Zobrazit minimální záznam

Marketing analysis of an exhibition "HOW CAN I HELP YOU?" by Krištof Kintera at the DOX temporary art centre
dc.contributor.advisorOrtová, Nina
dc.creatorKojšová, Alexandra
dc.date.accessioned2023-11-06T23:14:10Z
dc.date.available2023-11-06T23:14:10Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/185109
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the marketing analysis of the exhibition "HOW CAN I HELP YOU?" by Krištof Kintera at the DOX Contemporary Art Center with a focus on students. The thesis focuses on students as they are one of the main target groups. The aim of the thesis is to find out what influences students when choosing an exhibition, furthermore what information channels are used when choosing an exhibition and also what role the attractiveness of the artist plays for the student. The whole thesis is divided into 2 parts - theoretical and practical. The theoretical part covers the evolution of the art museum, theory of art marketing, DOX Contemporary Art Centre, Krištof Kintera and the exhibition itself. The practical part contains research, which is divided into three parts - semi-structured interviews, analysis of communication activities and questionnaire survey. The final discussion includes an evaluation of the results and proposed recommendations.en_US
dc.description.abstractTato bakalářské práce se zabývá marketingovou analýzou výstavy "HOW CAN I HELP YOU?" Krištofa Kintery v Centru současného umění DOX se zaměřením na studenty. Práce se zaměřuje na studenty, jelikož jsou jednou z hlavních cílových skupin. Cílem práce je zjistit, co ovlivní studenty při výběru výstavy, dále pak jaké informační kanály využívá při výběru výstavy a také jakou roli hraje pro studenta atraktivita umělce. Celá práce je rozdělena na 2 části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá vývojem muzea umění, art marketingem, Centrem současného umění DOX, Krištofem Kinterou a samotnou výstavou. Praktická část obsahuje výzkum, který je rozdělený do tří částí - polostrukturovaných rozhovorů, analýzy komunikačních aktivit a dotazníkového šetření. Závěrečná diskuze obsahuje zhodnocení výsledků a navrhovaná doporučení.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectArt marketingcs_CZ
dc.subjectCentrum současného umění DOXcs_CZ
dc.subjectKrištof Kinteracs_CZ
dc.subjectvýstava "HOW CAN I HELP YOU?"cs_CZ
dc.subjectstudentcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectArt marketingen_US
dc.subjectDOX Contemporary Art Centreen_US
dc.subjectKrištof Kinteraen_US
dc.subjectexhibition "HOW CAN I HELP YOU?"en_US
dc.subjectstudenten_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.titleMarketingová analýza výstavy "HOW CAN I HELP YOU?" Krištofa Kintery v Centru současného umění DOX se zaměřením na studentycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-09-12
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId258175
dc.title.translatedMarketing analysis of an exhibition "HOW CAN I HELP YOU?" by Krištof Kintera at the DOX temporary art centreen_US
dc.contributor.refereeVranka, Marek
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineCommunication Studies with specialisation in Marketing Communication and Public Relationsen_US
thesis.degree.programKomunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programCommunication Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enCommunication Studies with specialisation in Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csKomunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enCommunication Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářské práce se zabývá marketingovou analýzou výstavy "HOW CAN I HELP YOU?" Krištofa Kintery v Centru současného umění DOX se zaměřením na studenty. Práce se zaměřuje na studenty, jelikož jsou jednou z hlavních cílových skupin. Cílem práce je zjistit, co ovlivní studenty při výběru výstavy, dále pak jaké informační kanály využívá při výběru výstavy a také jakou roli hraje pro studenta atraktivita umělce. Celá práce je rozdělena na 2 části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá vývojem muzea umění, art marketingem, Centrem současného umění DOX, Krištofem Kinterou a samotnou výstavou. Praktická část obsahuje výzkum, který je rozdělený do tří částí - polostrukturovaných rozhovorů, analýzy komunikačních aktivit a dotazníkového šetření. Závěrečná diskuze obsahuje zhodnocení výsledků a navrhovaná doporučení.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis focuses on the marketing analysis of the exhibition "HOW CAN I HELP YOU?" by Krištof Kintera at the DOX Contemporary Art Center with a focus on students. The thesis focuses on students as they are one of the main target groups. The aim of the thesis is to find out what influences students when choosing an exhibition, furthermore what information channels are used when choosing an exhibition and also what role the attractiveness of the artist plays for the student. The whole thesis is divided into 2 parts - theoretical and practical. The theoretical part covers the evolution of the art museum, theory of art marketing, DOX Contemporary Art Centre, Krištof Kintera and the exhibition itself. The practical part contains research, which is divided into three parts - semi-structured interviews, analysis of communication activities and questionnaire survey. The final discussion includes an evaluation of the results and proposed recommendations.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeD
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV