Zobrazit minimální záznam

The communication of the British Royal family in 2021 on Instagram and its influence on the opinion of the generation Z
dc.contributor.advisorOrtová, Nina
dc.creatorHlavatá, Kateřina
dc.date.accessioned2023-07-24T15:47:47Z
dc.date.available2023-07-24T15:47:47Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/182478
dc.description.abstractThis bachelor thesis examines the influence of the communication of the British Royal Family on the perception of the generation Z. At first it presents the theory of public relations and the usage of social media in the communication strategy, where it also describes one of the most significant theories of PR, the Cutlip's and Center's theory 7 C. This thesis aims to determine the share of communicated topics on @theroyalfamily Instagram profile, to evaluate the quality of its content and to find out if it has any influence on the opinion of the generation Z. The research was divided into three parts due to various research questions: questionnaire survey, content analysis and subjective analysis of the author.en_US
dc.description.abstractTato bakalářská práce zkoumá vliv komunikace britské královské rodiny na Instagramu na mínění generace Z. Nejprve představuje teorii public relations a použití sociálních médií v rámci komunikační strategie, kde rovněž popisuje i jednu z nejvýznamnějších teorií PR, Cutlipovu a Centerovu teorii 7 C. Cílem práce je určit podíl komunikovaných témat na instagramovém profilu @theroyalfamily, zhodnotit kvalitu jejího obsahu a zjistit, jestli má nějaký vliv na mínění generace Z. Výzkum byl rozdělen do třech částí z důvodu různorodých výzkumných otázek; dotazníkového šetření, obsahové analýzy a subjektivní analýzy autorky.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectBritish Royal Familyen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectgeneration Zen_US
dc.subjectInstagramen_US
dc.subjectpublic relationsen_US
dc.subjectBritská královská rodinacs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectgenerace Zcs_CZ
dc.subjectInstagramcs_CZ
dc.subjectpublic relationscs_CZ
dc.titleKomunikace britské královské rodiny v roce 2021 na sociální síti Instagram a její vliv na mínění generace Zcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-06-20
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId251907
dc.title.translatedThe communication of the British Royal family in 2021 on Instagram and its influence on the opinion of the generation Zen_US
dc.contributor.refereeHalada, Jan
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineCommunication Studies with specialisation in Marketing Communication and Public Relationsen_US
thesis.degree.programKomunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programCommunication Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enCommunication Studies with specialisation in Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csKomunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enCommunication Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce zkoumá vliv komunikace britské královské rodiny na Instagramu na mínění generace Z. Nejprve představuje teorii public relations a použití sociálních médií v rámci komunikační strategie, kde rovněž popisuje i jednu z nejvýznamnějších teorií PR, Cutlipovu a Centerovu teorii 7 C. Cílem práce je určit podíl komunikovaných témat na instagramovém profilu @theroyalfamily, zhodnotit kvalitu jejího obsahu a zjistit, jestli má nějaký vliv na mínění generace Z. Výzkum byl rozdělen do třech částí z důvodu různorodých výzkumných otázek; dotazníkového šetření, obsahové analýzy a subjektivní analýzy autorky.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis examines the influence of the communication of the British Royal Family on the perception of the generation Z. At first it presents the theory of public relations and the usage of social media in the communication strategy, where it also describes one of the most significant theories of PR, the Cutlip's and Center's theory 7 C. This thesis aims to determine the share of communicated topics on @theroyalfamily Instagram profile, to evaluate the quality of its content and to find out if it has any influence on the opinion of the generation Z. The research was divided into three parts due to various research questions: questionnaire survey, content analysis and subjective analysis of the author.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeB
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV