Zobrazit minimální záznam

Use of internet sites KamiNet for teaching languages to pupils with specific learning disabilities
dc.creatorBalharová, Kamila
dc.date.accessioned2017-04-12T15:48:00Z
dc.date.available2017-04-12T15:48:00Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/18348
dc.description.abstractCílem předkládané rigorózní práce je uvedení souboru metodických postupů využívajících webové výukové stránky KamiNet. Tyto stránky autorka vytvořila primárně pro žáky se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy jako pomůcku pro výuku českého a anglického jazyka. Součástí práce je též popis těchto stránek a analýza jejich využívání. Celá práce je rozdělena do osmi kapitol. První kapitola je věnována vymezení pojmu specifických poruch učení - definicím a výskytu. V druhé kapitole autorka seznamuje na základě informací z odborné literatury s novodobou koncepcí výuky jazyků v současné Evropě podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky a s jejím vlivem na koncepci výuky jazyků v České republice podle rámcových vzdělávacích programů pro základní vzdělávání včetně zřetele na žáky se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy. Ve třetí kapitole uvádí aktuální poznatky týkající se problematiky mediální výchovy a využití webových stránek ve výuce. Čtvrtá kapitola se věnuje vzniku a cíli webových výukových stránek KamiNet. V páté až sedmé kapitole autorka popisuje jednotlivé části KamiNetu (část češtiny, angličtiny i odkazů), který žákům i jejich pedagogům má pomáhat při výuce anglického a českého jazyka, a uvádí ukázky vyučovacích hodin, při kterých používá KamiNet. Osmá...cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis aims at presenting the set of procedures using web learning sites KamiNet. The author developed these sites primarily for pupils with specific learning disabilities in secondary school as a tool for learning Czech language and English language. Description of these sites and analysis of their use is also part of presentation. The thesis is divided into eight chapters. The first chapter is dedicated to the concept of specific learning disabilities - definitions and occurrence. The second chapter contains new age conception of learning languages in current Europe according to Common European Framework of Reference for Languages, based on information provided by scholarly literature, and its influence on conception of learning languages in the Czech Republic according to general educational program for primary and secondary school, including respect to pupils with specific learning disabilities in secondary school. The current knowledge related to problems of medial education and usage of web sites in teaching is presented in the third chapter. The fourth chapter pursues formation and intention of web learning sites KamiNet. The author presents individual parts of KamiNet (part of Czech language, English language and links) along with examples of prototypical lessons in chapters five to seven....en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleVyužití internetových stránek KamiNet ve výuce jazyků u žáků se specifickými poruchami učenícs_CZ
dc.typerigorózní prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-09-02
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId149463
dc.title.translatedUse of internet sites KamiNet for teaching languages to pupils with specific learning disabilitiesen_US
dc.contributor.refereeStrnadová, Iva
dc.identifier.aleph002035767
thesis.degree.namePhDr.
thesis.degree.levelrigorózní řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineSpecial Educationen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
uk.thesis.typerigorózní prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSpecial Educationen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csProspělcs_CZ
thesis.grade.enPassen_US
uk.abstract.csCílem předkládané rigorózní práce je uvedení souboru metodických postupů využívajících webové výukové stránky KamiNet. Tyto stránky autorka vytvořila primárně pro žáky se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy jako pomůcku pro výuku českého a anglického jazyka. Součástí práce je též popis těchto stránek a analýza jejich využívání. Celá práce je rozdělena do osmi kapitol. První kapitola je věnována vymezení pojmu specifických poruch učení - definicím a výskytu. V druhé kapitole autorka seznamuje na základě informací z odborné literatury s novodobou koncepcí výuky jazyků v současné Evropě podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky a s jejím vlivem na koncepci výuky jazyků v České republice podle rámcových vzdělávacích programů pro základní vzdělávání včetně zřetele na žáky se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy. Ve třetí kapitole uvádí aktuální poznatky týkající se problematiky mediální výchovy a využití webových stránek ve výuce. Čtvrtá kapitola se věnuje vzniku a cíli webových výukových stránek KamiNet. V páté až sedmé kapitole autorka popisuje jednotlivé části KamiNetu (část češtiny, angličtiny i odkazů), který žákům i jejich pedagogům má pomáhat při výuce anglického a českého jazyka, a uvádí ukázky vyučovacích hodin, při kterých používá KamiNet. Osmá...cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis aims at presenting the set of procedures using web learning sites KamiNet. The author developed these sites primarily for pupils with specific learning disabilities in secondary school as a tool for learning Czech language and English language. Description of these sites and analysis of their use is also part of presentation. The thesis is divided into eight chapters. The first chapter is dedicated to the concept of specific learning disabilities - definitions and occurrence. The second chapter contains new age conception of learning languages in current Europe according to Common European Framework of Reference for Languages, based on information provided by scholarly literature, and its influence on conception of learning languages in the Czech Republic according to general educational program for primary and secondary school, including respect to pupils with specific learning disabilities in secondary school. The current knowledge related to problems of medial education and usage of web sites in teaching is presented in the third chapter. The fourth chapter pursues formation and intention of web learning sites KamiNet. The author presents individual parts of KamiNet (part of Czech language, English language and links) along with examples of prototypical lessons in chapters five to seven....en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020357670106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV