Zobrazit minimální záznam

Knowledge of students of the Faculty of Education in selected areas of emergency protection: online questionnaire research
dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.creatorČeledová, Miloslava
dc.date.accessioned2023-11-06T21:42:05Z
dc.date.available2023-11-06T21:42:05Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/184366
dc.description.abstractThis bachelor's thesis deals with the knowledge of students of teachers at the Faculty of Education of Charles University in the field of emergency protection. The aim of the practical part is to map the knowledge of the students of teaching at the Faculty of Education of Charles University in the field of emergency protection. To obtain data, an online questionnaire was used to collect basic information about the respondents, their level of experience with emergency protection, self-assessment of their knowledge in this area and opinions on teaching emergency protection in schools. The next part of the questionnaire was designed as an online test in which respondents completed questions testing their knowledge. The questionnaire was available via a web link that was shared among the students of teaching at the Faculty of Education, UK. The questionnaire was active for less than 5 months. From mid-December 2022 to the end of April 2023. A total of 145 respondents were recorded, of which 141 met the criteria of the field of study. The overall ratio of recorded correct and incorrect responses was 1100/1015. The overall pass rate for all respondents in the questionnaire was 52%. With this result, a relative deviation of - 51.8% was also calculated, indicating a high fluctuation in the pass rate for...en_US
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaobírá znalostmi studentů učitelství na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v oblasti ochrany za mimořádných událostí. Cílem praktické části je zmapování znalostí studentů učitelství na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v oblasti ochrany za mimořádných událostí. Pro získání dat bylo využito on-line dotazníku, který zjišťoval základní informace o respondentech, úroveň jejich dosavadních zkušeností s ochranou za mimořádných událostí, sebehodnocení svých znalostí v této oblasti a názory na výuku ochrany za mimořádných událostí ve školách. Další část dotazníku byla koncipovaná jako online test, ve kterém respondenti vyplňovali otázky, testující jejich znalosti. Dotazník byl dostupný přes internetový odkaz, který byl sdílen mezi studenty učitelství na Pedagogické fakultě UK. Dotazník byl aktivní necelých 5 měsíců. Od poloviny prosince 2022 do konce dubna roku 2023. Bylo celkem zaznamenáno 145 respondentů, z nichž 141 vyhovovalo kritériím studovaného oboru. Celkový poměr zaznamenaných správných a špatných odpovědí byl 1100/1015. Celková úspěšnost všech dotazovaných v dotazníku byla 52,0 %. S tímto výsledkem, byla také vypočítána relativní odchylka - 51,8 %, která poukazuje na vysokou fluktuaci úrovně úspěšnosti v jednotlivých otázkách. Průměrná úspěšnost na otázku...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectznalostics_CZ
dc.subjectochrana za mimořádných událostícs_CZ
dc.subjectstudenti učitelstvícs_CZ
dc.subjectknowledgeen_US
dc.subjectemergency protectionen_US
dc.subjectstudents of teaching programsen_US
dc.titleZnalosti studentů pedagogické fakulty ve vybraných oblastech ochrany za mimořádných událostí: online dotazníkový výzkumcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-09-07
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId246869
dc.title.translatedKnowledge of students of the Faculty of Education in selected areas of emergency protection: online questionnaire researchen_US
dc.contributor.refereeKovaříková, Miroslava
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineChemie se zaměřením na vzdělávání - Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineChemistry Oriented at Education - Health Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csChemie se zaměřením na vzdělávání - Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enChemistry Oriented at Education - Health Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zaobírá znalostmi studentů učitelství na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v oblasti ochrany za mimořádných událostí. Cílem praktické části je zmapování znalostí studentů učitelství na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v oblasti ochrany za mimořádných událostí. Pro získání dat bylo využito on-line dotazníku, který zjišťoval základní informace o respondentech, úroveň jejich dosavadních zkušeností s ochranou za mimořádných událostí, sebehodnocení svých znalostí v této oblasti a názory na výuku ochrany za mimořádných událostí ve školách. Další část dotazníku byla koncipovaná jako online test, ve kterém respondenti vyplňovali otázky, testující jejich znalosti. Dotazník byl dostupný přes internetový odkaz, který byl sdílen mezi studenty učitelství na Pedagogické fakultě UK. Dotazník byl aktivní necelých 5 měsíců. Od poloviny prosince 2022 do konce dubna roku 2023. Bylo celkem zaznamenáno 145 respondentů, z nichž 141 vyhovovalo kritériím studovaného oboru. Celkový poměr zaznamenaných správných a špatných odpovědí byl 1100/1015. Celková úspěšnost všech dotazovaných v dotazníku byla 52,0 %. S tímto výsledkem, byla také vypočítána relativní odchylka - 51,8 %, která poukazuje na vysokou fluktuaci úrovně úspěšnosti v jednotlivých otázkách. Průměrná úspěšnost na otázku...cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor's thesis deals with the knowledge of students of teachers at the Faculty of Education of Charles University in the field of emergency protection. The aim of the practical part is to map the knowledge of the students of teaching at the Faculty of Education of Charles University in the field of emergency protection. To obtain data, an online questionnaire was used to collect basic information about the respondents, their level of experience with emergency protection, self-assessment of their knowledge in this area and opinions on teaching emergency protection in schools. The next part of the questionnaire was designed as an online test in which respondents completed questions testing their knowledge. The questionnaire was available via a web link that was shared among the students of teaching at the Faculty of Education, UK. The questionnaire was active for less than 5 months. From mid-December 2022 to the end of April 2023. A total of 145 respondents were recorded, of which 141 met the criteria of the field of study. The overall ratio of recorded correct and incorrect responses was 1100/1015. The overall pass rate for all respondents in the questionnaire was 52%. With this result, a relative deviation of - 51.8% was also calculated, indicating a high fluctuation in the pass rate for...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV