Zobrazit minimální záznam

Introduction of teacher-parent-pupil consultations in primary school
dc.contributor.advisorPoche Kargerová, Jana
dc.creatorBánovská Růžičková, Kamila
dc.date.accessioned2023-11-06T16:30:31Z
dc.date.available2023-11-06T16:30:31Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/183859
dc.description.abstractThe Master's thesis entitled "Implementation of Parent-Teacher-Student Consultations in Primary Education" focuses on the systematic reflection during the implementation of consultations among teachers, parents, and students. The author, in the theoretical part, examines the relationship between the family and the school, along with their collaboration, taking into account the historical development of these institutions. An important aspect is also the exploration of the impact of feedback on students and the positive effects of this interaction on their education and personal growth. In the practical part of the thesis, the author, in the role of a teacher and an active participant, evaluates each cycle of consultations with the aim of advancing her professional development. Through action research, she observes the evolution of her own practice in implementing tripartite consultations. Research questions are posed, and the author reflects on her progress and acquired knowledge through a pedagogical diary. The main objective of the thesis is to enhance the professionalism of teachers and improve the quality of consultation practices. The author of this work strives to strengthen her professional identity and enhance the effectiveness of consultations. She firmly believes that the knowledge and...en_US
dc.description.abstractDiplomová práce s názvem "Zavádění konzultací rodič - učitel - žák v primární pedagogice" se věnuje systematické reflexi při implementaci konzultací mezi učitelem, rodičem a žákem. Autorka se ve své teoretické části zaměřuje na analýzu vztahu mezi rodinou a školou a jejich spolupráci, s ohledem na historický vývoj těchto institucí. Důležitou součástí je také zkoumání vlivu zpětné vazby na žáka a pozitivních dopadů této interakce na jeho vzdělávání a osobnostní růst. V praktické části své práce se autorka, ve své roli učitele a aktivního účastníka, zabývá hodnocením jednotlivých cyklů konzultací s cílem posunout se v jejím profesním růstu. Prostřednictvím akčního výzkumu sleduje vývoj vlastní praxe při zavádění tripartitních konzultací. Klade si výzkumné otázky a prostřednictvím pedagogického deníku reflektuje svůj pokrok a získané poznatky. Hlavním cílem práce je zvýšení profesionalizace učitele a zdokonalení konzultační praxe. Autorka práce si klade za cíl posílit svou profesionální identitu a zvýšit efektivitu konzultací. Je pevně přesvědčena, že získané poznatky a zkušenosti z této práce budou sloužit jako opora pro další profesní rozvoj a přispějí k vyšší kvalitě konzultací ve vzdělávacím prostředí. Věří, že její práce přinese významný přínos a pomůže zlepšit konzultační procesy ve prospěch...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectKonzultace učitel - rodič - žákcs_CZ
dc.subjecttřídní schůzkacs_CZ
dc.subjectkomunikace mezi školou a rodinoucs_CZ
dc.subjectsebehodnocenícs_CZ
dc.subjectportfoliocs_CZ
dc.subjectakční výzkumcs_CZ
dc.subjectTeacher-parent-student consultationsen_US
dc.subjectparent-teacher meetingsen_US
dc.subjectcommunication between school and familyen_US
dc.subjectself-assessmenten_US
dc.subjectportfolioen_US
dc.subjectaction researchen_US
dc.titleZavádění konzultací učitel - rodič - žák v primární školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-09-04
dc.description.departmentKatedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId260306
dc.title.translatedIntroduction of teacher-parent-pupil consultations in primary schoolen_US
dc.contributor.refereeVallin, Petra
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce s názvem "Zavádění konzultací rodič - učitel - žák v primární pedagogice" se věnuje systematické reflexi při implementaci konzultací mezi učitelem, rodičem a žákem. Autorka se ve své teoretické části zaměřuje na analýzu vztahu mezi rodinou a školou a jejich spolupráci, s ohledem na historický vývoj těchto institucí. Důležitou součástí je také zkoumání vlivu zpětné vazby na žáka a pozitivních dopadů této interakce na jeho vzdělávání a osobnostní růst. V praktické části své práce se autorka, ve své roli učitele a aktivního účastníka, zabývá hodnocením jednotlivých cyklů konzultací s cílem posunout se v jejím profesním růstu. Prostřednictvím akčního výzkumu sleduje vývoj vlastní praxe při zavádění tripartitních konzultací. Klade si výzkumné otázky a prostřednictvím pedagogického deníku reflektuje svůj pokrok a získané poznatky. Hlavním cílem práce je zvýšení profesionalizace učitele a zdokonalení konzultační praxe. Autorka práce si klade za cíl posílit svou profesionální identitu a zvýšit efektivitu konzultací. Je pevně přesvědčena, že získané poznatky a zkušenosti z této práce budou sloužit jako opora pro další profesní rozvoj a přispějí k vyšší kvalitě konzultací ve vzdělávacím prostředí. Věří, že její práce přinese významný přínos a pomůže zlepšit konzultační procesy ve prospěch...cs_CZ
uk.abstract.enThe Master's thesis entitled "Implementation of Parent-Teacher-Student Consultations in Primary Education" focuses on the systematic reflection during the implementation of consultations among teachers, parents, and students. The author, in the theoretical part, examines the relationship between the family and the school, along with their collaboration, taking into account the historical development of these institutions. An important aspect is also the exploration of the impact of feedback on students and the positive effects of this interaction on their education and personal growth. In the practical part of the thesis, the author, in the role of a teacher and an active participant, evaluates each cycle of consultations with the aim of advancing her professional development. Through action research, she observes the evolution of her own practice in implementing tripartite consultations. Research questions are posed, and the author reflects on her progress and acquired knowledge through a pedagogical diary. The main objective of the thesis is to enhance the professionalism of teachers and improve the quality of consultation practices. The author of this work strives to strengthen her professional identity and enhance the effectiveness of consultations. She firmly believes that the knowledge and...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV