použité metody a jejich konkrétní uplatnění. Analyzovaná je úspěšnost tiskových zpráv v médiích, sentiment publikovaných mediálních obsahů o a čtenost publikovaných zmínek v roce 2021 o této investiční platformě s využitím nástroje závěru práce jsou tyto aktivity podle výsledků...cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis entitled Public Relations Activities of The On-line Investment Platform: Case Study Portu aims to map and describe the PR activities of Portu in 2021. The theoretical part summarises literature research on the history, description, tools and techniques, and theoretical concepts of public relations. The analytical part focuses on applying the theoretical background to own research. Within the framework of the case study, this bachelor thesis examines and then evaluates the public relations activities of the on-line investment platform Portu in the analysed year 2021, which the founder of Portu, Radim Krejčí, himself called the year of the investment boom for Portu and the year when the company experienced unprecedented growth. The company's PR activities were analysed from publicly available sources, the company's social networks, its website, and through personal communication with the company's marketing manager, who is responsible for public relations at Portu. The research involved a qualitative case study method and a quantitative content analysis of media mentions and a questionnaire survey of the company's target audience. The methodological part of the thesis describes the methods used and their further implementation. The success rate of press releases in the media, the...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeB
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV