Zobrazit minimální záznam

The position of the consumer in the field of insurance distribution in the digital age
dc.contributor.advisorVybíral, Roman
dc.creatorRyza, Tomáš
dc.date.accessioned2023-11-07T23:59:39Z
dc.date.available2023-11-07T23:59:39Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/185494
dc.description.abstractThe position of the consumer in the field of insurance distribution in the digital age: Valid regulation of the Czech Republic in the light of the basic rules of capital markets Abstract This work deals with the position of the consumer in the field of insurance distribution in the digital age. The main research question is the position of the consumer in insurance distribution. Specifically, the work describes what influences the consumer's position and whether this position is adequate for insurance distribution in the digital world. The pandemic did not initiate the transformation into the digital environment, but only accelerated it. Individual insurance companies have been trying to sell through digital channels even before the pandemic. However, this was not always successful. In the past, these shortcomings were naturally associated with the traditional "face-to-face" sales process. As the largest shortcomings in the past were associated with investment life insurance, this work also attempts to answer the secondary question of how the consumer fares compared to the regulation of business in capital markets. The structure of the work is divided into four main chapters, which are logically arranged from the general concept of the consumer to the most exposed area of the environment. The first chapter,...en_US
dc.description.abstractPostavení spotřebitele v oblasti distribuce pojištění v době digitální: Platná regulace ČR ve světle základních pravidel kapitálových trhů Abstrakt Tato práce se zabývá postavením spotřebitele v oblasti distribuce pojištění v digitální době. Hlavní výzkumnou otázkou této práce je postavení spotřebitele při distribuci pojištění. Konkrétně práce popisuje, co vše spotřebitelovo postavení ovlivňuje a jestli je toto postavení adekvátní distribuci pojištění v digitálním světě. Pandemie transformaci do digitálního prostředí nenastartovala, ale pouze urychlila. Jednotlivé pojišťovny se snažily přes digitální prostředí prodávat již před ní. A to se ne vždy povedlo úplně "čistě". V minulosti tato pochybení samozřejmě byla spojena i s běžným "face to face" prodejním procesem. Jelikož v minulosti byla největší pochybení spojena s investičním životním pojištěním, snaží se tato práce jako vedlejší otázku zodpovědět, jak si vede spotřebitel ve srovnání s regulací podnikání na kapitálových trzích. Struktura práce je členěna do čtyř hlavních kapitol, které jsou řazeny logicky od obecného pojetí spotřebitele po nejvíce exponovanou oblast životního prostředí. První kapitola úvodem popisuje pojem spotřebitele a koncepce upravující jeho postavení na finančním trhu. Druhá kapitola se zaměřuje na obecné vymezení pojmu...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Právnická fakultacs_CZ
dc.subjectInsurance distributionen_US
dc.subjectconsumer positionen_US
dc.subjectfinancial marketsen_US
dc.subjectDistribuce pojištěnícs_CZ
dc.subjectpostavení spotřebitelecs_CZ
dc.subjectfinanční trhcs_CZ
dc.titlePostavení spotřebitele v oblasti distribuce pojištění v digitální doběcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-09-14
dc.description.departmentKatedra finančního práva a finanční vědycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Financial Law and Financesen_US
dc.description.facultyFaculty of Lawen_US
dc.description.facultyPrávnická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId231878
dc.title.translatedThe position of the consumer in the field of insurance distribution in the digital ageen_US
dc.contributor.refereeMartiník, Pavel
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePrávocs_CZ
thesis.degree.disciplineLawen_US
thesis.degree.programLaw and Jurisprudenceen_US
thesis.degree.programPrávo a právní vědacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPrávnická fakulta::Katedra finančního práva a finanční vědycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Law::Department of Financial Law and Financesen_US
uk.faculty-name.csPrávnická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Lawen_US
uk.faculty-abbr.csPFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPrávocs_CZ
uk.degree-discipline.enLawen_US
uk.degree-program.csPrávo a právní vědacs_CZ
uk.degree-program.enLaw and Jurisprudenceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPostavení spotřebitele v oblasti distribuce pojištění v době digitální: Platná regulace ČR ve světle základních pravidel kapitálových trhů Abstrakt Tato práce se zabývá postavením spotřebitele v oblasti distribuce pojištění v digitální době. Hlavní výzkumnou otázkou této práce je postavení spotřebitele při distribuci pojištění. Konkrétně práce popisuje, co vše spotřebitelovo postavení ovlivňuje a jestli je toto postavení adekvátní distribuci pojištění v digitálním světě. Pandemie transformaci do digitálního prostředí nenastartovala, ale pouze urychlila. Jednotlivé pojišťovny se snažily přes digitální prostředí prodávat již před ní. A to se ne vždy povedlo úplně "čistě". V minulosti tato pochybení samozřejmě byla spojena i s běžným "face to face" prodejním procesem. Jelikož v minulosti byla největší pochybení spojena s investičním životním pojištěním, snaží se tato práce jako vedlejší otázku zodpovědět, jak si vede spotřebitel ve srovnání s regulací podnikání na kapitálových trzích. Struktura práce je členěna do čtyř hlavních kapitol, které jsou řazeny logicky od obecného pojetí spotřebitele po nejvíce exponovanou oblast životního prostředí. První kapitola úvodem popisuje pojem spotřebitele a koncepce upravující jeho postavení na finančním trhu. Druhá kapitola se zaměřuje na obecné vymezení pojmu...cs_CZ
uk.abstract.enThe position of the consumer in the field of insurance distribution in the digital age: Valid regulation of the Czech Republic in the light of the basic rules of capital markets Abstract This work deals with the position of the consumer in the field of insurance distribution in the digital age. The main research question is the position of the consumer in insurance distribution. Specifically, the work describes what influences the consumer's position and whether this position is adequate for insurance distribution in the digital world. The pandemic did not initiate the transformation into the digital environment, but only accelerated it. Individual insurance companies have been trying to sell through digital channels even before the pandemic. However, this was not always successful. In the past, these shortcomings were naturally associated with the traditional "face-to-face" sales process. As the largest shortcomings in the past were associated with investment life insurance, this work also attempts to answer the secondary question of how the consumer fares compared to the regulation of business in capital markets. The structure of the work is divided into four main chapters, which are logically arranged from the general concept of the consumer to the most exposed area of the environment. The first chapter,...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Právnická fakulta, Katedra finančního práva a finanční vědycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV