Zobrazit minimální záznam

Interior design of stores and its impact on consumer behavior and psychology
dc.contributor.advisorKoblovský, Petr
dc.creatorTomíček, Milan
dc.date.accessioned2023-11-06T23:34:58Z
dc.date.available2023-11-06T23:34:58Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/184971
dc.description.abstractThis bachelor thesis named "Store Interiors and their Influence on Customers" deals with the influence of in-store marketing, consumer behaviour, interior design and world events on brick-and-mortar retail. The first part defines in-store marketing communication and introduces the basic concepts, tools and functions of in-store marketing. Next, the paper examines retail decline and consumer behavior. The last theoretical section discusses shopping atmosphere and shopping environment, which plays a major role in the POP marketing discipline. The practical part is devoted to quantitative research, which tries to find out which elements of interior design influence customers the most, what is their attitude towards brick-and-mortar stores after the pandemic and how big a role is played by sensory communication. In the last section, a SWOT analysis summarizes the strengths and weaknesses of brick-and-mortar stores combined with the opportunities and threats that the stores face. The aim of the paper is to gain new insights regarding in-store marketing, interior design and consumer behaviour.en_US
dc.description.abstractBakalářská práce "Interiéry obchodů a jejich vliv na zákazníky" se zabývá vlivem in-store marketingu, spotřebitelského chování, interiérového designu a světových událostí na kamenný maloobchod. První část se věnuje vymezení in-store marketingové komunikace a seznamuje se základními pojmy, nástroji a funkcemi marketingu v místě prodeje. Dále se práce věnuje úpadku retailu a spotřebitelským chováním. Poslední teoretická část pojednává o nákupní atmosféře a nákupním prostředí, jež hraje velkou roli v POP marketingové disciplíně. Praktická část se věnuje kvantitativnímu výzkumu, který se snaží zjistit které prvky interiérů působí na zákazníky nejvíce, jaký je jejich vztah ke kamenným prodejnám po pandemii nebo také jak velkou roli hraje smyslová komunikace. V poslední části shrnuje SWOT analýza silné a slabé stránky kamenných prodejem v kombinaci s příležitostmi a hrozbami, kterým obchody čelí. Cílem práce je získat nové poznatky ohledně in-store marketingu, interiérového designu a spotřebitelského chování.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectin-store marketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectmarketing v místě prodejecs_CZ
dc.subjectmaloobchodcs_CZ
dc.subjectspotřebitelské chovánícs_CZ
dc.subjectnákupní chovánícs_CZ
dc.subjectvzestup e-commercecs_CZ
dc.subjectin-store marketing communicationen_US
dc.subjectpoint-of-sale marketingen_US
dc.subjectretailen_US
dc.subjectconsumer behaviouren_US
dc.subjectshopping behaviouren_US
dc.subjectrise of e-commerceen_US
dc.titleInteriérový design obchodů a jeho vliv na chování a psychiku zákazníkůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-09-11
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId258598
dc.title.translatedInterior design of stores and its impact on consumer behavior and psychologyen_US
dc.contributor.refereeVranka, Marek
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineCommunication Studies with specialisation in Marketing Communication and Public Relationsen_US
thesis.degree.programKomunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programCommunication Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enCommunication Studies with specialisation in Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csKomunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enCommunication Studiesen_US
thesis.grade.csNeprospěl/acs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Interiéry obchodů a jejich vliv na zákazníky" se zabývá vlivem in-store marketingu, spotřebitelského chování, interiérového designu a světových událostí na kamenný maloobchod. První část se věnuje vymezení in-store marketingové komunikace a seznamuje se základními pojmy, nástroji a funkcemi marketingu v místě prodeje. Dále se práce věnuje úpadku retailu a spotřebitelským chováním. Poslední teoretická část pojednává o nákupní atmosféře a nákupním prostředí, jež hraje velkou roli v POP marketingové disciplíně. Praktická část se věnuje kvantitativnímu výzkumu, který se snaží zjistit které prvky interiérů působí na zákazníky nejvíce, jaký je jejich vztah ke kamenným prodejnám po pandemii nebo také jak velkou roli hraje smyslová komunikace. V poslední části shrnuje SWOT analýza silné a slabé stránky kamenných prodejem v kombinaci s příležitostmi a hrozbami, kterým obchody čelí. Cílem práce je získat nové poznatky ohledně in-store marketingu, interiérového designu a spotřebitelského chování.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis named "Store Interiors and their Influence on Customers" deals with the influence of in-store marketing, consumer behaviour, interior design and world events on brick-and-mortar retail. The first part defines in-store marketing communication and introduces the basic concepts, tools and functions of in-store marketing. Next, the paper examines retail decline and consumer behavior. The last theoretical section discusses shopping atmosphere and shopping environment, which plays a major role in the POP marketing discipline. The practical part is devoted to quantitative research, which tries to find out which elements of interior design influence customers the most, what is their attitude towards brick-and-mortar stores after the pandemic and how big a role is played by sensory communication. In the last section, a SWOT analysis summarizes the strengths and weaknesses of brick-and-mortar stores combined with the opportunities and threats that the stores face. The aim of the paper is to gain new insights regarding in-store marketing, interior design and consumer behaviour.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeF
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusN


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV