Zobrazit minimální záznam

Further teacher education: co-Teaching at secondary school in Prague
dc.contributor.advisorVeteška, Jaroslav
dc.creatorValeček, Jan
dc.date.accessioned2023-11-06T15:51:20Z
dc.date.available2023-11-06T15:51:20Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/184494
dc.description.abstractName of diploma thesis: Further teacher education: co-Teaching at secondary school in Prague school Name: Jan Valeček Subject of study: Andragogy a educacation management The diploma thesis deals with the issues and potential of the co-teaching educational method as a new option for further teachers education. The theoretical part of the thesis characterizes and analyzes the area of postgraduate education. It examines the possibilities of professional development of teachers with regard to increasing the efficiency of the educational process and establishes a theoretical framework. The aim of the empirical research is to monitor the effectiveness of co-teaching and the possibilities of use for practice. The research is processed in a qualitative form, empirical research monitors the effectiveness of teaching, advantages, disadvantages, problems, complications and obstacles depending on the methods of co- teaching. The principle of the theoretical-empirical nature of the work is the close cooperation of teachers in teaching with the aim of more effective learning and self-development, with a higher interconnection of the content for education in the theoretical and practical level. The research sample includes ten beginning and experienced pedagogical staff working at one secondary vocational...en_US
dc.description.abstractNázev diplomové práce: Další vzdělávání pedagogických pracovníků: co-Teaching na střední odborné škole v Praze Jméno: Jan Valeček Studijní obor: Andragogika a management vzdělávání Diplomová práce se zabývá problematikou a potenciálem vzdělávací metody co-teaching, jako novou možností pro další vzdělávání pedagogických pracovníků. Teoretická část práce charakterizuje a analyzuje oblast postgraduálního vzdělávání. Zkoumá možnosti profesního rozvoje učitelů s ohledem na zvýšení efektivity edukačního procesu a stanovuje teoretický rámec. Cílem empirické části je sledovat efektivitu co-teachingu a možnosti jeho využití pro praxi. Výzkum je zpracován kvalitativní formou, empirickým výzkumem je sledována efektivita výuky, výhody, nevýhody, možné problémy, komplikace a překážky v závislosti na použitých metodách co-teachingu. Principem teoreticko-empirického charakteru práce je úzká spolupráce pedagogů při výuce s cílem efektivnějšího učení a seberozvoje, s vyšším propojením obsahu vzdělávání v teoretické i praktické rovině. Výzkumný vzorek zahrnuje deset začínajících a zkušených pedagogických pracovníků působících na jedné střední odborné škole. KLÍČOVÁ SLOVA celoživotní vzdělávání, co-teaching, další profesní vzdělávání, další vzdělávání pedagogických pracovníků, střední odborné vzdělávání.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectceloživotní vzdělávánícs_CZ
dc.subjectco-teachingcs_CZ
dc.subjectdalší profesní vzdělávánícs_CZ
dc.subjectdalší vzdělávání pedagogických pracovníkůcs_CZ
dc.subjectstřední odborné vzdělávánícs_CZ
dc.subjectlifelong learningen_US
dc.subjectco-teachingen_US
dc.subjectfurther professional educationen_US
dc.subjectfurther teacher educationen_US
dc.subjectsecondary vocational educationen_US
dc.titleDalší vzdělávání pedagogických pracovníků: co-Teaching na střední odborné škole v Prazecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-09-08
dc.description.departmentKatedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId252368
dc.title.translatedFurther teacher education: co-Teaching at secondary school in Pragueen_US
dc.contributor.refereeKříž, Jaroslav
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAndragogika a management vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult education and educational managementen_US
thesis.degree.programAndragogika a management vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programAdult education and educational managementen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a management vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult education and educational managementen_US
uk.degree-program.csAndragogika a management vzdělávánícs_CZ
uk.degree-program.enAdult education and educational managementen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev diplomové práce: Další vzdělávání pedagogických pracovníků: co-Teaching na střední odborné škole v Praze Jméno: Jan Valeček Studijní obor: Andragogika a management vzdělávání Diplomová práce se zabývá problematikou a potenciálem vzdělávací metody co-teaching, jako novou možností pro další vzdělávání pedagogických pracovníků. Teoretická část práce charakterizuje a analyzuje oblast postgraduálního vzdělávání. Zkoumá možnosti profesního rozvoje učitelů s ohledem na zvýšení efektivity edukačního procesu a stanovuje teoretický rámec. Cílem empirické části je sledovat efektivitu co-teachingu a možnosti jeho využití pro praxi. Výzkum je zpracován kvalitativní formou, empirickým výzkumem je sledována efektivita výuky, výhody, nevýhody, možné problémy, komplikace a překážky v závislosti na použitých metodách co-teachingu. Principem teoreticko-empirického charakteru práce je úzká spolupráce pedagogů při výuce s cílem efektivnějšího učení a seberozvoje, s vyšším propojením obsahu vzdělávání v teoretické i praktické rovině. Výzkumný vzorek zahrnuje deset začínajících a zkušených pedagogických pracovníků působících na jedné střední odborné škole. KLÍČOVÁ SLOVA celoživotní vzdělávání, co-teaching, další profesní vzdělávání, další vzdělávání pedagogických pracovníků, střední odborné vzdělávání.cs_CZ
uk.abstract.enName of diploma thesis: Further teacher education: co-Teaching at secondary school in Prague school Name: Jan Valeček Subject of study: Andragogy a educacation management The diploma thesis deals with the issues and potential of the co-teaching educational method as a new option for further teachers education. The theoretical part of the thesis characterizes and analyzes the area of postgraduate education. It examines the possibilities of professional development of teachers with regard to increasing the efficiency of the educational process and establishes a theoretical framework. The aim of the empirical research is to monitor the effectiveness of co-teaching and the possibilities of use for practice. The research is processed in a qualitative form, empirical research monitors the effectiveness of teaching, advantages, disadvantages, problems, complications and obstacles depending on the methods of co- teaching. The principle of the theoretical-empirical nature of the work is the close cooperation of teachers in teaching with the aim of more effective learning and self-development, with a higher interconnection of the content for education in the theoretical and practical level. The research sample includes ten beginning and experienced pedagogical staff working at one secondary vocational...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV