dc.contributor.advisor | Váchová, Alena | |
dc.creator | Čeledová, Miloslava | |
dc.date.accessioned | 2023-11-06T21:42:05Z | |
dc.date.available | 2023-11-06T21:42:05Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/184366 | |
dc.description.abstract | This bachelor's thesis deals with the knowledge of students of teachers at the Faculty of Education of Charles University in the field of emergency protection. The aim of the practical part is to map the knowledge of the students of teaching at the Faculty of Education of Charles University in the field of emergency protection. To obtain data, an online questionnaire was used to collect basic information about the respondents, their level of experience with emergency protection, self-assessment of their knowledge in this area and opinions on teaching emergency protection in schools. The next part of the questionnaire was designed as an online test in which respondents completed questions testing their knowledge. The questionnaire was available via a web link that was shared among the students of teaching at the Faculty of Education, UK. The questionnaire was active for less than 5 months. From mid-December 2022 to the end of April 2023. A total of 145 respondents were recorded, of which 141 met the criteria of the field of study. The overall ratio of recorded correct and incorrect responses was 1100/1015. The overall pass rate for all respondents in the questionnaire was 52%. With this result, a relative deviation of - 51.8% was also calculated, indicating a high fluctuation in the pass rate for... | en_US |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zaobírá znalostmi studentů učitelství na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v oblasti ochrany za mimořádných událostí. Cílem praktické části je zmapování znalostí studentů učitelství na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v oblasti ochrany za mimořádných událostí. Pro získání dat bylo využito on-line dotazníku, který zjišťoval základní informace o respondentech, úroveň jejich dosavadních zkušeností s ochranou za mimořádných událostí, sebehodnocení svých znalostí v této oblasti a názory na výuku ochrany za mimořádných událostí ve školách. Další část dotazníku byla koncipovaná jako online test, ve kterém respondenti vyplňovali otázky, testující jejich znalosti. Dotazník byl dostupný přes internetový odkaz, který byl sdílen mezi studenty učitelství na Pedagogické fakultě UK. Dotazník byl aktivní necelých 5 měsíců. Od poloviny prosince 2022 do konce dubna roku 2023. Bylo celkem zaznamenáno 145 respondentů, z nichž 141 vyhovovalo kritériím studovaného oboru. Celkový poměr zaznamenaných správných a špatných odpovědí byl 1100/1015. Celková úspěšnost všech dotazovaných v dotazníku byla 52,0 %. S tímto výsledkem, byla také vypočítána relativní odchylka - 51,8 %, která poukazuje na vysokou fluktuaci úrovně úspěšnosti v jednotlivých otázkách. Průměrná úspěšnost na otázku... | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | znalosti | cs_CZ |
dc.subject | ochrana za mimořádných událostí | cs_CZ |
dc.subject | studenti učitelství | cs_CZ |
dc.subject | knowledge | en_US |
dc.subject | emergency protection | en_US |
dc.subject | students of teaching programs | en_US |
dc.title | Znalosti studentů pedagogické fakulty ve vybraných oblastech ochrany za mimořádných událostí: online dotazníkový výzkum | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2023 | |
dcterms.dateAccepted | 2023-09-07 | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 246869 | |
dc.title.translated | Knowledge of students of the Faculty of Education in selected areas of emergency protection: online questionnaire research | en_US |
dc.contributor.referee | Kovaříková, Miroslava | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Chemie se zaměřením na vzdělávání - Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Chemistry Oriented at Education - Health Education | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Chemie se zaměřením na vzdělávání - Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Chemistry Oriented at Education - Health Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Tato bakalářská práce se zaobírá znalostmi studentů učitelství na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v oblasti ochrany za mimořádných událostí. Cílem praktické části je zmapování znalostí studentů učitelství na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v oblasti ochrany za mimořádných událostí. Pro získání dat bylo využito on-line dotazníku, který zjišťoval základní informace o respondentech, úroveň jejich dosavadních zkušeností s ochranou za mimořádných událostí, sebehodnocení svých znalostí v této oblasti a názory na výuku ochrany za mimořádných událostí ve školách. Další část dotazníku byla koncipovaná jako online test, ve kterém respondenti vyplňovali otázky, testující jejich znalosti. Dotazník byl dostupný přes internetový odkaz, který byl sdílen mezi studenty učitelství na Pedagogické fakultě UK. Dotazník byl aktivní necelých 5 měsíců. Od poloviny prosince 2022 do konce dubna roku 2023. Bylo celkem zaznamenáno 145 respondentů, z nichž 141 vyhovovalo kritériím studovaného oboru. Celkový poměr zaznamenaných správných a špatných odpovědí byl 1100/1015. Celková úspěšnost všech dotazovaných v dotazníku byla 52,0 %. S tímto výsledkem, byla také vypočítána relativní odchylka - 51,8 %, která poukazuje na vysokou fluktuaci úrovně úspěšnosti v jednotlivých otázkách. Průměrná úspěšnost na otázku... | cs_CZ |
uk.abstract.en | This bachelor's thesis deals with the knowledge of students of teachers at the Faculty of Education of Charles University in the field of emergency protection. The aim of the practical part is to map the knowledge of the students of teaching at the Faculty of Education of Charles University in the field of emergency protection. To obtain data, an online questionnaire was used to collect basic information about the respondents, their level of experience with emergency protection, self-assessment of their knowledge in this area and opinions on teaching emergency protection in schools. The next part of the questionnaire was designed as an online test in which respondents completed questions testing their knowledge. The questionnaire was available via a web link that was shared among the students of teaching at the Faculty of Education, UK. The questionnaire was active for less than 5 months. From mid-December 2022 to the end of April 2023. A total of 145 respondents were recorded, of which 141 met the criteria of the field of study. The overall ratio of recorded correct and incorrect responses was 1100/1015. The overall pass rate for all respondents in the questionnaire was 52%. With this result, a relative deviation of - 51.8% was also calculated, indicating a high fluctuation in the pass rate for... | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | 3 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |