Precedentnyje fenomeny v reklamnom diskurse
Precedent phenomena in advertising discourse
Precedentní fenomény v reklamním diskurzu
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/185012Identifikátory
SIS: 238722
Kolekce
- Kvalifikační práce [23820]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Zaňko, Taťjana
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Východoevropská studia se specializací Ruština
Katedra / ústav / klinika
Ústav východoevropských studií
Datum obhajoby
11. 9. 2023
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Ruština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
precedentní jevy|precedentní jméno|precedentní výraz|precedentní situace|precedentní text|reklama|reklamní text|reklamní diskurzKlíčová slova (anglicky)
precedent phenomena|precedent name|precedent expression|precedent situation|precedent text|advertising|advertising text|advertising discourseAnotace. Autoři reklamních textů neustále hledají co nejefektivnější způsoby, jak upoutat pozornost příjemce. Využití precedentních jevů v reklamě může zvýšit její účinnost. Práce popisuje různé druhy reklamy, ale i typy precedentních jevů a jejich funkční a sémantickou specifičnost. Cílem této studie je analyzovat rysy použití precedentních jevů v ruské reklamě a identifikovat různé typy precedentních jevů používaných v reklamních textech. Kromě toho je důležitou součástí práce databáze reklamních textů obsahujících precedentní jevy.
Annotation. The authors of advertising texts are constantly looking for the most effective ways to attract the attention of the recipient. The use of precedent phenomena in advertising can increase its effectiveness. The thesis describes various types of advertising, as well as types of precedent phenomena and their functional and semantic specificity. The purpose of this study is to analyze the features of the use of precedent phenomena in Russian advertising and to identify different types of precedent phenomena used in advertising texts. In addition, an important part of the work is the database of advertising texts containing precedent phenomena.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Soudcovská tvorba práva
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOHomolková, Barbora (Univerzita Karlova, Právnická fakulta, 2016)Datum obhajoby: 23. 9. 2016Cílem této práce je popsat fenomén soudcovské tvorby práva ve 21. století. Práce se zabývá dvěma základními otázkami, konkrétně normativní závazností soudcovského práva a hranicemi pro soudcovské dotváření práva. Nejdříve ... -
The Binding Effect of Arbitral Awards in International Investment Disputes
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOJančová, Nicole (Univerzita Karlova, Právnická fakulta, 2015)Datum obhajoby: 23. 9. 2015v českém jazyce Závaznost rozhodčích nálezů v mezinárodních investičních sporech Účelem této práce je analyzovat závaznost rozhodčích nálezů, a to ve vztahu ke stranám sporu, především ale pro budoucí tribunály. Práce se ... -
Co je závazné ze soudního rozhodnutí? (česko-anglické srovnání)
Výsledek obhajoby: OBHÁJENONovák, Luděk (Univerzita Karlova, Právnická fakulta, 2017)Datum obhajoby: 5. 6. 2017What is Binding in a Judicial Decision? (Czech-English Comparison) The aim of my thesis is to answer the question what is binding in judicial decision in Czech-English comparison. It thus deals with the issue of bind- ...